of stilte ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef Manu82 het volgende:
Stile voor de storm....
Jij kijkt niet naar de streams?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef melke het volgende:
Waarom kijken jullie trouwens nog allemaal?
Die zijn altijd makelijk lekker iigquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:44 schreef Athalon het volgende:
[..]
Zolang het maar in de magnetron kan![]()
Ik wist wel dat ik iemand blij kon makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
waardeloze TT weer
Monique wil liever dood vlees, i.p.v. levend vlees
Moeten we nog langer kijken naar die Mongool,talpa pakt ons nu goed terug.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je had gelijk, hier ben je niet blij mee![]()
Gelukkig niet de mijnequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef melke het volgende:
Wat is Henk toch ook een nicht he
quote:
Nope, heb lang zitten wachten op deel 5 en nu eindelijk is hij er danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef teamlead het volgende:
Manu.. kon je nu echt geen creativere TT verzinnen?
prima opmerkingquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef teamlead het volgende:
Manu.. kon je nu echt geen creativere TT verzinnen?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:54 schreef bunnyma het volgende:
Bart :
"Ik heb ook liever gekookte Franse zangers maar vanavond komt er een levende"![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:54 schreef bunnyma het volgende:
Bart :
"Ik heb ook liever gekookte Franse zangers maar vanavond komt er een levende"![]()
![]()
Op zich niet vreemd... omdat de liveshow ook verschoven is naar maandag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef regenworm het volgende:
Erg vreemd dat Henk tot maandag blijft.
ik weet niet eens wat dat woord betekentquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Peter6000 het volgende:
Bart zit ergens mee, maar wil er niet over praten met Viola.
Dat wil hij in de DBK doen
Bart draait er omheen, noemt het trivialiteiten
Je mist er iig niets aan. En zonder kan je hier ook terechtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef melke het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen niet meer dan 10 minuten gekeken. Vind er niets aan
mja.. da's ook waar.. ze willen de wisseling natuurlijk in de live-uitzending hebben..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op zich niet vreemd... omdat de liveshow ook verschoven is naar maandag.
Thuis mag ie niet vloeken ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat woord betekent![]()
Preciesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. da's ook waar.. ze willen de wisseling natuurlijk in de live-uitzending hebben..
Zeg ik het anders: vreemd al die verschuivingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op zich niet vreemd... omdat de liveshow ook verschoven is naar maandag.
Maar jij kent je broer beter dan wij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat woord betekent![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef bunnyma het volgende:
Viola tegen Bart:
"Je hebt geen sterrenstatus"
Bart: "Ik heb ook geen sterrenbeeld".![]()
Dan wil je het wel erg bond gaan maken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef cuall het volgende:
ik ga denk ik mijn bodschappen maar eens opruimen. Moet even mijn boosheid kwijt, over het uitgestelde vertrek van Henk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil geen ban oplopen![]()
Dat geldt niet voor de bewoners, die mag je uitschelden wat je wilt. Alleen users mag je niet vooor mavo-muts uitmaken. Da's vastgelegd, beleid heet datquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef cuall het volgende:
ik ga denk ik mijn bodschappen maar eens opruimen. Moet even mijn boosheid kwijt, over het uitgestelde vertrek van Henk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil geen ban oplopen![]()
erg onhygienisch een hond in het hotelquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Foreverblue het volgende:
Viola haar hond mag komen... voor 1 nacht
ach.. ik heb minder problemen met die hond dan met fiool eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef White_Pearl het volgende:
God, ze heeft weer een voorkeurspositie der hondje mag komen logeren.
Ja... de Tanja van het stel daarquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef White_Pearl het volgende:
God, ze heeft weer een voorkeurspositie der hondje mag komen logeren.
hahahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ik heb minder problemen met die hond dan met fiool eigenlijk
veuuuuuuul beterquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar jij kent je broer beter dan wij.
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... de Tanja van het stel daar![]()
Eejjjjjquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
nee
*las over dat henk tot maandag blijft
eejjjjjjjj
Die mag dan niet in t hotel gedeelte zelf denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
erg onhygienisch een hond in het hotel
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denken![]()
Goed gelezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
nee
*las over dat henk tot maandag blijft
eejjjjjjjj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |