Ja precies, maar ik heb geen meet in Utrechtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Inderdaad, een weekend met een mooie fotografiemeet!
Dan kunnen we meteen kennis maken met onze nieuwe modquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Subhuman het volgende:
Inderdaad, een weekend met een mooie fotografiemeet!
Kun je kennsimaken met iemand die je al kentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan kunnen we meteen kennis maken met onze nieuwe mod
Ik ken hem al jaaaaren... dus ik denk dat ik maar thuis blijf dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kun je kennsimaken met iemand die je al kent
Jij komt gewoonquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ken hem al jaaaaren... dus ik denk dat ik maar thuis blijf dan.
Waarschijnlijk wel, maar dat is nog niet zeker, want ik weet niet wie het is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Schanulleke het volgende:
Heb ik iets gemist? Is de nieuwe mod bekend?
neej hoor, volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Schanulleke het volgende:
Heb ik iets gemist? Is de nieuwe mod bekend?
Ja er waren sollicitaties. Althans: uitnodigingen daarvoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Schanulleke het volgende:
Oh, gelukkig.
Zijn er eigenlijk wel sollicitaties geweest, of wil niemand ons hebben?
Als Mauro het wordt, dan wordt ie ge-executeerd tijdens de meet en mag ik in zijn auto terug rijden...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef Esto het volgende:
Mauro en _Moder8or_ hebben wel gesoliciteerd geloof ik.. Zullen er wel meer zijn maar ik weet niet wie![]()
Ben ook nog steeds benieuwd wie de nieuwe mod wordt
Ik hoop het iig nog steeds te worden! En aangezien bijna niemand mij hier persoonlijk kent, kunnen jullie meteen kennismakenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als Mauro het wordt, dan wordt ie ge-executeerd tijdens de meet en mag ik in zijn auto terug rijden...![]()
had dat nou eerder gezegdquote:
Super Soakers??? Ik neem aan dat in het café nog wel een goed koksmes ligt.quote:
Jongens (m/v)... dat is al bij Subhuman gedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Super Soakers??? Ik neem aan dat in het café nog wel een goed koksmes ligt.![]()
DR_Flash kreeg toch een mes op z'n keel, en de super soakers zijn ook al gedaan...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jongens (m/v)... dat is al bij Subhuman gedaan.![]()
Weet ik alles van.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondVliegtuigen fotograferen met zware bewolking is niet leuk
Straks eerst eten, foto's komen wel een keer
marktplaats.nlquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat ze er 1 sturen die ik al heb
De voorspellingen hebben julie nogal in de steek gelaten, geloof ik?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondVliegtuigen fotograferen met zware bewolking is niet leuk
Straks eerst eten, foto's komen wel een keer
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De voorspellingen hebben julie nogal in de steek gelaten, geloof ik?
Had je wel warme koffie mee?![]()
Met mij is ook alles goed, even druk bezig geweest op mijn websitequote:
Aha.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij is ook alles goed, even druk bezig geweest op mijn websitedaarnaast even een kleine zoektocht gehad naar wat lenzen
Goedeavondquote:
Aha okequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha.Maarja, ik ben sinds half acht thuis.
Hangt van de omstandigheden af. Desondanks: ik vind het (in mijn geval) wel leuk, want ik heb de foto's zelf gemaakt. Al was ik liever gewoon hier blijven wonen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef Xilantof het volgende:
Nooit leuk om je eigen huis te koop te zien staan op internet![]()
Geen koffiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De voorspellingen hebben julie nogal in de steek gelaten, geloof ik?
Had je wel warme koffie mee?![]()
200?? Alleen rond Schiphol? Dan heb je alle banen tweemaal van beide kanten bekeken, denk ik zo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen koffieBri was te lui om het te zetten
Maar het was wel gezellig
Heb heel schiphol gezien
Ik geloof dat de teller op ongeveer 200 km staat
We hebben bijna elke landings- en startbaan wel gezien
In mijn omstandigheden ben ik er niet blij meequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hangt van de omstandigheden af. Desondanks: ik vind het (in mijn geval) wel leuk, want ik heb de foto's zelf gemaakt. Al was ik liever gewoon hier blijven wonen.
In volgorde:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
200?? Alleen rond Schiphol? Dan heb je alle banen tweemaal van beide kanten bekeken, denk ik zo?
Trusten daarquote:
Waarom moet IK koffie zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen koffieBri was te lui om het te zetten
![]()
Maar het was wel gezellig
Heb heel schiphol gezien
Ik geloof dat de teller op ongeveer 200 km staat
We hebben bijna elke landings- en startbaan wel gezien
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Waarom moet IK koffie zetten![]()
Zeker omdat ik een vrouw ben![]()
Wat zij zegtquote:Maar het was zonderook wel leuk hoor
![]()
Ook al was de beloofde blauwe lucht nergens te bekennen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |