of stilte ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef Manu82 het volgende:
Stile voor de storm....
Jij kijkt niet naar de streams?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef melke het volgende:
Waarom kijken jullie trouwens nog allemaal?
Die zijn altijd makelijk lekker iigquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:44 schreef Athalon het volgende:
[..]
Zolang het maar in de magnetron kan![]()
Ik wist wel dat ik iemand blij kon makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
waardeloze TT weer
Monique wil liever dood vlees, i.p.v. levend vlees
Moeten we nog langer kijken naar die Mongool,talpa pakt ons nu goed terug.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je had gelijk, hier ben je niet blij mee![]()
Gelukkig niet de mijnequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef melke het volgende:
Wat is Henk toch ook een nicht he
quote:
Nope, heb lang zitten wachten op deel 5 en nu eindelijk is hij er danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef teamlead het volgende:
Manu.. kon je nu echt geen creativere TT verzinnen?
prima opmerkingquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef teamlead het volgende:
Manu.. kon je nu echt geen creativere TT verzinnen?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:54 schreef bunnyma het volgende:
Bart :
"Ik heb ook liever gekookte Franse zangers maar vanavond komt er een levende"![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:54 schreef bunnyma het volgende:
Bart :
"Ik heb ook liever gekookte Franse zangers maar vanavond komt er een levende"![]()
![]()
Op zich niet vreemd... omdat de liveshow ook verschoven is naar maandag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef regenworm het volgende:
Erg vreemd dat Henk tot maandag blijft.
ik weet niet eens wat dat woord betekentquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Peter6000 het volgende:
Bart zit ergens mee, maar wil er niet over praten met Viola.
Dat wil hij in de DBK doen
Bart draait er omheen, noemt het trivialiteiten
Je mist er iig niets aan. En zonder kan je hier ook terechtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef melke het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen niet meer dan 10 minuten gekeken. Vind er niets aan
mja.. da's ook waar.. ze willen de wisseling natuurlijk in de live-uitzending hebben..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op zich niet vreemd... omdat de liveshow ook verschoven is naar maandag.
Thuis mag ie niet vloeken ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat woord betekent![]()
Preciesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. da's ook waar.. ze willen de wisseling natuurlijk in de live-uitzending hebben..
Zeg ik het anders: vreemd al die verschuivingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op zich niet vreemd... omdat de liveshow ook verschoven is naar maandag.
Maar jij kent je broer beter dan wij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat woord betekent![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef bunnyma het volgende:
Viola tegen Bart:
"Je hebt geen sterrenstatus"
Bart: "Ik heb ook geen sterrenbeeld".![]()
Dan wil je het wel erg bond gaan maken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef cuall het volgende:
ik ga denk ik mijn bodschappen maar eens opruimen. Moet even mijn boosheid kwijt, over het uitgestelde vertrek van Henk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil geen ban oplopen![]()
Dat geldt niet voor de bewoners, die mag je uitschelden wat je wilt. Alleen users mag je niet vooor mavo-muts uitmaken. Da's vastgelegd, beleid heet datquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef cuall het volgende:
ik ga denk ik mijn bodschappen maar eens opruimen. Moet even mijn boosheid kwijt, over het uitgestelde vertrek van Henk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil geen ban oplopen![]()
erg onhygienisch een hond in het hotelquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Foreverblue het volgende:
Viola haar hond mag komen... voor 1 nacht
ach.. ik heb minder problemen met die hond dan met fiool eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef White_Pearl het volgende:
God, ze heeft weer een voorkeurspositie der hondje mag komen logeren.
Ja... de Tanja van het stel daarquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef White_Pearl het volgende:
God, ze heeft weer een voorkeurspositie der hondje mag komen logeren.
hahahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ik heb minder problemen met die hond dan met fiool eigenlijk
veuuuuuuul beterquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar jij kent je broer beter dan wij.
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... de Tanja van het stel daar![]()
Eejjjjjquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
nee
*las over dat henk tot maandag blijft
eejjjjjjjj
Die mag dan niet in t hotel gedeelte zelf denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
erg onhygienisch een hond in het hotel
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denken![]()
Goed gelezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
nee
*las over dat henk tot maandag blijft
eejjjjjjjj
sneeuwt het daar dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
fiool heeft wel zin in een sneeuwballengevecht![]()
![]()
INZEEPENNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
fiool heeft wel zin in een sneeuwballengevecht![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denken![]()
ja, en dat weet ik dan weer nietquote:
Waarschijnlijk komen vandaag de laatste eetersquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die mag dan niet in t hotel gedeelte zelf denk ik
Waar t eten en zo word gemaakt.
Vind zielig voor t hondje Viool is dan toch de hele dag bezig.
OP de hotel vloer waarmee precies weet ik ook niet.
Ze is aanwezig iig
jammer maar begrijpelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja, en dat weet ik dan weer niet
Ben benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen vandaag de laatste eeters
Als Bart problemen heeft met Viola dan had hij dat allang gezegd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij zit opgesloten met Viola Holt en jij vraagt waar hij problemen mee heeft?
nee, bart is verstandig, Viola wil je niet tegen je hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Bart problemen heeft met Viola dan had hij dat allang gezegd.
Die hond mag alleen maar 1 nacht bij Viola slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anders laat je geen hond in het hotel rondlopen.
tot een bepaalde grens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, bart is verstandig, Viola wil je niet tegen je hebben
Ik snap hem nu.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anders laat je geen hond in het hotel rondlopen.
Als beide in bed liggen dan is het verschil moeilijk te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die hond mag alleen maar 1 nacht bij Viola slapen.
Als de dierenbescherming daar maar geen lucht van krijgt!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
tuurlijk wel... zo'n lelijke honden bestaan niet..quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als beide in bed liggen dan is het verschil moeilijk te zien.
Het begint steeds vreemder te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hey Demonsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Als de dierenbescherming daar maar geen lucht van krijgt!![]()
Inderdaad kan hij erg veel viola verdragen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat ie heel wat kan hebben
Het gaat hier af en toe snelquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik snap hem nu.
Ja word nu allemaal zo apart.
Ik probeer het goed te volgen .
Hey Deminsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Als de dierenbescherming daar maar geen lucht van krijgt!![]()
Hij heeft weinig keus, hij kan dur moeilijk helemaal opvreten ...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad kan hij erg veel viola verdragen.
Misschien willen ze uiteindelijk een dieren hotel hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het begint steeds vreemder te worden.
Hey Teamlead! Stomme afwijzing gister! Was dat Venlo of 'om de hoek'?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel... zo'n lelijke honden bestaan niet..
Zou kunnen maar een uitzending verschuiven kost wel reclame inkomsten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:19 schreef rooie3 het volgende:
Zullen ze niet alles naar de maandag verschuiven,zodat de manager dan zelf de zaterdagavond kan invullen.
Nu moest hij dat zonder medeweten van de hoteliers regelen en nu kan dat samen.
er is dan ook erg veel Violaquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad kan hij erg veel viola verdragen.
Hey!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Teamlead! Stomme afwijzing gister! Was dat Venlo of 'om de hoek'?
Als het tot troost is: ik word ook regelmatig afgewezen, door jonge meisjes, omdat ik teveel ervaring heb...
dat leek me al eerder verstandig, maar kunnen ze dat niet met de volgende manager noemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:19 schreef rooie3 het volgende:
Zullen ze niet alles naar de maandag verschuiven,zodat de manager dan zelf de zaterdagavond kan invullen.
Nu moest hij dat zonder medeweten van de hoteliers regelen en nu kan dat samen.
hmz.. ze zijn nog niet verscheurd.... verbaast me een beetjequote:
Omdat er nu steeds een manager op vrijdagavond kwam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou kunnen maar een uitzending verschuiven kost wel reclame inkomsten.
Trouwens op de maandag was er ook al een live uitzending.
Hoe jong zijn die meisjes wel nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Teamlead! Stomme afwijzing gister! Was dat Venlo of 'om de hoek'?
Als het tot troost is: ik word ook regelmatig afgewezen, door jonge meisjes, omdat ik teveel ervaring heb...
been there, done that...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Erg irritant om door zo'n 21 jarig huppelkutje te worden afgewezen idd... maarja.... het zal wel ergens goed voor zijn...![]()
Tis gezellig om hier te zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Beertje!![]()
![]()
Leuk dat ik er weer ben!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
been there, done that...
Er zijn genoeg vissen in de zee
Komt goed
Het paradisoconcert staat op www.fabchannel.comquote:
Henk komt nu helpenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. ze zijn nog niet verscheurd.... verbaast me een beetje
Maar ik bedoelde dat niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk afgewezen voor een baan....![]()
Heel liefquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat er nu steeds een manager op vrijdagavond kwam.
En ja dan kan je niet iets samen regelen met die andere.
En de zaterdagavond moet toch steeds het hoogtepunt worden.
Ja ik probeer ook maar mee te denken![]()
Tot straks lieverdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... ben er later weer
Thanks Peter! Leuk dat je daaraan denkt. Dat wordt zondagmorgen kijken! URL is al opgeslagen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het paradisoconcert staat op www.fabchannel.com
Maar is denk ik het leukst, pas na zaterdag te gaan kijken
Hey MissJquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef MissJ. het volgende:
Hoi allemaalWat een leuk idee van Talpa om Live op internet Kreeften massaal te vermoorden....ik zag nog net zijn kopje onder gaan.
Dag kreeft je had een mooi leven.
Tot laterquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... ben er later weer
dan heeft henkie een veel te moeilijke website gebouwd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
Die tientjeaktie zou stagneren i.v.m. internetanalfabetisme
Hou weet jij dat nou?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef MissJ. het volgende:
Hoi allemaalWat een leuk idee van Talpa om Live op internet Kreeften massaal te vermoorden....ik zag nog net zijn kopje onder gaan.
Maar Talpa zal toch de koers moeten wijzigen anders hebben ze niks.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel lief![]()
dat je meedenkt, mijn opmerkingen zijn niet negatief tegen jouw bedoeld.
Alleen is talpa een comerciele zender en daar gaat alleen maar om de centen.
Maar ook erg veel vetquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef MissJ. het volgende:
Zeg nu ik erover nadenk......ze vermoorden zeedieren toch?....mmmmm ik weet wel een lamantijn waar veel vlees aan zit en die toevallig ook binnen handbereik is.....![]()
hoiquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Dus morgen geen live uitzending begrijp ik?
Hey lieverdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
We zullen wel zien maar voor de MM actie is het erg triest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Talpa zal toch de koers moeten wijzigen anders hebben ze niks.
En ik weet dat het niet negatief voor mij was bedoeld hoor![]()
Hi, BONG en MissJquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Talpa is niet te vertrouwenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef MissJ. het volgende:
dag Bear.Waarom blijft Henk langer? Dat hadden we toch niet afgesproken Talpa?
Dag kreeftquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef MissJ. het volgende:
Beertjequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
![]()
![]()
Nope![]()
En Henk blijfd ook langer![]()
Knap van hem, dat ie ondanks zijn gezondheid die lange dagen blijft draaien.quote:
Talpa houd zich nooit aan de afsprakenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef MissJ. het volgende:
dag Bear.Waarom blijft Henk langer? Dat hadden we toch niet afgesproken Talpa?
Dat moet ik hem ook wel nageven iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Knap van hem, dat ie ondanks zijn gezondheid die lange dagen blijft draaien.
Ik zie er toch wel oprechte gedrevenheid in
Ja wil niet dat die Henk langer blijfdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
Wat ben je boos
Ja Henk die blijft langer ja
Er moet bij het RK een afweging worden gemaakt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi![]()
Nee, de live is voortaan op maandag
Het Rode Kruis besluit vrijdag of ze door willen gaan met HBB, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze stoppen, de eventuele negatieve publiciteit weegt vast wel op tegen de extra inkomsten
Dit is bluequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef avonne het volgende:
hallo
effe... ik weet ook niet wat Blue is...
enlighten me![]()
Talpa moet de betekenis van het woord " afspraak " nog ontdekkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Talpa houd zich nooit aan de afspraken![]()
Hoi Avonnequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef avonne het volgende:
hallo
enlighten me![]()
Wat Peter net al zegt, zijn stijl van leiding geven is minder, maar ik vind het zelf wél hilarische streamsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja wil niet dat die Henk langer blijfd![]()
Blue (deel 1)quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef avonne het volgende:
hallo
enlighten me![]()
had ook liever iemand anders gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja wil niet dat die Henk langer blijft![]()
Zal nog lang duren dan bij Talpa zijn ze al niet zo snelquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Talpa moet de betekenis van het woord " afspraak " nog ontdekken![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef avonne het volgende:
hallo
enlighten me![]()
Tis Holt of Henk en verder nietsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:38 schreef mazaru het volgende:
Wat een creatieve beelden
Zal wel even door de zure honing heen bijten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat Peter net al zegt, zijn stijl van leiding geven is minder, maar ik vind het zelf wél hilarische streams
We zullen dus toch nog wat langer met Henk moeten doen
Zure Honingquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal wel even door de zure honing heen bijten.
Ech mn nekharen gaan overeind staan als ik m zie brr
![]()
Nou zijn we mooi klaar mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat Peter net al zegt, zijn stijl van leiding geven is minder, maar ik vind het zelf wél hilarische streams
We zullen dus toch nog wat langer met Henk moeten doen
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
had ook liever iemand anders gezien.
Maar helaas hebben we er geen invloed op
De redactie had beter tegen Henk kunnen zeggen let een beetje op je woorden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal wel even door de zure honing heen bijten.
Ech mn nekharen gaan overeind staan als ik m zie brr
![]()
En dat is dus het duo Holt & Krolquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Neem aan dat ze liever wat moeten laten zien wat de kijkers leuker vinden![]()
Wat liggen die appels netjes in de fruitschaalquote:
En zo mooi groen ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat liggen die appels netjes in de fruitschaal
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:42 schreef cuall het volgende:
Bonnie vraagt nu aan Viola hoe Peter het vond dat ze langer blijft??????????/
Das waarquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
De redactie had beter tegen Henk kunnen zeggen let een beetje op je woorden.
Maar dan hebben ze niks meer om uit te zenden.
Hoi White_Pearl.quote:
Hier zijn de Streams goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef mazaru het volgende:
Ligt dit aan mijn viewer, of hebben meer mensen hier last van?
[afbeelding]
Ik niet iigquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef mazaru het volgende:
Ligt dit aan mijn viewer, of hebben meer mensen hier last van?
[afbeelding]
Zou jammer zijn, want dan gaat het hier ook dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:48 schreef White_Pearl het volgende:
Volgens mij is het toch het plan geweest om de hele boel af te blazen![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik niet iig
(ik neem aan dat je die 2 kleuren bedoeld?)
Dat lees je goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu weer. Henk blijft tot maandag![]()
![]()
![]()
Ja, maar ja daar vinden we met zijn allen wel weer wat anders opquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, want dan gaat het hier ook dicht(het forum dan)
Zo zie je maar weer het locken van de streams heeft totaal geen nut.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:48 schreef White_Pearl het volgende:
Volgens mij is het toch het plan geweest om de hele boel af te blazen![]()
Ja meis Henk blijft tot maandagquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
Ik heb al een mooi stekkie in gedachtenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja, maar ja daar vinden we met zijn allen wel weer wat anders op![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
quote:
O verrek, van de schrik vergeet ik zomaar te zwaaien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja meis Henk blijft tot maandagWB
![]()
![]()
+10quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef White_Pearl het volgende:
Owja? wou je plantjes gaan kweken dan?![]()
![]()
Brengt wel meer op als dit egohuis in ieder gevalquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef White_Pearl het volgende:
Owja? wou je plantjes gaan kweken dan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Henk: laat mensen zelf dan ook bingo-avonden houden, dan kan er veel meer in het land gebingood worden voor Mappa Mondo
Is die man dom ofzo
Is nie goed Peterquote:
Ja, Hotel BB is een speciale plaats wat een verschrikkelijke aantrekkingskracht heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Henk: laat mensen zelf dan ook bingo-avonden houden, dan kan er veel meer in het land gebingood worden voor Mappa Mondo
Is die man dom ofzo
Ja dat is waar veel meer, misschien een optiequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Brengt wel meer op als dit egohuis in ieder geval![]()
Hoi meisquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
GCquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Altijd!maar wat voor stekkie dan?
![]()
wat heb ik nu aan m'n fiets hangen, ik heb er best 25 euro voor over als Monique even een half uurtje in m'n auto komt. Hoeft ze helemaal niet te boenen! Heb hem niet voor niks gejat!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:57 schreef cuall het volgende:
Henk wil niet dat zijn mensen auto's gaan wassen.
Van wie kwam dat onzalige idee trouwens?
Je kan het nummer gewoon doorgeven we zijn hier wel wat gewend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 moet even wat telefoontjes plegen ben zo terug![]()
Veel bel plezierquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
doe ze de groetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
Is wel een enorme man inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Was trouwens wel oke van Peter Beense, die heeft ook nog een gift gegeven voor Mappa Mondo.
Wel een enorme stereotype man
de gewone man geeft meer dan een BoBoquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Was trouwens wel oke van Peter Beense, die heeft ook nog een gift gegeven voor Mappa Mondo.
Wel een enorme stereotype man
Tot later Regenwormquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
de gewone man geeft meer dan een BoBo
![]()
![]()
![]()
tot straks
Santegoeds is ook vast panellid van NSE, die is verbonden aan Talpaquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand dat stukje van Santegoeds gehoord op 538? Was best positief!!
Tot zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
de gewone man geeft meer dan een BoBo
![]()
![]()
![]()
tot straks
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef demins het volgende:
Omwille van de goede smaak is Violala onherkenbaar in beeld gebracht!
[afbeelding]
doei doei voor degene die gaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
Ga even boodschappen halen. Tot later
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb perongeluk het volgende HBB SC al geopend, die stond al klaar, verkeerd schermpje
Laat maar gewoon open, gaan we daar zometeen gewoon door
[afbeelding]
Wil je die van mij ook alvast halenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
Blijkbaar wel ja de stiekemerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:07 schreef cuall het volgende:
Henk zit dus wel stiekum op zijn hotelkamer naar Internet te kijken![]()
Tot later Snappiequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Jij bent snelquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb perongeluk het volgende HBB SC al geopend, die stond al klaar, verkeerd schermpje
Laat maar gewoon open, gaan we daar zometeen gewoon door
Vergeet de port nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
Van de redactie werd gisteren gezegd. Krol was een tegenstander hiervan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:57 schreef cuall het volgende:
Henk wil niet dat zijn mensen auto's gaan wassen.
Van wie kwam dat onzalige idee trouwens?
Hij zal deze toch niet bedoelen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef cuall het volgende:
Oh Henk heeft nu op Bart kritiekgaat over een filmpje die op internet staat. Bart zou ongeinterresseerd overkomen. Hij zegt wel dat bart het niet zo bedoelt, maar zo komt het dan over. Hij geeft de montage de schuld, maar ik vind de toon van henk héél iets anders zeggen.
Ik weet niet over welk filmpje Henk het heeft.
Iets wat aan te klikken was op de talpa site.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef cuall het volgende:
Oh Henk heeft nu op Bart kritiekgaat over een filmpje die op internet staat. Bart zou ongeinterresseerd overkomen. Hij zegt wel dat bart het niet zo bedoelt, maar zo komt het dan over. Hij geeft de montage de schuld, maar ik vind de toon van henk héél iets anders zeggen.
Ik weet niet over welk filmpje Henk het heeft.
Voor deze ene keer ben ik het met hem eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Van de redactie werd gisteren gezegd. Krol was een tegenstander hiervan.
ik heb al gezocht, maar kan het niet vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Iets wat aan te klikken was op de talpa site.
Ter uwer informatiequote:Hoteliers in opstand
RTL Boulevard weet te melden dat er eind deze week beslist zal worden of Hotel Big Brother als tv-programma zal blijven. Het Rode Kruis, dat in het programma heeft geïnvesteerd, heeft laten weten ernstig in het karakter van HBB teleurgesteld te zijn. Het was reeds bekend dat ze de eerste week al klachten hadden, maar Henk Krol heeft met de chique zaterdagavond geprobeerd het tij te keren. Daarover waren de aanwezige Rode Kruis-bobo's tevreden, maar ze werden opnieuw ernstig teleurgesteld over de platte wijze waarop het maandag in beeld werd gebracht. Henk Krol is daarvan op de hoogte gebracht en heeft vervolgens de redactie woest laten weten dat zij beter naar de hoteliers en het Rode Kruis moet luisteren. Hij heeft gedreigd anders op te stappen, en de andere hoteliers hebben aangegeven zijn voorbeeld dan te zullen volgen.
Bron: www.mediawatchers.nl
Lees mijn stukje boven deze post, daar staat in hoe en watquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef cuall het volgende:
Ik vind het overigens wel aanmatigend dat de redactie, zonder overleg, dingen organiseerd. Prima als ze suggesties doen, maar buiten de hotelliers dingen al vast zetten![]()
Hier kun je het zelfs zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
**INFOFLASH**
[..]
Ter uwer informatie
Ah dan ben jij nog meer op de hoogtequote:
Dank jequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
**INFOFLASH**
[..]
Ter uwer informatie
Een beftekkel zekerquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Foreverblue het volgende:
Viola haar hond mag komen... voor 1 nacht
Dus als we het even samenvatten dan hebben alle hoteliers tijdens de logobreak gebeld met hun partners om te melden dat zij naar huis kwamen en zijn gaan pakken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
**INFOFLASH**
[..]
Ter uwer informatie
Ik was al aan de bel dus had de reacties daarna niet meer gelezenquote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus als we het even samenvatten dan hebben alle hoteliers tijdens de logobreak gebeld met hun partners om te melden dat zij naar huis kwamen en zijn gaan pakken.
Toen de streams weer kwamen waren de problemen dus opgelost.... vandaar het uitpakken van de koffers en de vreemde opmerkingen van Viola en Bonnie over "langer blijven".
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dan ben jij nog meer op de hoogte
Daar kijk ik nooit naarquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:21 schreef White_Pearl het volgende:
Volgens mij was dat gisteravond al in boulevard te zien hoor![]()
Voor dat geld zou ik een scheermes willen lekker zo'n ouderwetsequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
Op de veiling is te zien, dat er al 120 euro is geboden op Henks snor, de haren worden per post toegestuurd
Voor 5000 euro, mag je zelf de tondeuze ter hand nemen
http://veiling.talpa.tv/detail.php?ID=17
Toen was ik nog in dromenlandquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
. Ik had dat vanmorgen al gepost, dus kan zijn dat je dat had gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |