Dit is bluequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef avonne het volgende:
hallo
effe... ik weet ook niet wat Blue is...
enlighten me![]()
Talpa moet de betekenis van het woord " afspraak " nog ontdekkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Talpa houd zich nooit aan de afspraken![]()
Hoi Avonnequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef avonne het volgende:
hallo
enlighten me![]()
Wat Peter net al zegt, zijn stijl van leiding geven is minder, maar ik vind het zelf wél hilarische streamsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja wil niet dat die Henk langer blijfd![]()
Blue (deel 1)quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef avonne het volgende:
hallo
enlighten me![]()
had ook liever iemand anders gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja wil niet dat die Henk langer blijft![]()
Zal nog lang duren dan bij Talpa zijn ze al niet zo snelquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Talpa moet de betekenis van het woord " afspraak " nog ontdekken![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef avonne het volgende:
hallo
enlighten me![]()
Tis Holt of Henk en verder nietsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:38 schreef mazaru het volgende:
Wat een creatieve beelden
Zal wel even door de zure honing heen bijten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat Peter net al zegt, zijn stijl van leiding geven is minder, maar ik vind het zelf wél hilarische streams
We zullen dus toch nog wat langer met Henk moeten doen
Zure Honingquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal wel even door de zure honing heen bijten.
Ech mn nekharen gaan overeind staan als ik m zie brr
![]()
Nou zijn we mooi klaar mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat Peter net al zegt, zijn stijl van leiding geven is minder, maar ik vind het zelf wél hilarische streams
We zullen dus toch nog wat langer met Henk moeten doen
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
had ook liever iemand anders gezien.
Maar helaas hebben we er geen invloed op
De redactie had beter tegen Henk kunnen zeggen let een beetje op je woorden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal wel even door de zure honing heen bijten.
Ech mn nekharen gaan overeind staan als ik m zie brr
![]()
En dat is dus het duo Holt & Krolquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Neem aan dat ze liever wat moeten laten zien wat de kijkers leuker vinden![]()
Wat liggen die appels netjes in de fruitschaalquote:
En zo mooi groen ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat liggen die appels netjes in de fruitschaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |