Na LB dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Ik was.
Nou, ik niet anders hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:19 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dit zag een blinde zelfs aankomen he.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:19 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dit zag een blinde zelfs aankomen he.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Ik was.
Ja HALLO, in de regels staat dat je moet AANKONDIGEN dat je gaat stemmen. Alleen maar een opmerking over het spel telt natuurlijk niet als aankondigingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:20 schreef Andiyan het volgende:
[..]
nergens letterlijk. maar daar ging het niet om, ik was er eerder.![]()
Maar laat nu maar zitten.![]()
Jij had het anders ook kunnen afmaken, slet!quote:
MATIG!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Sven verschijnt als Mareschagroupie bij de liveshow van Idols. De hardnekkige beveiliging wilde hem echter geen backstagepasje geven, zodat hij eindelijk eens diep in haar ogen kon kijken. Maaar, sven gaf niet op! Als Marescha een laatste uithaal maakt in haar nummer, stormt hij het podium op en doet eindelijk wat hij al zo lang wilde doen. In Marescha's ogen staren. Maar helaas, Sven verdronk in de mooie oogjes van Mares. De beveiliging heeft hem vervolgens uit de studio verwijderd en daarna hoorden we nooit meer iets van Svensational.
and DAMN proud of itquote:
CDP is tofquote:
Terwijl Tania en ik juist twee enorm toffe 23-01 users zijnquote:
31-01 roelt meer...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl Tania en ik juist twee enorm toffe 23-01 users zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |