Je moet wel twee pluspunten geven ipv 1.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry, mijn man begon tegen me te lullen. Heb hem afgekapt en snel gepost.
Heb mijne er op aangepast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet wel twee pluspunten geven ipv 1.
Nou hup danquote:
Ik was een minuut eerder dan jouw editquote:
Nja eigenlijk heeft erik het gedaanquote:
Sorry! Maar volgens mij klopt mijn lijstje nu wel, en ik zal in de toekomst erg duidelijk zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nja eigenlijk heeft erik het gedaan. 'Zal ik eens gaan stemmen' betekent dat je twijfelt
![]()
Maar misschien had jij iets meer geduld moeten hebben?![]()
Nogal ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:20 schreef WithMe het volgende:
(waarschijnlijk zeer verrassende) stemmen
Zeer verassend iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:20 schreef WithMe het volgende:
Na de (waarschijnlijk zeer verrassende) stemmen van BVO ben ik aan de beurt.
oepsquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:23 schreef --Globe-- het volgende:
CA, Alice van 9 naar 13 punten? Dat klopt niet he
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ron +2 Ondergewaardeerd destijds, heldere stem en goddelijk lichaam
Ron 17
JA HALLO!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ron 15
Is die arrogant danquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:53 schreef Cee het volgende:
Boris +2; arrogant of niet arrogant, gewoon de beste
He klopt. Heb het ff aangepast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO!!!!!!!!
Ron moet nog naar 19 punten!
Dan ken je Hind dus niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:58 schreef Woelli het volgende:
Hind en Floortje weten pas wat arrogant zijn is![]()
Is Ron de enige die niet klopt dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO!!!!!!!!
Ron moet nog naar 19 punten!
geen idee..jij bent de mod + spelleider.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is Ron de enige die niet klopt dan?
quote:
Altijd bij die uitslagen zat iedereen in spanning, behalve zij. Zij wist van haar zelf dat ze wel door wasquote:
In beide gevallen was/is dat meer dan terechtquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Altijd bij die uitslagen zat iedereen in spanning, behalve zij. Zij wist van haar zelf dat ze wel door was. En zo is Floortje nu
![]()
OKe dat is waar. Hind was ook de beste.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
In beide gevallen was/is dat meer dan terecht.
Je vergeet er nog wel een paarquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze mogen allemaal winnen!
behalve Alice, Meike, Joel, David, Tooske of Edwin![]()
Volgens mij bedoelen we Eric de zanger en niet jurylid Erik, Cee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:53 schreef Cee het volgende:
Eric -2; leer 'n mening hebben en leer 'n kapper kennen![]()
oh, ik weet niet hoor, zingen misschien (en nog goed ook, als ik zo vrij mag zijn mijn mening te geven)quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:50 schreef Promiss het volgende:
Maud -- Wat deed Maud in de finale van idols II?![]()
Ben je niet in de war met die andere Eric?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:53 schreef Cee het volgende:
Eric -2; leer 'n mening hebben en leer 'n kapper kennen![]()
Daar lijkt het inderdaad wel op ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die andere Eric?
Oh FUCK.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die andere Eric?
tot nu toe:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef Svensational het volgende:
Hee, zo weet ik toch niet wie er allemaal al afgevallen zijn!
quote:
Hoe kán je het zeggen?!?!?!?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Yuli -2, kerkkoorwaardig
David -2, zong standaard vals
Was er redelijk snel achter gekomen gelukkigquote:
post eens als je wil?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb "Wake Me Up" nog steeds op mn PC staan, dat stuk van Reinout was geniaal!.
!
Ik mis hem..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
Jamai +2: Hij blijft tof.
Marieke +2: Ze blijft tof.
Bas -2: Boer.
Is dit dan niemand opgevallenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
Jamai-2: Wat een bolle kop heeft hij ineens.
Marieke -2: Omdat haar microfoon het niet deed tijdens Wake Me Up
Bas+2: Drent!
Het beste optreden bij Idols ooit. Period.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Whoei, Irma een gedeelde eerste plaats.
Net nog even een aantal optredens teruggekeken, en deze is het beste. Alleen om dat optreden mag ze bovenaan staan..
Het beste weet ik niet, maar zeker wel één van de beste.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het beste optreden bij Idols ooit. Period.
Helemaal mee eens! Er is geen betere. En Angelique zal wel ergens een tweede plaats hebben en op drie staat Ron met My Friendquote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het beste optreden bij Idols ooit. Period.
Nou, het is duidelijk waar jouw twee pluspunten naar toe gaanquote:Op zondag 29 januari 2006 12:24 schreef BVO het volgende:
Ik erna.
Oh?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, het is duidelijk waar jouw twee pluspunten naar toe gaan
quote:
Je mag toch geen 2x ++ geven en 1x --quote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef BVO het volgende:
Okay.
-- Jim: Het is een aardige jongen hoor, maar boven Hind mag natuurlijk niet.
++ Hind: De eerste ++ die ik aan d'r geef.
++ Yuli: Samen met Hind de enige die ik live gehoord heb, goed dat ze was!.
Lees de OP eensquote:Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag toch geen 2x ++ geven en 1x --
Je weet toch dat ik dat nooit doe...quote:
Gisteren bleek wederom haar gelijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef PeRi het volgende:
-2 Hind, nog vanwege dat interview.
idd wat jij zegtquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Omdat hij een irritant zelfingenomen ventje is.
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Omdat hij een irritant zelfingenomen ventje is.
Mwahhh Boris is niet zo uit bescheidenheid. Lees de stukjes op zijn site maar eens.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
echt niet. Iemand die wat rustiger is, is niet meteen verwaand.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:05 schreef babette21 het volgende:
ah een nieuw spelletje... mag ik weer meedoen?!
pluspunten zal ie iig niet snel van me kijgenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
tuuurlijk.... zorg wel dat Boris er snel uitligt
![]()
Tom_Tom- wint User Survival Gamequote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
pluspunten zal ie iig niet snel van me kijgen
ik ben erg lui en heb geen zin om te zoeken: hoe is de user-survival afgelopen??
CDP! Datvalt me erg van je tegen.... ik had nooit verwacht dat jij Boris goed zou vinden.....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Boris +2 Wasting Time blijft een mooi nummer
Kus-powerrrr!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef LeBeau het volgende:
Meike doet het beter dan ik verwacht had.
Samen met Sam ben ik nog altijd van het Boris is ubergeil front!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CDP! Datvalt me erg van je tegen.... ik had nooit verwacht dat jij Boris goed zou vinden.....![]()
Ondanks je Tommerigheid moet ik soms toch op je kotsen Tom.quote:
Ach Beautje, geef toe, Topje van m'n Zus is gewoon een topnummer.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef LeBeau het volgende:
Ondanks je Tommerigheid moet ik soms toch op je kotsen Tom.
Is dat een verwijzing naar mijquote:Op maandag 30 januari 2006 01:00 schreef OmeRobbie het volgende:
Hoppa, zo gaat alles sneller. Wie verlost Tha_Eric uit zijn lijden?
ga maar.... [Zhennie is deze keer geloof ik echt weg, en ik moet er ook vandoor]quote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef marky het volgende:
Ik wil ook nog.
Oeps!quote:
wat dan? hoezo is 't niet zo'n aardige jongen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:34 schreef marky het volgende:
Ok dan doe ik hem wel gewoon als nieuw bericht
-2 Boris zo goed als men vind dat hij is is hij niet daarnaast blijft het een niet zo aardige jongen.
mhaw hij knuppelt af en toe een zeehondje neer, maar verder is het een schatje hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 14:19 schreef roze-meisje het volgende:
wat dan? hoezo is 't niet zo'n aardige jongen?
Ik heb Boris vaak gezien, en nooit maar dan ook nooit was ie onaardig.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
mhaw hij knuppelt af en toe een zeehondje neer, maar verder is het een schatje hoor
T was eerder een reactie op iedereen in dit topic die m onaardig/arrogant noemdequote:
ja zeg, quote hén dan lekker, en niet mijn enorm grappige [quote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T was eerder een reactie op iedereen in dit topic die m onaardig/arrogant noemde![]()
Onze stemmen waren niet echt nodigquote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Svensational het volgende:
++ Irma bovenaan!
++ Jamai. Blijft leuk
-- Boris omlaag
gewoon stemmen. als je maar 3 mensen stemmen geeft -- of ++quote:Op maandag 30 januari 2006 18:01 schreef Badabingea het volgende:
ik ga stemmen, snap het alleen niet :|
Joh.quote:
Dat moet je zelf bepalenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Badabingea het volgende:
ik ga stemmen?
Ghehe. Dat was echt wel hilarisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
En Robin gaat zich verslikken in een keelsnoepje.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
-XX-, wat is dat nou weer voor een anti-nijmegen stem.![]()
![]()
Wou je nog meeten?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:27 schreef Zhenar het volgende:
-2 voor Irma omdat ik geen idee heb wie dat is![]()
Ik zou hem niet meer uitnodigen. Hij is echt stom enzo!quote:
quote:
Nou sorrie hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou hem niet meer uitnodigen. Hij is echt stom enzo!
Ze is anderes wel 5e geworden hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Nou sorrie hoor!![]()
Geez... ik heb Idols 2 gewoon niet gevolgd (ik neem aan dat ze van die reeks is), dus kan ik er wat aan doen dat ik die slettebak niet ken?!
OMG, loop jij met een bord voor je kop of zo? Of ben je gewoon doof?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Badabingea het volgende:
Jim +2 Beste zanger en beste carriere van hun allemaal!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |