T lijkt de KGB wel daar (de Security)quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
die fransoos, toen hij binnen kwam, vertelde dat hij ondervraagt is en gefouilleerd door de bewaking
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:08 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij niets. Dus een gevalletje "zinloos geblaat"
Hij blijft tot maandagavond zelfsquote:
quote:Hi!![]()
![]()
![]()
Jammer dat je er zelf niet op staatquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Athalon het volgende:
Dit is ff mijn plekje, met mijn vriendin voor één van de monitors (geen Els)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
die fransoos, toen hij binnen kwam, vertelde dat hij ondervraagd en gefouilleerd is door de bewaking
Dank je, boven staat nog zoiets met twee computers, dus al is de ramp nog zo groot ergens in het pand kan ik altijd terechtquote:
Mag niet jokken...quote:
Ik sta in het fotoboekquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Jammer dat je er zelf niet op staat![]()
en zo doen we dat in Nederlandquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
die fransoos, toen hij binnen kwam, vertelde dat hij ondervraagd en gefouilleerd is door de bewaking
Tja, wat ik al zei, t lijkt de KGB welquote:
Nou ga ik er helemaal niet meer naar toe om boerenkool te gaan etenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, wat ik al zei, t lijkt de KGB wel![]()
Echt niet??quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ga ik er helemaal niet meer naar toe om boerenkool te gaan eten![]()
Aan mijn lijf geen polonaise![]()
Ja MissJ. zit er volgens mij niet ver naastquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:23 schreef BONG4002 het volgende:
Henk noemt het zelfs een slaapzaalHeeft MissJ toch wel gelijk wat betreft Viola
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
Tjow, ik ga me maar weer eens rustigjes aan installeren bij de TV voor de reguliere zit
Tot 20:32![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |