Iets wat aan te klikken was op de talpa site.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef cuall het volgende:
Oh Henk heeft nu op Bart kritiekgaat over een filmpje die op internet staat. Bart zou ongeinterresseerd overkomen. Hij zegt wel dat bart het niet zo bedoelt, maar zo komt het dan over. Hij geeft de montage de schuld, maar ik vind de toon van henk héél iets anders zeggen.
Ik weet niet over welk filmpje Henk het heeft.
Voor deze ene keer ben ik het met hem eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Van de redactie werd gisteren gezegd. Krol was een tegenstander hiervan.
ik heb al gezocht, maar kan het niet vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Iets wat aan te klikken was op de talpa site.
Ter uwer informatiequote:Hoteliers in opstand
RTL Boulevard weet te melden dat er eind deze week beslist zal worden of Hotel Big Brother als tv-programma zal blijven. Het Rode Kruis, dat in het programma heeft geïnvesteerd, heeft laten weten ernstig in het karakter van HBB teleurgesteld te zijn. Het was reeds bekend dat ze de eerste week al klachten hadden, maar Henk Krol heeft met de chique zaterdagavond geprobeerd het tij te keren. Daarover waren de aanwezige Rode Kruis-bobo's tevreden, maar ze werden opnieuw ernstig teleurgesteld over de platte wijze waarop het maandag in beeld werd gebracht. Henk Krol is daarvan op de hoogte gebracht en heeft vervolgens de redactie woest laten weten dat zij beter naar de hoteliers en het Rode Kruis moet luisteren. Hij heeft gedreigd anders op te stappen, en de andere hoteliers hebben aangegeven zijn voorbeeld dan te zullen volgen.
Bron: www.mediawatchers.nl
Lees mijn stukje boven deze post, daar staat in hoe en watquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef cuall het volgende:
Ik vind het overigens wel aanmatigend dat de redactie, zonder overleg, dingen organiseerd. Prima als ze suggesties doen, maar buiten de hotelliers dingen al vast zetten![]()
Hier kun je het zelfs zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
**INFOFLASH**
[..]
Ter uwer informatie
Ah dan ben jij nog meer op de hoogtequote:
Dank jequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
**INFOFLASH**
[..]
Ter uwer informatie
Een beftekkel zekerquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Foreverblue het volgende:
Viola haar hond mag komen... voor 1 nacht
Dus als we het even samenvatten dan hebben alle hoteliers tijdens de logobreak gebeld met hun partners om te melden dat zij naar huis kwamen en zijn gaan pakken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
**INFOFLASH**
[..]
Ter uwer informatie
Ik was al aan de bel dus had de reacties daarna niet meer gelezenquote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus als we het even samenvatten dan hebben alle hoteliers tijdens de logobreak gebeld met hun partners om te melden dat zij naar huis kwamen en zijn gaan pakken.
Toen de streams weer kwamen waren de problemen dus opgelost.... vandaar het uitpakken van de koffers en de vreemde opmerkingen van Viola en Bonnie over "langer blijven".
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dan ben jij nog meer op de hoogte
Daar kijk ik nooit naarquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:21 schreef White_Pearl het volgende:
Volgens mij was dat gisteravond al in boulevard te zien hoor![]()
Voor dat geld zou ik een scheermes willen lekker zo'n ouderwetsequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
Op de veiling is te zien, dat er al 120 euro is geboden op Henks snor, de haren worden per post toegestuurd
Voor 5000 euro, mag je zelf de tondeuze ter hand nemen
http://veiling.talpa.tv/detail.php?ID=17
Toen was ik nog in dromenlandquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
. Ik had dat vanmorgen al gepost, dus kan zijn dat je dat had gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |