Je weet toch dat ik dat nooit doe...quote:
Gisteren bleek wederom haar gelijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef PeRi het volgende:
-2 Hind, nog vanwege dat interview.
idd wat jij zegtquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Omdat hij een irritant zelfingenomen ventje is.
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Omdat hij een irritant zelfingenomen ventje is.
Mwahhh Boris is niet zo uit bescheidenheid. Lees de stukjes op zijn site maar eens.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
echt niet. Iemand die wat rustiger is, is niet meteen verwaand.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:05 schreef babette21 het volgende:
ah een nieuw spelletje... mag ik weer meedoen?!
pluspunten zal ie iig niet snel van me kijgenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
tuuurlijk.... zorg wel dat Boris er snel uitligt
![]()
Tom_Tom- wint User Survival Gamequote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
pluspunten zal ie iig niet snel van me kijgen
ik ben erg lui en heb geen zin om te zoeken: hoe is de user-survival afgelopen??
CDP! Datvalt me erg van je tegen.... ik had nooit verwacht dat jij Boris goed zou vinden.....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Boris +2 Wasting Time blijft een mooi nummer
Kus-powerrrr!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef LeBeau het volgende:
Meike doet het beter dan ik verwacht had.
Samen met Sam ben ik nog altijd van het Boris is ubergeil front!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CDP! Datvalt me erg van je tegen.... ik had nooit verwacht dat jij Boris goed zou vinden.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |