Toen was ik ook uitgerekend hoor, dusseh....quote:
Die gaat in mn sigquote:
Ze is er wel érg weinig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:37 schreef BVO het volgende:
Anyway, Tania hoort minstens in de top 15.
Kijk je wel uit?quote:
Nee hoor, dit spel is nu toch voorbij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk je wel uit?
Je post hier: [HOMO] topic User Tournament #4 Defeated but not demotivated en je noemt me tof.
Heb je geen reputatie waar je aan moet denken?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, dit spel is nu toch voorbij..
Oh, dat was trouwens niet een verkapte "uit-de-kast-kom-post" als je dat soms dachtquote:
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat was trouwens niet een verkapte "uit-de-kast-kom-post" als je dat soms dacht![]()
.
Dat mag jij doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
Verzinnen we nog een mooi verhaaltje voor Tom?
Ohja. Die was ook tof geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag jij doen! Of eigenlijk had Andiyan dat moeten doen, dat hij Marescha kreeg en ik niet
!
Ik moet je teleurstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeld
Matigjes hoor, Tom verdient meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:50 schreef Andiyan het volgende:
Maar goed, dat denken we er dan maar bij.Heb het maar in de uitslag gezet.
![]()
Zal ik de exit nog maar ff veranderen dan? Dan is het ook zó origineel en spontaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Matigjes hoor, Tom verdient meer..
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:55 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik de exit nog maar ff veranderen dan? Dan is het ook zó origineel en spontaan.![]()
Ok, dan moet je al die zeikposts maar ff verwijderen, like nothing happenedquote:
"had ik aan BVO toegeschreven"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeld
User Idol 2006quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
You love me, you really love me..
Ik wil graag God bedanken, iedereen die op of tegen me heeft gestemd, m'n ouders, mijn grote inspiratoren, m'n manager, m'n platenmaatschappij, iedereen..
.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jij bent de gelukkige (volgens mij)
Jij bent de Marescha geworden![]()
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja.Dat is dan ook het enige lichtpuntje.
![]()
Eigenlijk denk ik niet dat Marescha nu tijd en behoefte heeft aan de pcquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Marescha het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.
Je hebt gelijk. Volgens mij is het een kloon.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik niet dat Marescha nu tijd en behoefte heeft aan de pc![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Volgens mij is het een kloon.
Welk liedje zou je a.s. zaterdag eigenlijk zingen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Marescha het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.
quote:
Mag ik niet zeggen. Waarschijnlijk gaat Ellen nu mijn liedje zingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Welk liedje zou je a.s. zaterdag eigenlijk zingen?
Ow, ik hoorde gisteren nog dat Ellen een liedje had gekozen wat niemand wouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:54 schreef Marescha het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen. Waarschijnlijk gaat Ellen nu mijn liedje zingen.
Je moet niet alles geloven wat je hoort of leest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow, ik hoorde gisteren nog dat Ellen een liedje had gekozen wat niemand wou![]()
Als Ellen het zelf tegen mij zegt, geloof ik het hequote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Marescha het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort of leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |