Doei WPquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:45 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er vandoor, veel plezier nog allemaal en tot later![]()
![]()
BEW. Port zeer zeker niet vergetenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BEW. Port zeer zeker niet vergeten
Ja dit getuigd niet echt van respect naar deze mensenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:02 schreef bunnyma het volgende:
OMG wat kots ik van de Krol.....die enorme egotripperij.
Het is echt te erg voor woorden. Zoals ik hem nu hoor tegen die mensen. Alleen wat hij doet is interessant, het is zijn kantoor en zijn personeel.![]()
Ik gooi mijn streams uit tot hij vertrokken is.![]()
![]()
Goede reactie van Henk opblazen dat dingquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef cuall het volgende:
Wat een overdreven reactie van Henk over de telefoon die ging...wil iemand die telefoon op de grond gooien, vernietigen![]()
Dat nemen ze me nooit meer af!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Je hebt je kans laten lopen, ooit had ik véél respect voor jou mening en oordeel.![]()
Zelfs henk kan zich beheersenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:19 schreef A-en-M het volgende:
Monique doet het erg goed in dit gesprek
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Goede reactie van Henk opblazen dat ding![]()
Ik kijk de streams niet meer, maar dat verhaal heeft hij al tig keer verteltquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Dat verhaaltje van die doos met kinderspeelgoed, heeft ie al vaker verteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |