precies, boycottenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:23 schreef Manu82 het volgende:
Petertje wil de verkeerde kant op met de SC's, maar daar steken we een stokje voor!!
Henk doet aan vriendjespolitiekquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:23 schreef bunnyma het volgende:
Zeikneuzen.....zegt een kennis van Krol aan de telefoon.
Ik dacht dat er geen plaatsen meer waren en nu houdt Krol plaatsen vrij voor vriendjes.
wilde er bijna deel 6 van maken, maar dat is ook niet leuk nu aangezien ik haar niet hoorquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef Athalon het volgende:
Petertje6000 misschien heb je hiet wat aan http://forums.breekpunt.nl/hardware/ groene strepen op het scherm
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet even wat behoorlijke boodschapjes plegen en daarna lekker aan de kook dus ik knal hem voor dit moment eventjes af
Tot straks![]()
![]()
Daar staat wel het probleem wat hij heeftquote:
Ja op een houtje bijten is ook niet allesquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet even wat behoorlijke boodschapjes plegen en daarna lekker aan de kook dus ik knal hem voor dit moment eventjes af
Tot straks![]()
![]()
Bye bye BONG tot laterquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
Tot straks![]()
![]()
ja, een half jaar geledenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Er was eigenlijk al een HBB SC 193 open
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Athalon het volgende:
[..]
Daar staat wel het probleem wat hij heeft![]()
Die was niet volgens de forum regels en is dus gediskwalificeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Er was eigenlijk al een HBB SC 193 open
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Die was niet volgens de forum regels en is dus gediskwalificeerd.![]()
Doe ik het weer fout, lees nooit profielen van ledenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Mag jij vrouwen slaan![]()
....ik ben lief![]()
Dat maken wij wel uit!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:36 schreef cuall het volgende:
[..]
....ik ben lief![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef Athalon het volgende:
[..]
Doe ik het weer fout, lees nooit profielen van leden![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg liefquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:36 schreef cuall het volgende:
[..]
....ik ben lief![]()
yepquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Dacht je ook al dat ik een man ben
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef demins het volgende:
[..]
Dat maken wij wel uit!![]()
Jij bent lief!![]()
beetje laatquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk afgewezen voor een baan....![]()
Het grijpt als een virus om zich heen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Dacht je ook al dat ik een man ben
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Spiritueel momentje
Dat me enigszins denken aan Tannie
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Spiritueel momentje
[afbeelding]
Dat zal Tannie niet leuk vinden!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Spiritueel momentje
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Kijk maar snel in mijn fotoboek, dan kun je zien hoe vrouwelijk ik ben
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef demins het volgende:
[..]
Het grijpt als een virus om zich heen!![]()
Peter, ben je nou echt serieus met die viola verheerlijking of zit je ons nou voor de gek te houden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Spiritueel momentje
[afbeelding]
Ik denk dat ik wel weet wat je wil horen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch Demins, hebben mijn reacties zo'n hoog mannen-gehalte, of ben ik gewoon een heel stoere vrouw
![]()
Heeft het RK waarschijnlijk geregeld en talpa doet nu alles om de hele zooi nog te reddenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen komen de ouders van een tweeling, waarvan één kindje is overleden in een Mappa Mondo huis
Op één of andere manier, vind ik de setting voor zo`n zwaar gespreksonderwerp niet juist
Tan ben ik in de loop der weken erg gaan waarderen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:46 schreef Manu82 het volgende:
Peter, ben je nou echt serieus met die viola verheerlijking of zit je ons nou voor de gek te houden?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat je wil horen!![]()
Aan wiequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Spiritueel momentje
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Kijk maar snel in mijn fotoboek, dan kun je zien hoe vrouwelijk ik ben
![]()
Ja, tanja kon ik tot op zekere hoogte nog begrijpen, maar Viola is echt niet met een fiets bij te komen voor mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan ben ik in de loop der weken erg gaan waarderen.
En ik verwacht haar tzt op msn te krijgen
Wat Viola betreft: tja
Ik vind haar iig meer toevoegen dan Frank en John: niet dat onopvallende meedoen zonder extra`s
Peter is graag recalcitrantquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peter, ben je nou echt serieus met die viola verheerlijking of zit je ons nou voor de gek te houden?
Je wilt het echt horen, hequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
niet dit antwoord.
...dacht dat jij altijd eerlijk je mening gaf![]()
Doei WPquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:45 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er vandoor, veel plezier nog allemaal en tot later![]()
![]()
BEW. Port zeer zeker niet vergetenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BEW. Port zeer zeker niet vergeten
Ja dit getuigd niet echt van respect naar deze mensenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:02 schreef bunnyma het volgende:
OMG wat kots ik van de Krol.....die enorme egotripperij.
Het is echt te erg voor woorden. Zoals ik hem nu hoor tegen die mensen. Alleen wat hij doet is interessant, het is zijn kantoor en zijn personeel.![]()
Ik gooi mijn streams uit tot hij vertrokken is.![]()
![]()
Goede reactie van Henk opblazen dat dingquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef cuall het volgende:
Wat een overdreven reactie van Henk over de telefoon die ging...wil iemand die telefoon op de grond gooien, vernietigen![]()
Dat nemen ze me nooit meer af!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Je hebt je kans laten lopen, ooit had ik véél respect voor jou mening en oordeel.![]()
Zelfs henk kan zich beheersenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:19 schreef A-en-M het volgende:
Monique doet het erg goed in dit gesprek
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Goede reactie van Henk opblazen dat ding![]()
Ik kijk de streams niet meer, maar dat verhaal heeft hij al tig keer verteltquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Dat verhaaltje van die doos met kinderspeelgoed, heeft ie al vaker verteld
Precies Peter, dat vond ik ook!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen volgens mij niet zo`n goed moment om nu meteen over dat bos te beginnen
Het is wel een oprecht verhaal, alleen hij heeft het vermoedelijk al zo vaak verteld, dat ie kan vertellen zonder er iets bij te voelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:34 schreef cuall het volgende:
Ik kijk de streams niet meer, maar dat verhaal heeft hij al tig keer vertelt![]()
Dat geloof ik ook wel, maar je moet wel weten wanneer je bezig bent met een overkill.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is wel een oprecht verhaal, alleen hij heeft het vermoedelijk al zo vaak verteld, dat ie kan vertellen zonder er iets bij te voelen
Helemaal eensch! Wat zij zegt! Je bent een retestoer miniwijffie Cuall!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar je moet wel weten wanneer je bezig bent met een overkill.
Mensen met problemen zitten niet te wachten op alle dramaverhalen van anderen. Helaas schijnt iedereen die neiging te hebben, maar daarmee doe je mensen geen recht, maar stel jezelf teveel op de voorgrond.
Ik denk dat jij dat ook wel zult herkennen. Als je iets over jezelf vertelt zit je niet te wachten op de verhalen van hoe erg en akelig een ander het ook wel niet heeft. je gaat je dan niet echt gemakkelijker voelen.
Speeltquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
John is behoorlijk geëmotioneerd
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
Helemaal eensch! Wat zij zegt! Je bent een retestoer miniwijffie Cuall!
En zo is 't maar netquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar je moet wel weten wanneer je bezig bent met een overkill.
Mensen met problemen zitten niet te wachten op alle dramaverhalen van anderen. Helaas schijnt iedereen die neiging te hebben, maar daarmee doe je mensen geen recht, maar stel jezelf teveel op de voorgrond.
Ik denk dat jij dat ook wel zult herkennen. Als je iets over jezelf vertelt zit je niet te wachten op de verhalen van hoe erg en akelig een ander het ook wel niet heeft. je gaat je dan niet echt gemakkelijker voelen.
Dat is jou interpretatie. Lijkt me moeilijk om vanaf een schermpje te beslissen wat er in iemand om gaat die je daar ziet.quote:
quote:
Hoi flugetje en M-en-A.quote:
Ik kan je verwoording helemaal volgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Soms is dat niet zo moeilijk hoor. Al zie ik ook wel dat hij er echt zelf in gelooft op dat moment. Moet ie ook wel!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat is jou interpretatie. Lijkt me moeilijk om vanaf een schermpje te beslissen wat er in iemand om gaat die je daar ziet.
Behalve als hij zo overdreven hinnikend lachtquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:51 schreef cuall het volgende:
Ik vind John tot nu toe heel oprecht.
Je blijft dus sceptisch over de gevoelens van een ander. Dat je toneelspeler bent wil nog niet zeggen dat je bij zo een onderwerp voor de kijkcijfers spontaan gaat spelen. Ook toneelspelers hebben emoties.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:52 schreef demins het volgende:
[..]
Soms is dat niet zo moeilijk hoor. Al zie ik ook wel dat hij er echt zelf in gelooft op dat moment. Moet ie ook wel!
Oeps!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind John tot nu toe heel oprecht.
Ik zie het probleem met dit programma ook niet zo hoor, dit is amusement en een programma voor het gewone volk.quote:
De mensen betalen vanavond 15 euro heb ik hem vanochtend horen zeggen (streams met HK nu uit)quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef avonne het volgende:
Betreft zijn "plaatsjes vrijhouden voor vriendjes"", dat vind ik terecht, als ze er flink voor dokken. Het gaat tenslotte om het geld binnen halen. Wat hij verkeerd heeft gehad, is dat rijke mensen alleen op chique dingen zouden afkomen.
* geeft brilletje aan demins zodat hij zich in het vervolg niet meer kan vergissenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef demins het volgende:
[..]
Oeps!Ik heb het over Henk! (Te snel gelezen...) Sorry allemaal! Nou snap ik de reacties beter!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behalve als hij zo overdreven hinnikend lacht![]()
Maar dat is gewoon geconditioneerd gedrag
Okequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef demins het volgende:
[..]
Oeps!Ik heb het over Henk! (Te snel gelezen...) Sorry allemaal! Nou snap ik de reacties beter!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je zijn ouders wel eens horen lachen, ik denk meer dat het genetisch is
![]()
[me= Demins schaamt zich de ogen uit de kop!!! Dus dat brilletje kan nog van pas komen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* ] geeft brilletje aan demins zodat hij zich in het vervolg niet meer kan vergissen[/me]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:57 schreef demins het volgende:
[..]
* Demins schaamt zich de ogen uit de kop!!! Dus dat brilletje kan nog van pas komen...
Oh gelukkig dan maar, ik vond je reactie al wat apartquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef demins het volgende:
[..]
Klopt volgens mij zijn ze nu aan het uitrusten, moesten tijdens het gesprek met die ouders namelijk veeeelll switchen met de camera en zijn daar natuurlijk moe van gewordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:00 schreef avonne het volgende:
wat een slecht camerawerk weer.... zucht
Gespek mogen we dus ook niet horenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:04 schreef avonne het volgende:
Kom op, regie !!
Ik wil samen met Bonnie en Viola een peukje roken!!!
Ben je gek man, die vrijer is gewoon zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:05 schreef demins het volgende:
Nou, poeh poeh!! Het zweet brak me uit!![]()
Maar nou de lucht weer is opgeklaard:
Ik blijf erbij dat HenkK speelt dat hij betrokken is, speelt dat hij leiding geeft, speelt dat hij de rust zelve is (wat een zenuwlijer is dat zeg!) speelt dat hij mensen mag en is een enkele keer oprecht (als hij zijn ware gevoel niet kan verbergen).
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:05 schreef demins het volgende:
Ik blijf erbij dat HenkK speelt dat hij betrokken is, speelt dat hij leiding geeft, speelt dat hij de rust zelve is (wat een zenuwlijer is dat zeg!) speelt dat hij mensen mag en is een enkele keer oprecht (als hij zijn ware gevoel niet kan verbergen).
of hij het bewust speelt, weet ik niet. Misschien heeft hij wel een enorm minderwaardigheidscomplex. Een zenuwenlijer is hij zeker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:05 schreef demins het volgende:
Henk zit er duidelijk om zijn ego op te poetsen. Zelfs aan die ouders die hij voor het gesprek had, moest hij zijn geweldige site laten zien, inclusief de tientjes actie. Als je er nog nooit gekeken hebt dan klinkt ¤ 5720,- best wel veel, maar als je kijkt welk schamel deel daarvan de laatste 48 uur is binnengekomen, zakt die actie dus ook in elkaar als een mislukte plumpuddingquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:05 schreef demins het volgende:
Hij zal er zich nauwelijks van bewust zijn, vermoed ik. Het is een levenshouding, a way of life, geworden. In die zin heeft PH52 ook gelijk!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef avonne het volgende:
[..]
of hij het bewust speelt, weet ik niet. Misschien heeft hij wel een enorm minderwaardigheidscomplex. Een zenuwenlijer is hij zeker.
Zolang die actie is verbonden aan Henk, en zijn kop en naam daar staat ga ik ook niks doneren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Henk zit er duidelijk om zijn ego op te poetsen. Zelfs aan die ouders die hij voor het gesprek had, moest hij zijn geweldige site laten zien, inclusief de tientjes actie. Als je er nog nooit gekeken hebt dan klinkt ¤ 5720,- best wel veel, maar als je kijkt welk schamel deel daarvan de laatste 48 uur is binnengekomen, zakt die actie dus ook in elkaar als een mislukte plumpudding
Ik heb de boel op mute gegooid, werd echt onpasselijk van deze farcequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef avonne het volgende:
Mijn hemel, REGIE !!!
Als er niet binnen 10 minuten een gesprek te horen is, ga ik RTL kijken, hooor !
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Zolang die actie is verbonden aan Henk, en zijn kop en naam daar staat ga ik ook niks doneren.
Mogelijk dat er meer mensen denken zoals ik![]()
Ik heb RTL al aanstaan....wil weten of Albertje er zo meteen nog wat te melden heeft over HBBquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef avonne het volgende:
Mijn hemel, REGIE !!!
Als er niet binnen 10 minuten een gesprek te horen is, ga ik RTL kijken, hooor !
Jammer dat Gert zijn foto daar niet staat, volgens mij was het resultaat heel wat hoger geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Zolang die actie is verbonden aan Henk, en zijn kop en naam daar staat ga ik ook niks doneren.
Mogelijk dat er meer mensen denken zoals ik![]()
Hopelijk is dat alleen deze week, omdat Gert er uit isquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er wordt dus niet meer gestemdDus dan zullen we de overige 6 week nog wel met die zeekoe opgescheept zitten.
van mij mag ze blijven hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er wordt dus niet meer gestemdDus dan zullen we de overige 6 week nog wel met die zeekoe opgescheept zitten.
Ik vermoedt dat het niet stemmen komt door het feit dat Gert "vrijwillig" is vertrokken. Toen Kelly vorige week vrijwillig vertrok was er ook geen stemming.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Btw ik geloof dat fok! geen hotmail-adressen accepteert. Heb ik wel eens gelezen.quote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef cuall het volgende:
Ik ga ook even naar boulevard kijken en een hapje eten![]()
Dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:22 schreef demins het volgende:
[..]
Btw ik geloof dat fok! geen hotmail-adressen accepteert. Heb ik wel eens gelezen.
Dit ivm Els. Ook geen gmail dacht ik...
Mhmmmm, ik heb wel een hotmailadres, maar dat is al jaren oud, misschien dat het toen anders was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:22 schreef demins het volgende:
[..]
Btw ik geloof dat fok! geen hotmail-adressen accepteert. Heb ik wel eens gelezen.
Dit ivm Els. Ook geen gmail dacht ik...
uithoudingsvermogen en incasseringsvermogenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:27 schreef M-en-A het volgende:
Krijg net de nieuwsbrief van Talpa binnen. Zo te zien vinden ze HBB nogal een behoorlijke sport![]()
www.talpasport
Zou kunnen, vannacht een uur of 5 schat ik, toch heb ik hem met minder uurtjes wel fitter gezien.quote:
Om half acht Manu.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:45 schreef Manu82 het volgende:
is het nu op tv?
Deze doet het goed bij mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:49 schreef Manu82 het volgende:
ik kan gvd weer eens streams krijgen heb ik geen normaal geluid, welke stream is wel leuk?
Zo is het FOK levenquote:
Helemaal niet!quote:
stream 4 is bij mij wel redelijk goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:49 schreef Manu82 het volgende:
ik kan gvd weer eens streams krijgen heb ik geen normaal geluid, welke stream is wel leuk?
Ik krijg een beetje kreupele RSI vingertjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:50 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, Muerte en AThalon zijn nog bezig in de capkelder
Ik ook niet, mijn tv staat naast de monitoren, lekker overzichtelijk en ik hoef niets te missen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje kreupele RSI vingertjeswant ik heb geen TV Kaart erin zitten.
![]()
dankjequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze doet het goed bij mij.
http://bb.florisd.nl/
Dat wordt hier een probleem, ik heb 3 monitoren, 3 printers en 3 computers naast me staan en geen plaats voor de TVquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn tv staat naast de monitoren, lekker overzichtelijk en ik hoef niets te missen.![]()
Graag gedaan hoor.quote:
Geen probleem, ruimte genoeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat wordt hier een probleem, ik heb 3 monitoren, 3 printers en 3 computers naast me staan en geen plaats voor de TV![]()
Niet zeuren, je hebt je kans gehad en er niets mee gedaan, niemand van ons is de laatste tijd zo dichtbij haar geweest als jij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
Een scheutje vitriool is toepasselijker!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
heb ik iets gemist? Ik zie haar nergens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
de kruisraketten zijn al besteldquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
eetsequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef M-en-A het volgende:
Was even druk met een beetje bijwerken [HBB] Streamverslagen van Donderdag 26 januari 2006
Nu ben ik eten,![]()
tot later
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
Nopequote:
die fransoos, toen hij binnen kwam, vertelde dat hij ondervraagd en gefouilleerd is door de bewakingquote:
Leuk FOK!plekje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Athalon het volgende:
Dit is ff mijn plekje, met mijn vriendin voor één van de monitors (geen Els)
[afbeelding]
T lijkt de KGB wel daar (de Security)quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
die fransoos, toen hij binnen kwam, vertelde dat hij ondervraagt is en gefouilleerd door de bewaking
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:08 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij niets. Dus een gevalletje "zinloos geblaat"
Hij blijft tot maandagavond zelfsquote:
quote:Hi!![]()
![]()
![]()
Jammer dat je er zelf niet op staatquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Athalon het volgende:
Dit is ff mijn plekje, met mijn vriendin voor één van de monitors (geen Els)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
die fransoos, toen hij binnen kwam, vertelde dat hij ondervraagd en gefouilleerd is door de bewaking
Dank je, boven staat nog zoiets met twee computers, dus al is de ramp nog zo groot ergens in het pand kan ik altijd terechtquote:
Mag niet jokken...quote:
Ik sta in het fotoboekquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Jammer dat je er zelf niet op staat![]()
en zo doen we dat in Nederlandquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
die fransoos, toen hij binnen kwam, vertelde dat hij ondervraagd en gefouilleerd is door de bewaking
Tja, wat ik al zei, t lijkt de KGB welquote:
Nou ga ik er helemaal niet meer naar toe om boerenkool te gaan etenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, wat ik al zei, t lijkt de KGB wel![]()
Echt niet??quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ga ik er helemaal niet meer naar toe om boerenkool te gaan eten![]()
Aan mijn lijf geen polonaise![]()
Ja MissJ. zit er volgens mij niet ver naastquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:23 schreef BONG4002 het volgende:
Henk noemt het zelfs een slaapzaalHeeft MissJ toch wel gelijk wat betreft Viola
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
Tjow, ik ga me maar weer eens rustigjes aan installeren bij de TV voor de reguliere zit
Tot 20:32![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
Tjow, ik ga me maar weer eens rustigjes aan installeren bij de TV voor de reguliere zit
Tot 20:32![]()
ziek zwak misselijk en viola stinktquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik meld me ook maar weer eens een keer.
Waarom gaat die Henk eigenlijk elke dag naar huis ??
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ziek zwak misselijk en viola stinkt
dan is niet kijken de beste oplossingquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog geen 1x gekeken, alleen de live en die vond ik zo slecht
![]()
Ik wil niet het gevaar lopen dat ik Henk weer hoor lopen geilen over zichzelf.
Dat non probleem heb ik ook elke dag hierquote:
Henk heeft medische problemen tgv kanker. Hij heeft oa een stoma en heeft als voorwaarde geeist dat hij wel de nacht buiten het huis kan verblijven. Op zich wel een legitieme redenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik meld me ook maar weer eens een keer.
Waarom gaat die Henk eigenlijk elke dag naar huis ??
Sjetjequote:
eeehhhh.................................. is je positie weer vacant?quote:
Oh nietusquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat non probleem heb ik ook elke dag hier![]()
Hoi Sjet.quote:
Ik ben met carnaval en een scheutje bier in mijn flesje melk opgegroeid, maar heb nog NOOIT de polonaise gelopen, en heb ook geen plannen in die richting. Carnaval in Venlo vind ik wel leuk!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Zo'n polonaise wil ik nog wel overwegen, al ben ik geen carnaval vierder. Daar moet je mee zijn opgegroeid
![]()
oke voor jou danquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oh nietus![]()
Hoi Manu![]()
Hier Inca... ik ben hier... yoehoe![]()
Wanneer is het eigenlijk carnaval?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben met carnaval en een scheutje bier in mijn flesje melk opgegroeid, maar heb nog NOOIT de polonaise gelopen, en heb ook geen plannen in die richting. Carnaval in Venlo vind ik wel leuk!!!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeehhhh.................................. is je positie weer vacant?
quote:
dat was ik niet, dat was flugelquote:
Ik ook, weiger om te kijken. Hier thuis vroegen ze al, moet je niet kijken? (uitzendingen van BB waren heiligquote:
de programmering is nog slechter dan de rest en de rest is al slecht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef teamlead het volgende:
[..]wat is er slechter aan Talpa dan aan SBS, NET5, Veronica, Rtl 4/5/7
Echt geen idee..... ik woon in hoge noordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk carnaval?![]()
HBB?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef teamlead het volgende:
dat vraag ik me dus ook constant af, vind dat talpa best leuke programma's brengt!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef teamlead het volgende:
Bij BB5 keek ik alleen de donderdag wou gewoon weten wie er naar huis moest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook, weiger om te kijken. Hier thuis vroegen ze al, moet je niet kijken? (uitzendingen van BB waren heilig)
Ik heb ook geen idee eigenlijk, maar ik ga per 1 februari voor 3 maanden in Breda werken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt geen idee..... ik woon in hoge noorden![]()
Problemen mee dan....quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was ik niet, dat was flugel
ja, maar dat is niet alleen de schuld van talpa, de slimste bijv. is best leuk, samen is best leuk en GTST dat vind ik echt kut nuquote:
bijna niks nieuws kliekjes tvquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook constant af, vind dat talpa best leuke programma's brengt!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |