sneeuwt het daar dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
fiool heeft wel zin in een sneeuwballengevecht![]()
![]()
INZEEPENNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
fiool heeft wel zin in een sneeuwballengevecht![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies, het enige verschil is dat zij niet zwanger is al zou je het soms wel denken![]()
ja, en dat weet ik dan weer nietquote:
Waarschijnlijk komen vandaag de laatste eetersquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die mag dan niet in t hotel gedeelte zelf denk ik
Waar t eten en zo word gemaakt.
Vind zielig voor t hondje Viool is dan toch de hele dag bezig.
OP de hotel vloer waarmee precies weet ik ook niet.
Ze is aanwezig iig
jammer maar begrijpelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja, en dat weet ik dan weer niet
Ben benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen vandaag de laatste eeters
Als Bart problemen heeft met Viola dan had hij dat allang gezegd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij zit opgesloten met Viola Holt en jij vraagt waar hij problemen mee heeft?
nee, bart is verstandig, Viola wil je niet tegen je hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Bart problemen heeft met Viola dan had hij dat allang gezegd.
Die hond mag alleen maar 1 nacht bij Viola slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anders laat je geen hond in het hotel rondlopen.
tot een bepaalde grens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, bart is verstandig, Viola wil je niet tegen je hebben
Ik snap hem nu.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anders laat je geen hond in het hotel rondlopen.
Als beide in bed liggen dan is het verschil moeilijk te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die hond mag alleen maar 1 nacht bij Viola slapen.
Als de dierenbescherming daar maar geen lucht van krijgt!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
tuurlijk wel... zo'n lelijke honden bestaan niet..quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als beide in bed liggen dan is het verschil moeilijk te zien.
Het begint steeds vreemder te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hey Demonsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Als de dierenbescherming daar maar geen lucht van krijgt!![]()
Inderdaad kan hij erg veel viola verdragen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat ie heel wat kan hebben
Het gaat hier af en toe snelquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik snap hem nu.
Ja word nu allemaal zo apart.
Ik probeer het goed te volgen .
Hey Deminsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Als de dierenbescherming daar maar geen lucht van krijgt!![]()
Hij heeft weinig keus, hij kan dur moeilijk helemaal opvreten ...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad kan hij erg veel viola verdragen.
Misschien willen ze uiteindelijk een dieren hotel hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het begint steeds vreemder te worden.
Hey Teamlead! Stomme afwijzing gister! Was dat Venlo of 'om de hoek'?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel... zo'n lelijke honden bestaan niet..
Zou kunnen maar een uitzending verschuiven kost wel reclame inkomsten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:19 schreef rooie3 het volgende:
Zullen ze niet alles naar de maandag verschuiven,zodat de manager dan zelf de zaterdagavond kan invullen.
Nu moest hij dat zonder medeweten van de hoteliers regelen en nu kan dat samen.
er is dan ook erg veel Violaquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad kan hij erg veel viola verdragen.
Hey!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Teamlead! Stomme afwijzing gister! Was dat Venlo of 'om de hoek'?
Als het tot troost is: ik word ook regelmatig afgewezen, door jonge meisjes, omdat ik teveel ervaring heb...
dat leek me al eerder verstandig, maar kunnen ze dat niet met de volgende manager noemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:19 schreef rooie3 het volgende:
Zullen ze niet alles naar de maandag verschuiven,zodat de manager dan zelf de zaterdagavond kan invullen.
Nu moest hij dat zonder medeweten van de hoteliers regelen en nu kan dat samen.
hmz.. ze zijn nog niet verscheurd.... verbaast me een beetjequote:
Omdat er nu steeds een manager op vrijdagavond kwam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou kunnen maar een uitzending verschuiven kost wel reclame inkomsten.
Trouwens op de maandag was er ook al een live uitzending.
Hoe jong zijn die meisjes wel nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Teamlead! Stomme afwijzing gister! Was dat Venlo of 'om de hoek'?
Als het tot troost is: ik word ook regelmatig afgewezen, door jonge meisjes, omdat ik teveel ervaring heb...
been there, done that...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Erg irritant om door zo'n 21 jarig huppelkutje te worden afgewezen idd... maarja.... het zal wel ergens goed voor zijn...![]()
Tis gezellig om hier te zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Beertje!![]()
![]()
Leuk dat ik er weer ben!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
been there, done that...
Er zijn genoeg vissen in de zee
Komt goed
Het paradisoconcert staat op www.fabchannel.comquote:
Henk komt nu helpenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. ze zijn nog niet verscheurd.... verbaast me een beetje
Maar ik bedoelde dat niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk afgewezen voor een baan....![]()
Heel liefquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat er nu steeds een manager op vrijdagavond kwam.
En ja dan kan je niet iets samen regelen met die andere.
En de zaterdagavond moet toch steeds het hoogtepunt worden.
Ja ik probeer ook maar mee te denken![]()
Tot straks lieverdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... ben er later weer
Thanks Peter! Leuk dat je daaraan denkt. Dat wordt zondagmorgen kijken! URL is al opgeslagen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het paradisoconcert staat op www.fabchannel.com
Maar is denk ik het leukst, pas na zaterdag te gaan kijken
Hey MissJquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef MissJ. het volgende:
Hoi allemaalWat een leuk idee van Talpa om Live op internet Kreeften massaal te vermoorden....ik zag nog net zijn kopje onder gaan.
Dag kreeft je had een mooi leven.
Tot laterquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... ben er later weer
dan heeft henkie een veel te moeilijke website gebouwd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
Die tientjeaktie zou stagneren i.v.m. internetanalfabetisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |