quote:Op zondag 29 januari 2006 15:05 schreef babette21 het volgende:
ah een nieuw spelletje... mag ik weer meedoen?!
pluspunten zal ie iig niet snel van me kijgenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
tuuurlijk.... zorg wel dat Boris er snel uitligt
![]()
Tom_Tom- wint User Survival Gamequote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
pluspunten zal ie iig niet snel van me kijgen
ik ben erg lui en heb geen zin om te zoeken: hoe is de user-survival afgelopen??
CDP! Datvalt me erg van je tegen.... ik had nooit verwacht dat jij Boris goed zou vinden.....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Boris +2 Wasting Time blijft een mooi nummer
Kus-powerrrr!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef LeBeau het volgende:
Meike doet het beter dan ik verwacht had.
Samen met Sam ben ik nog altijd van het Boris is ubergeil front!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CDP! Datvalt me erg van je tegen.... ik had nooit verwacht dat jij Boris goed zou vinden.....![]()
Ondanks je Tommerigheid moet ik soms toch op je kotsen Tom.quote:
Ach Beautje, geef toe, Topje van m'n Zus is gewoon een topnummer.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef LeBeau het volgende:
Ondanks je Tommerigheid moet ik soms toch op je kotsen Tom.
Is dat een verwijzing naar mijquote:Op maandag 30 januari 2006 01:00 schreef OmeRobbie het volgende:
Hoppa, zo gaat alles sneller. Wie verlost Tha_Eric uit zijn lijden?
ga maar.... [Zhennie is deze keer geloof ik echt weg, en ik moet er ook vandoor]quote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef marky het volgende:
Ik wil ook nog.
Oeps!quote:
wat dan? hoezo is 't niet zo'n aardige jongen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:34 schreef marky het volgende:
Ok dan doe ik hem wel gewoon als nieuw bericht
-2 Boris zo goed als men vind dat hij is is hij niet daarnaast blijft het een niet zo aardige jongen.
mhaw hij knuppelt af en toe een zeehondje neer, maar verder is het een schatje hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 14:19 schreef roze-meisje het volgende:
wat dan? hoezo is 't niet zo'n aardige jongen?
Ik heb Boris vaak gezien, en nooit maar dan ook nooit was ie onaardig.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
mhaw hij knuppelt af en toe een zeehondje neer, maar verder is het een schatje hoor
T was eerder een reactie op iedereen in dit topic die m onaardig/arrogant noemdequote:
ja zeg, quote hén dan lekker, en niet mijn enorm grappige [quote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T was eerder een reactie op iedereen in dit topic die m onaardig/arrogant noemde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |