Onze stemmen waren niet echt nodigquote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Svensational het volgende:
++ Irma bovenaan!
++ Jamai. Blijft leuk
-- Boris omlaag
gewoon stemmen. als je maar 3 mensen stemmen geeft -- of ++quote:Op maandag 30 januari 2006 18:01 schreef Badabingea het volgende:
ik ga stemmen, snap het alleen niet :|
Joh.quote:
Dat moet je zelf bepalenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Badabingea het volgende:
ik ga stemmen?
Ghehe. Dat was echt wel hilarisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
En Robin gaat zich verslikken in een keelsnoepje.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
-XX-, wat is dat nou weer voor een anti-nijmegen stem.![]()
![]()
Wou je nog meeten?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:27 schreef Zhenar het volgende:
-2 voor Irma omdat ik geen idee heb wie dat is![]()
Ik zou hem niet meer uitnodigen. Hij is echt stom enzo!quote:
quote:
Nou sorrie hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou hem niet meer uitnodigen. Hij is echt stom enzo!
Ze is anderes wel 5e geworden hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Nou sorrie hoor!![]()
Geez... ik heb Idols 2 gewoon niet gevolgd (ik neem aan dat ze van die reeks is), dus kan ik er wat aan doen dat ik die slettebak niet ken?!
OMG, loop jij met een bord voor je kop of zo? Of ben je gewoon doof?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Badabingea het volgende:
Jim +2 Beste zanger en beste carriere van hun allemaal!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |