Dan wil je het wel erg bond gaan maken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef cuall het volgende:
ik ga denk ik mijn bodschappen maar eens opruimen. Moet even mijn boosheid kwijt, over het uitgestelde vertrek van Henk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil geen ban oplopen![]()
Dat geldt niet voor de bewoners, die mag je uitschelden wat je wilt. Alleen users mag je niet vooor mavo-muts uitmaken. Da's vastgelegd, beleid heet datquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef cuall het volgende:
ik ga denk ik mijn bodschappen maar eens opruimen. Moet even mijn boosheid kwijt, over het uitgestelde vertrek van Henk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil geen ban oplopen![]()
erg onhygienisch een hond in het hotelquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Foreverblue het volgende:
Viola haar hond mag komen... voor 1 nacht
ach.. ik heb minder problemen met die hond dan met fiool eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef White_Pearl het volgende:
God, ze heeft weer een voorkeurspositie der hondje mag komen logeren.
Ja... de Tanja van het stel daarquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef White_Pearl het volgende:
God, ze heeft weer een voorkeurspositie der hondje mag komen logeren.
hahahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ik heb minder problemen met die hond dan met fiool eigenlijk
veuuuuuuul beterquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar jij kent je broer beter dan wij.
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... de Tanja van het stel daar![]()
Eejjjjjquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
nee
*las over dat henk tot maandag blijft
eejjjjjjjj
Die mag dan niet in t hotel gedeelte zelf denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
erg onhygienisch een hond in het hotel
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denken![]()
Goed gelezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
nee
*las over dat henk tot maandag blijft
eejjjjjjjj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |