Een wannabee-artiest, die in het BB huis heeft gezeten (weet niet meer welke editie)quote:
met mijn levensstijl ben ik bang dat 1 dag weinig verschil maaktquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
Een geniaal idee trouwens, zo`n BALANSDAG
Kan je gewoon vreten wat je wil, en af en toe een balansdag.
Ivm mijn verkoudheid, heb ik vandaag een balansdag
Dat was Dariusquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een wannabee-artiest, die in het BB huis heeft gezeten (weet niet meer welke editie)
Er waren toen douchemuntjes, die hij de hele tijd wilde opmaken![]()
Je vergist je Peter, jij bedoelt Darius, Dario is een zanger.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een wannabee-artiest, die in het BB huis heeft gezeten (weet niet meer welke editie)
Zou best kunnen, heb alleen maar gekeken op www.dario.nl en daar stond deze fotoquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zag ie er anders uit
edit: idd, dat was Darius![]()
![]()
Ow die, Darius toch? En Mohamed of zo.... heeft heel veel namen blijkbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
mja.. maar daar willen die egootjes niet op zitten natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Luxe bankjes hebben ze eigenlijk, aan de eettafel
In BB5 waren het gewone stoelen
Ik heb helemaal niet gekekenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef golfer het volgende:
8 Fok!-kijkers dus weer vanavond.
De kijkcijfers gaan er op vooruit.![]()
Vanavond een top-uitzendingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Kon gisteren niet kijken. Uit dit topic word ik niks wijzer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |