Ja, maar dat mag nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Weet je wat pas echt tof, schokkend, maar totaal svensationeel zou zijjn?!?!?!?! :
Jezelf elimineren.![]()
Das wel de bedoeling jaquote:
Het zou pas tof zijn als jij mij nu in eens pluspunten zou gevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Weet je wat pas echt tof, schokkend, maar totaal svensationeel zou zijjn?!?!?!?! :
Jezelf elimineren.![]()
Ja, LUL!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zou pas tof zijn als jij mij nu in eens pluspunten zou geven!
WAT denk je nou?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:CDP je kunt die KUT Svensational eindelijk elimineren!
![]()
![]()
Dat je daar de ballen niet voor hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal Sven wraak nemen? Stay tuned!![]()
[ Bericht 78% gewijzigd door Andiyan op 27-01-2006 01:32:55 ]
Na LB dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Ik was.
Nou, ik niet anders hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:19 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dit zag een blinde zelfs aankomen he.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:19 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dit zag een blinde zelfs aankomen he.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Ik was.
Ja HALLO, in de regels staat dat je moet AANKONDIGEN dat je gaat stemmen. Alleen maar een opmerking over het spel telt natuurlijk niet als aankondigingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:20 schreef Andiyan het volgende:
[..]
nergens letterlijk. maar daar ging het niet om, ik was er eerder.![]()
Maar laat nu maar zitten.![]()
Jij had het anders ook kunnen afmaken, slet!quote:
MATIG!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Sven verschijnt als Mareschagroupie bij de liveshow van Idols. De hardnekkige beveiliging wilde hem echter geen backstagepasje geven, zodat hij eindelijk eens diep in haar ogen kon kijken. Maaar, sven gaf niet op! Als Marescha een laatste uithaal maakt in haar nummer, stormt hij het podium op en doet eindelijk wat hij al zo lang wilde doen. In Marescha's ogen staren. Maar helaas, Sven verdronk in de mooie oogjes van Mares. De beveiliging heeft hem vervolgens uit de studio verwijderd en daarna hoorden we nooit meer iets van Svensational.
and DAMN proud of itquote:
CDP is tofquote:
Terwijl Tania en ik juist twee enorm toffe 23-01 users zijnquote:
31-01 roelt meer...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl Tania en ik juist twee enorm toffe 23-01 users zijn.
Toen was ik ook uitgerekend hoor, dusseh....quote:
Die gaat in mn sigquote:
Ze is er wel érg weinig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:37 schreef BVO het volgende:
Anyway, Tania hoort minstens in de top 15.
Kijk je wel uit?quote:
Nee hoor, dit spel is nu toch voorbij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk je wel uit?
Je post hier: [HOMO] topic User Tournament #4 Defeated but not demotivated en je noemt me tof.
Heb je geen reputatie waar je aan moet denken?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, dit spel is nu toch voorbij..
Oh, dat was trouwens niet een verkapte "uit-de-kast-kom-post" als je dat soms dachtquote:
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat was trouwens niet een verkapte "uit-de-kast-kom-post" als je dat soms dacht![]()
.
Dat mag jij doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
Verzinnen we nog een mooi verhaaltje voor Tom?
Ohja. Die was ook tof geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag jij doen! Of eigenlijk had Andiyan dat moeten doen, dat hij Marescha kreeg en ik niet
!
Ik moet je teleurstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeld
Matigjes hoor, Tom verdient meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:50 schreef Andiyan het volgende:
Maar goed, dat denken we er dan maar bij.Heb het maar in de uitslag gezet.
![]()
Zal ik de exit nog maar ff veranderen dan? Dan is het ook zó origineel en spontaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Matigjes hoor, Tom verdient meer..
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:55 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik de exit nog maar ff veranderen dan? Dan is het ook zó origineel en spontaan.![]()
Ok, dan moet je al die zeikposts maar ff verwijderen, like nothing happenedquote:
"had ik aan BVO toegeschreven"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeld
User Idol 2006quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
You love me, you really love me..
Ik wil graag God bedanken, iedereen die op of tegen me heeft gestemd, m'n ouders, mijn grote inspiratoren, m'n manager, m'n platenmaatschappij, iedereen..
.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jij bent de gelukkige (volgens mij)
Jij bent de Marescha geworden![]()
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja.Dat is dan ook het enige lichtpuntje.
![]()
Eigenlijk denk ik niet dat Marescha nu tijd en behoefte heeft aan de pcquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Marescha het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.
Je hebt gelijk. Volgens mij is het een kloon.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik niet dat Marescha nu tijd en behoefte heeft aan de pc![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Volgens mij is het een kloon.
Welk liedje zou je a.s. zaterdag eigenlijk zingen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Marescha het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.
quote:
Mag ik niet zeggen. Waarschijnlijk gaat Ellen nu mijn liedje zingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Welk liedje zou je a.s. zaterdag eigenlijk zingen?
Ow, ik hoorde gisteren nog dat Ellen een liedje had gekozen wat niemand wouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:54 schreef Marescha het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen. Waarschijnlijk gaat Ellen nu mijn liedje zingen.
Je moet niet alles geloven wat je hoort of leest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow, ik hoorde gisteren nog dat Ellen een liedje had gekozen wat niemand wou![]()
Als Ellen het zelf tegen mij zegt, geloof ik het hequote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Marescha het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort of leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |