Zolang die actie is verbonden aan Henk, en zijn kop en naam daar staat ga ik ook niks doneren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Henk zit er duidelijk om zijn ego op te poetsen. Zelfs aan die ouders die hij voor het gesprek had, moest hij zijn geweldige site laten zien, inclusief de tientjes actie. Als je er nog nooit gekeken hebt dan klinkt ¤ 5720,- best wel veel, maar als je kijkt welk schamel deel daarvan de laatste 48 uur is binnengekomen, zakt die actie dus ook in elkaar als een mislukte plumpudding
Ik heb de boel op mute gegooid, werd echt onpasselijk van deze farcequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef avonne het volgende:
Mijn hemel, REGIE !!!
Als er niet binnen 10 minuten een gesprek te horen is, ga ik RTL kijken, hooor !
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Zolang die actie is verbonden aan Henk, en zijn kop en naam daar staat ga ik ook niks doneren.
Mogelijk dat er meer mensen denken zoals ik![]()
Ik heb RTL al aanstaan....wil weten of Albertje er zo meteen nog wat te melden heeft over HBBquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef avonne het volgende:
Mijn hemel, REGIE !!!
Als er niet binnen 10 minuten een gesprek te horen is, ga ik RTL kijken, hooor !
Jammer dat Gert zijn foto daar niet staat, volgens mij was het resultaat heel wat hoger geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Zolang die actie is verbonden aan Henk, en zijn kop en naam daar staat ga ik ook niks doneren.
Mogelijk dat er meer mensen denken zoals ik![]()
Hopelijk is dat alleen deze week, omdat Gert er uit isquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er wordt dus niet meer gestemdDus dan zullen we de overige 6 week nog wel met die zeekoe opgescheept zitten.
van mij mag ze blijven hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er wordt dus niet meer gestemdDus dan zullen we de overige 6 week nog wel met die zeekoe opgescheept zitten.
Ik vermoedt dat het niet stemmen komt door het feit dat Gert "vrijwillig" is vertrokken. Toen Kelly vorige week vrijwillig vertrok was er ook geen stemming.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Btw ik geloof dat fok! geen hotmail-adressen accepteert. Heb ik wel eens gelezen.quote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef cuall het volgende:
Ik ga ook even naar boulevard kijken en een hapje eten![]()
Dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:22 schreef demins het volgende:
[..]
Btw ik geloof dat fok! geen hotmail-adressen accepteert. Heb ik wel eens gelezen.
Dit ivm Els. Ook geen gmail dacht ik...
Mhmmmm, ik heb wel een hotmailadres, maar dat is al jaren oud, misschien dat het toen anders was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:22 schreef demins het volgende:
[..]
Btw ik geloof dat fok! geen hotmail-adressen accepteert. Heb ik wel eens gelezen.
Dit ivm Els. Ook geen gmail dacht ik...
uithoudingsvermogen en incasseringsvermogenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:27 schreef M-en-A het volgende:
Krijg net de nieuwsbrief van Talpa binnen. Zo te zien vinden ze HBB nogal een behoorlijke sport![]()
www.talpasport
Zou kunnen, vannacht een uur of 5 schat ik, toch heb ik hem met minder uurtjes wel fitter gezien.quote:
Om half acht Manu.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:45 schreef Manu82 het volgende:
is het nu op tv?
Deze doet het goed bij mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:49 schreef Manu82 het volgende:
ik kan gvd weer eens streams krijgen heb ik geen normaal geluid, welke stream is wel leuk?
Zo is het FOK levenquote:
Helemaal niet!quote:
stream 4 is bij mij wel redelijk goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:49 schreef Manu82 het volgende:
ik kan gvd weer eens streams krijgen heb ik geen normaal geluid, welke stream is wel leuk?
Ik krijg een beetje kreupele RSI vingertjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:50 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, Muerte en AThalon zijn nog bezig in de capkelder
Ik ook niet, mijn tv staat naast de monitoren, lekker overzichtelijk en ik hoef niets te missen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje kreupele RSI vingertjeswant ik heb geen TV Kaart erin zitten.
![]()
dankjequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze doet het goed bij mij.
http://bb.florisd.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |