Dan wil je het wel erg bond gaan maken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef cuall het volgende:
ik ga denk ik mijn bodschappen maar eens opruimen. Moet even mijn boosheid kwijt, over het uitgestelde vertrek van Henk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil geen ban oplopen![]()
Dat geldt niet voor de bewoners, die mag je uitschelden wat je wilt. Alleen users mag je niet vooor mavo-muts uitmaken. Da's vastgelegd, beleid heet datquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef cuall het volgende:
ik ga denk ik mijn bodschappen maar eens opruimen. Moet even mijn boosheid kwijt, over het uitgestelde vertrek van Henk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil geen ban oplopen![]()
erg onhygienisch een hond in het hotelquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Foreverblue het volgende:
Viola haar hond mag komen... voor 1 nacht
ach.. ik heb minder problemen met die hond dan met fiool eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef White_Pearl het volgende:
God, ze heeft weer een voorkeurspositie der hondje mag komen logeren.
Ja... de Tanja van het stel daarquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef White_Pearl het volgende:
God, ze heeft weer een voorkeurspositie der hondje mag komen logeren.
hahahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ik heb minder problemen met die hond dan met fiool eigenlijk
veuuuuuuul beterquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar jij kent je broer beter dan wij.
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... de Tanja van het stel daar![]()
Eejjjjjquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
nee
*las over dat henk tot maandag blijft
eejjjjjjjj
Die mag dan niet in t hotel gedeelte zelf denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
erg onhygienisch een hond in het hotel
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denken![]()
Goed gelezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
nee
*las over dat henk tot maandag blijft
eejjjjjjjj
sneeuwt het daar dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
fiool heeft wel zin in een sneeuwballengevecht![]()
![]()
INZEEPENNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
fiool heeft wel zin in een sneeuwballengevecht![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denken![]()
ja, en dat weet ik dan weer nietquote:
Waarschijnlijk komen vandaag de laatste eetersquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die mag dan niet in t hotel gedeelte zelf denk ik
Waar t eten en zo word gemaakt.
Vind zielig voor t hondje Viool is dan toch de hele dag bezig.
OP de hotel vloer waarmee precies weet ik ook niet.
Ze is aanwezig iig
jammer maar begrijpelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja, en dat weet ik dan weer niet
Ben benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen vandaag de laatste eeters
Als Bart problemen heeft met Viola dan had hij dat allang gezegd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij zit opgesloten met Viola Holt en jij vraagt waar hij problemen mee heeft?
nee, bart is verstandig, Viola wil je niet tegen je hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Bart problemen heeft met Viola dan had hij dat allang gezegd.
Die hond mag alleen maar 1 nacht bij Viola slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anders laat je geen hond in het hotel rondlopen.
tot een bepaalde grens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, bart is verstandig, Viola wil je niet tegen je hebben
Ik snap hem nu.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anders laat je geen hond in het hotel rondlopen.
Als beide in bed liggen dan is het verschil moeilijk te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die hond mag alleen maar 1 nacht bij Viola slapen.
Als de dierenbescherming daar maar geen lucht van krijgt!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
tuurlijk wel... zo'n lelijke honden bestaan niet..quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als beide in bed liggen dan is het verschil moeilijk te zien.
Het begint steeds vreemder te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |