Is die arrogant danquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:53 schreef Cee het volgende:
Boris +2; arrogant of niet arrogant, gewoon de beste
He klopt. Heb het ff aangepast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO!!!!!!!!
Ron moet nog naar 19 punten!
Dan ken je Hind dus niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:58 schreef Woelli het volgende:
Hind en Floortje weten pas wat arrogant zijn is![]()
Is Ron de enige die niet klopt dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO!!!!!!!!
Ron moet nog naar 19 punten!
geen idee..jij bent de mod + spelleider.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is Ron de enige die niet klopt dan?
quote:
Altijd bij die uitslagen zat iedereen in spanning, behalve zij. Zij wist van haar zelf dat ze wel door wasquote:
In beide gevallen was/is dat meer dan terechtquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Altijd bij die uitslagen zat iedereen in spanning, behalve zij. Zij wist van haar zelf dat ze wel door was. En zo is Floortje nu
![]()
OKe dat is waar. Hind was ook de beste.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
In beide gevallen was/is dat meer dan terecht.
Je vergeet er nog wel een paarquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze mogen allemaal winnen!
behalve Alice, Meike, Joel, David, Tooske of Edwin![]()
Volgens mij bedoelen we Eric de zanger en niet jurylid Erik, Cee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:53 schreef Cee het volgende:
Eric -2; leer 'n mening hebben en leer 'n kapper kennen![]()
oh, ik weet niet hoor, zingen misschien (en nog goed ook, als ik zo vrij mag zijn mijn mening te geven)quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:50 schreef Promiss het volgende:
Maud -- Wat deed Maud in de finale van idols II?![]()
Ben je niet in de war met die andere Eric?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:53 schreef Cee het volgende:
Eric -2; leer 'n mening hebben en leer 'n kapper kennen![]()
Daar lijkt het inderdaad wel op ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die andere Eric?
Oh FUCK.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die andere Eric?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |