Dat wordt hier een probleem, ik heb 3 monitoren, 3 printers en 3 computers naast me staan en geen plaats voor de TVquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn tv staat naast de monitoren, lekker overzichtelijk en ik hoef niets te missen.![]()
Graag gedaan hoor.quote:
Geen probleem, ruimte genoeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat wordt hier een probleem, ik heb 3 monitoren, 3 printers en 3 computers naast me staan en geen plaats voor de TV![]()
Niet zeuren, je hebt je kans gehad en er niets mee gedaan, niemand van ons is de laatste tijd zo dichtbij haar geweest als jij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
Een scheutje vitriool is toepasselijker!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
heb ik iets gemist? Ik zie haar nergens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
de kruisraketten zijn al besteldquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
eetsequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef M-en-A het volgende:
Was even druk met een beetje bijwerken [HBB] Streamverslagen van Donderdag 26 januari 2006
Nu ben ik eten,![]()
tot later
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Jumparound het volgende:
SCHIET DIE VIOOL DOOD!
Nopequote:
die fransoos, toen hij binnen kwam, vertelde dat hij ondervraagd en gefouilleerd is door de bewakingquote:
Leuk FOK!plekje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Athalon het volgende:
Dit is ff mijn plekje, met mijn vriendin voor één van de monitors (geen Els)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |