quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
Jamai +2: Hij blijft tof.
Marieke +2: Ze blijft tof.
Bas -2: Boer.
Is dit dan niemand opgevallenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
Jamai-2: Wat een bolle kop heeft hij ineens.
Marieke -2: Omdat haar microfoon het niet deed tijdens Wake Me Up
Bas+2: Drent!
Het beste optreden bij Idols ooit. Period.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Whoei, Irma een gedeelde eerste plaats.
Net nog even een aantal optredens teruggekeken, en deze is het beste. Alleen om dat optreden mag ze bovenaan staan..
Het beste weet ik niet, maar zeker wel één van de beste.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het beste optreden bij Idols ooit. Period.
Helemaal mee eens! Er is geen betere. En Angelique zal wel ergens een tweede plaats hebben en op drie staat Ron met My Friendquote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het beste optreden bij Idols ooit. Period.
Nou, het is duidelijk waar jouw twee pluspunten naar toe gaanquote:Op zondag 29 januari 2006 12:24 schreef BVO het volgende:
Ik erna.
Oh?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, het is duidelijk waar jouw twee pluspunten naar toe gaan
quote:
Je mag toch geen 2x ++ geven en 1x --quote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef BVO het volgende:
Okay.
-- Jim: Het is een aardige jongen hoor, maar boven Hind mag natuurlijk niet.
++ Hind: De eerste ++ die ik aan d'r geef.
++ Yuli: Samen met Hind de enige die ik live gehoord heb, goed dat ze was!.
Lees de OP eensquote:Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag toch geen 2x ++ geven en 1x --
Je weet toch dat ik dat nooit doe...quote:
Gisteren bleek wederom haar gelijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef PeRi het volgende:
-2 Hind, nog vanwege dat interview.
idd wat jij zegtquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Omdat hij een irritant zelfingenomen ventje is.
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Omdat hij een irritant zelfingenomen ventje is.
Mwahhh Boris is niet zo uit bescheidenheid. Lees de stukjes op zijn site maar eens.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
echt niet. Iemand die wat rustiger is, is niet meteen verwaand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |