quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Het weer morgen ziet er ook goed uitMorgenochtend nog wat wolkjes, maar 's middags zon
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er even vanuitgaand dat we morgen de huidige wind hebben:
[afbeelding]
Inkomende vliegtuigen: waarschijnlijk bij de kop van de 06 (Kaagbaan). Deze is voor jou makkelijk te bereiken, A-4 vanaf de afslag Hoofddorp. onderaan de afslag rechtsaf, en bij de stopilichten linksaf. Aan het einde van de weg zie je meerdere spotters, zeker met het voorspelde weer.
Startende vliegtuigen: hangt er van af welke baan ze gebruiken. Ik gok de Polderbaan, maar de Buitenveldert zou ook kunnen. Voor de polderbaan moet je bij afslag Hoofddorp linksaf en de weg volgen, eerst lange bocht naar rechts, en dan naar links. Neem dan de eerste afslag rechts, langs het kanaal. Bij de taxibaan kun je rechtsaf, hier kun je in de middag goed fotograferen.
De Buitenveldert is wat lastiger, dat zul je ter plekke moeten proberen.
Doe nou eens iets zinnigs vertellen manquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:47 schreef Xilantof het volgende:
tvp enzo.
Zinnigs?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe nou eens iets zinnigs vertellen manWens ons veel plezier en zo
Bri en Steeph gaan nl. ook mee
Gaat lukken....er ligt nog een 12 liter appelsientje achter in de autoquote:
Dat wordt dan wel weer een probleemquote:bij voorkeur warm (koffie of thee)
Slaap zequote:
Je ziet toch dat ik zwart ben?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:07 schreef Mauro het volgende:
Zeg RonaldV, ben jij mod geworden?
Omdat je de driehonderdeneerste post hebt gedaan in het vorige topic
Replique hikje? Net als die vage dubbelposten soms...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja dat zie ik. Daarom verbaasde het me.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Die dubbelposten waar iedereen het over heeft... Waar zijn die? Ik heb er nooit last van!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Replique hikje? Net als die vage dubbelposten soms...
Ik ook niet maarja, sommigen hebben er een abonnement op...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die dubbelposten waar iedereen het over heeft... Waar zijn die? Ik heb er nooit last van!
Ik heb het ook wel eens gehad hoor, maar bij mij was het echt een user-error. Gewoon niet opletten als je een post doet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ook niet maarja, sommigen hebben er een abonnement op...
je kan blijkbaar ook berichten van anderen wijzigenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand ervaring met in de buurt van Schiphol fotograferenIk ga morgen eens kijken of het wat kan worden en ben dus op zoek naar goeie tips en zo
[ Bericht 40% gewijzigd door RonaldV op 26-01-2006 22:45 ]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef lostminds het volgende:
wel erg vreemd hikje
FOT SC het kan echt erger!
[..]
je kan blijkbaar ook berichten van anderen wijzigen
Heeeeee wat lees ik nou, ik ga morgen naar schipholquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe nou eens iets zinnigs vertellen manWens ons veel plezier en zo
Bri en Steeph gaan nl. ook mee
Ennuh een kan met koffie mee lijkt me geen slecht planquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Dat wordt dan wel weer een probleemGeen koffiezetter en geen thermoskan
Volgens mij stond er bij Konijnenberg een D200 vorige week toen ik er wasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:04 schreef Xilantof het volgende:
Owhja, goedemorgen trouwens, Zit helaas op school en niet bij Nikon voor de D200 introdagen
*Eensch ischquote:
Ik had graag bij de intro-dagen willen zijn, maar ik ben ook *nu* (ja echtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij stond er bij Konijnenberg een D200 vorige week toen ik er was
Uiterlijk weinig verschil met een D70 (of D50).
Maar wel gewoon gaaf zo'n ding![]()
May the force be with Ronquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:04 schreef Xilantof het volgende:
Je kan ook mod"krachten" hebben en toch zwart zijn
Dank je... je bent nog op tijdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
May the force be with Ron
'morgen heren en dame, en als ik nog op tijd ben: spotters veel plezier als ik niet op tijd ben ook trouwens.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:02 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dank je... je bent nog op tijd![]()
P heeft zich verslapen![]()
![]()
![]()
quote:
Volgens mij mag je dat lekker helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:18 schreef PoseidonVS het volgende:
Vanaf hoeveel foto's mag je eigenlijk een showcase neerzetten?
Uuuuuh... ik was om 10:15 helemaal klaar om te gaan hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt wel
Vertel er dan ook even bij dat jullie ook nog niet klaar zijn
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
Uuuuuh... ik was om 10:15 helemaal klaar om te gaan hoor![]()
Tot zooooooquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Steeph zei dat jullie ook later waren
Nou ja....ik ga nu mijn schoenen aantrekken en ik spring in de auto
Ik zie jullie zo
en dan ben ik zo jaloers op jullie resultatenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef Mauro het volgende:
Ik heb dat dus ook.
Er zijn van die dagen dat er echt helemaal niks moois tussen zit.
Ja, je ziet genoeg maar je kunt het niet mooi vastleggen.
Op andere dagen gaat het dan weer super. Alles wat je schiet is dan mooi.
Geen idee hoe dat komt eigenlijk.
Maar je voorbeeldfoto....
Je moet altijd wat te verbeteren hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
en dan ben ik zo jaloers op jullie resultaten
ben nooit echt tevreden over mezelf
klopt heb je gelijk in,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je moet altijd wat te verbeteren hebben
Anders is het niet leuk.
Tis toch watquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daarom ook juist die voorbeeldfoto, is nix. En dat monument of hoe dat ook heet, kan beter op de foto gezet worden ..detailwerk dan wel, maar toch.. Maar het was er gewoon niet. Ergens zie ik dat het wat moois kan opleveren en dus pak ik die camera en klijk er door, maar ....zie het dan niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef Mauro het volgende:
Ik heb dat dus ook.
Er zijn van die dagen dat er echt helemaal niks moois tussen zit.
Ja, je ziet genoeg maar je kunt het niet mooi vastleggen.
Op andere dagen gaat het dan weer super. Alles wat je schiet is dan mooi.
Geen idee hoe dat komt eigenlijk.
Maar je voorbeeldfoto....
Ook ik zie wel eens foto's waarvan ik denk ...WOWWW ... en soms jaloers(maar wel in positieve zin) op het materiaal waarvan men gebruik kan maken of ... de plaats waar het genomen is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in wat je schreef, tuurlijk heb je dan minder foto's die je wegsmijten kunt. Anderzijds ... als ik ergens ben dan zie ik ook veel, zie veel waarvan ik zeg ... dat wil ik op de foto hebben en dan weet ik vaak ook al hoe. Dit zijn vaak details van een groot geheel. Dan moet je gewoon je camera meeslepen, zeker daar waar je niet vaak komt en waar weer meer uitdagingen liggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef Vliegvrager het volgende:
Het heeft denk ik te maken met je manier van fotograferen. Gewoon de straat op en een camera meenemen, betekent dat je afhankelijk bent van toeval. Dat kan zowel positief als negatief uitpakken. Fotografen die vanuit een concept werken, werken zo'n concept vooraf uit. Dan speelt het toevaleen veel kleinere rol. Geen dagen waarop je alles wilt wegsmijten, maar ook veel minder lucky shots. Het is maar net wat je het beste ligt.
ik denk dat een hoop mensen die een foto maken op dat moment alleen de mooie dingen zien die ze op de foto willen hebben, je maakt het wat rooskleuriger, je brein is selectief door de vele indrukken op dat momentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hebben jullie dat ook ... dagen dat het nix lijkt te worden met de fotografie en je achteraf eigenlijk alle foto's zo kunt wegsmijten?
Gisteren had ik zo'n dag, rillend van de kou ... dooie vingers had ik ok, dus was het ook niet lekker om foto's te maken. Objecten genoeg gezien, maar ergens ....
Dit is 1 van de foto's , 1 waar ik ook niet gelukkig mee was. Dus niet een keer een foto waar ik achter sta, maar waarvan ik het terecht nix vind. Gewoon om te laten zien dathet soms ook gewoon nix is, maar wil ook wel graag weten of jullie dit soort momenten ook wel hebben. Voor mij persoonlijk is fotografie gevoel en dat wil ik ook vastleggen en dat lukt niet altijd.
Voorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |