Die TT owee als die misleidend isquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
Lekker die taart zo met je handen pakken
Klasse Henk
![]()
Dat kan best, de heren hadden vannacht de grootste lol en de bakker moest om 6 uur weer in Beverwijk zijn, dus die kon geljk doorquote:Maar toen moesten er nog een heleboel worden afgebakken, ze hebben 2 ovens waar elk 1 taart in kan en het bakken duurde per keer 45 minuten, ze waren echt pas na achten klaar.
Als ik haar niet op de streams hoor... kan ik het moeilijk als TT maken natuurljk Manuquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Manu82 het volgende:
FB ik wil eerst nog deel 5 hebben voordat ze weggaat
bedankt zit net een boterham te eten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: "Bonnie, er zijn geen toiletrollen. En in mijn situatie als er geen toiletrollen zijn, is het ergste wat je kan overkomen. Ik ga naar de badkamer"
Viola gaat echt niet weg hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Manu82 het volgende:
FB ik wil eerst nog deel 5 hebben voordat ze weggaat
Het is gewoon een Prive/Story/Weekend TT... veel suggereren... met een beetje waarheid misschienquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die TT owee als die misleidend is![]()
TT: Feest Viola is er wel maar we horen haar niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ik haar niet op de streams hoor... kan ik het moeilijk als TT maken natuurljk Manu![]()
mooizo de volgende TT word deel 5 dan jubileumafleveringquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola gaat echt niet weg hoor![]()
.....ondanks alles wil ik dat ze blijft, ze brengt toch wel leuke tv/streams![]()
Ik heb even gezocht, hier heeft Frank om 8.32 uur zojuist de laatste 2 taarten uit de oven gehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat kan best, de heren hadden vannacht de grootste lol en de bakker moets om 6 uur weer in Beverwijk zijn, dus die kon geljk doorIk heb het 3 uur hgemaakt vannacht en toen stonden er al een hele zwik taarten in de sauna. IK dacht dat ze 10 extra hebben gemaakt omdat ze nog deeg en appel over hadden naa de 20 taarten, dus het kan best dat ze verder zijn gegaan.
een aantal caps naar toe sturen misschien worden die wel geplaatst.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is gewoon een Prive/Story/Weekend TT... veel suggereren... met een beetje waarheid misschien
Dat zijn dan de laatste taarten geweest van het extra deeg en appels, maar ze hadden er lol in en john was toch wakkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, hier heeft Frank om 8.32 uur zojuist de laatste 2 taarten uit de oven gehaald.
[afbeelding]
De bakker is door BB rond een uur of 3 weggestuurd door BB en zojuist toen de taarten opgehaald werden dachten ze dat er te weinig waren, maar nummer 19 en 20 stonden nog in de bakvorm op het aanrecht nummer 21 (de extra taart) stond in de koelkast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat zijn dan de laatste taarten geweest van het extra deeg en appels, maar ze hadden er lol in en john was toch wakkerverder had de bakker ook geen haast want die zat aan de lurk
![]()
En dat is voldoendde voor 20:000 lange vingersquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef Athalon het volgende:
Ik zet vast het recpet neer![]()
Lange Vingers
Ingrediënten:
100 gram bloem, 100 gram suiker, 3 eieren, suiker.
Bereidingswijze:
Breek de eieren en scheid de witten van de dooiers. Klop met de garde een mengsel van de dooiers met 50 gram suiker totdat het mengsel zeer licht van kleur is geworden. Meng de eiwitten met de overige 50 gram suiker en klop ze zeer stijf. Maak stroken vetvrij papier van 13 cm breed en even lang als de bakplaat van uw oven. Meng de eidooiers voorzichtig met de witten. Zeef de bloem en spatel deze voorzichtig en snel door het mengsel. De bloem hoeft niet volledig homogeen door het mengsel. Doe het mengsel nu in een spuitzak met ronde spuit en spuit reepjes van 10 cm lengte op de vellen vetvrij papier. Bestrooi deze met suiker, of strooi de suiker op een plank en doop de reepjes hierin door het papier omgekeerd op de suiker te houden. Zorg voor een oven van 200 graden en bak hierin de lange vingers 10 a 15 minuten. Ze mogen niet bruin worden.
Dat is het basisrecept mijn beste whitef0xquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En dat is voldoendde voor 20:000 lange vingers![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En dat is voldoendde voor 20:000 lange vingers![]()
Anders gevraagd hoeveel vingers bak je ervan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is het basisrecept mijn beste whitef0x![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Athalon het volgende:
Ach de volgende keer gaan ze 20.000 lange vingers bakken
Ik zou het niet weten, schat een stuk of 30quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Anders gevraagd hoeveel vingers bak je ervan?![]()
ik snap ten eerste niet dat ze er geld gaan impompen en ten tweede snap ik niet dat ze er invloed willen uitoefenen. Ik zie het rode kruis al bellen bij een actie voor afghanistan dat de presentator toch een wat netter pak aan moet trekken, anders raken ze teleurgesteld in Afghanistanquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef bunnyma het volgende:
Zullen ze nu te horen krijgen dat het rode kruis de stekker eruit haalt?
Misschien hebben te veel mensen gisteren n.a.v. boulevard hun lidmaatschap opgezegd, omdat ze er achter kwamen dat r.k. geld pompt in het programma?
Hmmm..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Athalon het volgende:
Recept: lange vingers-rumtaart
<tof recept>
Dit is een heel erg lekker receptquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Athalon het volgende:
Recept: lange vingers-rumtaart
erg lekker
Heb ik net even gauw gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:22 schreef cuall het volgende:
Ik word hier niet echt blij van hoor
![]()
Ik ga maar boodschappen doendoe ik tenminste nog iets zinnigs
![]()
Endemol / Talpa begrijpt nog steeds niet dat zo'n logo in beeld brengen niet goed is voor het programma.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik net even gauw gedaan
Heb dus niks gemist zie ik nu,ja het mooie logo in beeld![]()
nee, logotijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef PH52 het volgende:
Is 't weer komkommertijd ?
Het is allemaal de schuld van het Rode Kruisquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Endemol / Talpa begrijpt nog steeds niet dat zo'n logo in beeld brengen niet goed is voor het programma.
Inderdaad, dan trekken we maar weer eens oude caps uit de bitten bakken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef PH52 het volgende:
Is 't weer komkommertijd ?
Die de Mol heeft meer geld dan dat hij hersens heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Endemol / Talpa begrijpt nog steeds niet dat zo'n logo in beeld brengen niet goed is voor het programma.
iets in de lotterij gewonnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die de Mol heeft meer geld dan dat hij hersens heeft.
Snap echt niet hoe hij aan het geld komt
Misschien word Caroline tensen zelf de nieuwe Big bossquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef A-en-M het volgende:
20:30Hotel Big Brother Live
ma 30-01-2006
In een wekelijkse live uitzending moet iedere week, geheel volgens de wetten van Big Brother, een van de hardwerkende BN'ers het huis verlaten. De deelnemers brengen onderling een positieve stem uit op iemand die zij graag in het huis zien blijven. Van de drie deelnemers die de minste stemmen van hun medebewoners krijgen kiest het publiek wie het huis moet verlaten. Presentatie: Caroline Tensen.
Er komt dus vrijdag geen live uitzending.
klopt even op de talpa site gekeken alleen de normale uitzending meer niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef A-en-M het volgende:
ma 30-01-2006
In een wekelijkse live uitzending moet iedere week, geheel volgens de wetten van Big Brother, een van de hardwerkende BN'ers het huis verlaten. De deelnemers brengen onderling een positieve stem uit op iemand die zij graag in het huis zien blijven. Van de drie deelnemers die de minste stemmen van hun medebewoners krijgen kiest het publiek wie het huis moet verlaten. Presentatie: Caroline Tensen.
Nee wees gerust,hij zei zelf dat hij ging.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt even op de talpa site gekeken alleen de normale uitzending meer niet.
Dat betekent dat die![]()
![]()
![]()
henk er tot maandag nog in zit.
Geen idee, ik hoor hem wel steeds zeggen dat hij er vrijdag uitgaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt even op de talpa site gekeken alleen de normale uitzending meer niet.
Dat betekent dat die![]()
![]()
![]()
henk er tot maandag nog in zit.
Wat nou toch weer. Wat is dit voor onzin gedoe van Talpa. Zal je zien dat ik nog tot maandag naar die miskwal op de streams moet kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef A-en-M het volgende:
ma 30-01-2006
Gelukkig Gelukkigquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee wees gerust,hij zei zelf dat hij ging.
Maar hij wist niet precies wanneer misschien vanavond al of morgenvroeg.
Snappiequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat nou toch weer. Wat is dit voor onzin gedoe van Talpa. Zal je zien dat ik nog tot maandag naar die miskwal op de streams moet kijken![]()
Goeie middag btw
Dat mag ik wel hopen iig, anders straks nog een weekend HBB verziekt door die engerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:14 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor hem wel steeds zeggen dat hij er vrijdag uitgaat
Mijn vermoeden is nu helemaal dat dit weekend de strekker euit gaat. Dat daarom de live uitzending naar maandag is verschoven en we live de uittocht uit het huis mogen/kunnen zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef A-en-M het volgende:
Ik hoorde straks een klein stukje telefoongesprek van Frank, degene die hij belde kwam met de opmerking dat het rooie kruis niet zo tevreden was, maar we kregen natuurlijk weer meteen de tuin.
Media, media, we hebben het wel over Talpa, remember day one BB5quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:23 schreef Athalon het volgende:
Wat een trieste bedoening, als dit de toekomst is van de media (live streamen etc etc) dan is er nog een hele lange weg te gaan en verwacht voor 2023 geen verbeteringen
ja, dat las ik een tijdje terug ook al, laat het Rode Kruis even doen waar ze voor aangenomen zijn en zich niet met tv programma's gaan bezig houdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef A-en-M het volgende:
Ik hoorde straks een klein stukje telefoongesprek van Frank, degene die hij belde kwam met de opmerking dat het rooie kruis niet zo tevreden was, maar we kregen natuurlijk weer meteen de tuin.
gemiddagquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat nou toch weer. Wat is dit voor onzin gedoe van Talpa. Zal je zien dat ik nog tot maandag naar die miskwal op de streams moet kijken![]()
Goeie middag btw
Ik noem het achter de Chinese Firewall zittenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Media, media, we hebben het wel over Talpa, remember day one BB5
Microsoft firewall soms zit er een lekje in.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik noem het achter de Chinese Firewall zittende uitzendingen van Talpa.
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Microsoft firewall soms zit er een lekje in.
Ofwel een erg plotselinge verschuiving en zijn nog naar vervangende avondvulling aan het zoeken... Vind het allemaal niet echt positief overkomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef regenworm het volgende:
Op de talpa site bij TV staat bij vrijdag 20:30 T.B.A.![]()
![]()
![]()
Een nieuwe live soapquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Ze kopen wat oude afleveringen van "De Bus" op van SBS6 en er is weer een avond gevuldquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ofwel een erg plotselinge verschuiving en zijn nog naar vervangende avondvulling aan het zoeken... Vind het allemaal niet echt positief overkomen![]()
Jippieee daar ben ik echt blij meequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef Athalon het volgende:
Ach we hebben in ieder geval dit jaar nog de wereldkampioenschappen skippybal springen (live door Talpa)![]()
En dan weer gewoon met zn allen sms'en om Seki erin te houdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ze kopen wat oude afleveringen van "De Bus" op van SBS6 en er is weer een avond gevuld![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En dan weer gewoon met zn allen sms'en om Seki erin te houden
Rode kruis hoorde erg veel negatieve geluiden over HBB dus willen zij door HBB geen slechte naam krijgen en begonnen zich ermee te bemoeien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Jumparound het volgende:
wat een commotie om niks
Imho moet het rode kruis lekker het tv maken overlaten aan talpa, en talpa het hotel laten runnen door de hotelliers...
niet 3 kapiteins op dat schip!
Dat was toch met Seki,was wel lachen die indiaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ze kopen wat oude afleveringen van "De Bus" op van SBS6 en er is weer een avond gevuld![]()
Dat was inderdaad Sekiquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was toch met Seki,was wel lachen die indiaan![]()
Bel jij "Bart, de broer van Sjoerd" eens op voor nadere informatie!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En dan weer gewoon met zn allen sms'en om Seki erin te houden
Niks vreemds aan, betekent gewoon : Talpa Beperkt Aanwezigquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Mijn mening is dat het Rode kruis niet na 1 week had moeten gaan mekkeren, een programma wat 8 weken moet lopen, geef het ook een kans van opstarten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rode kruis hoorde erg veel negatieve geluiden over HBB dus willen zij door HBB geen slechte naam krijgen en begonnen zich ermee te bemoeien.
De Hoteliers moeten het Hotel runnen en Endemol / Talpa moet kun ondersteunen.
Alleen is het nu anders om Endemol/Talpa bepalen het programma en de Hoteliers lopen voor een deel als versiering bij.
Ik zie hetquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:34 schreef Snaptnix het volgende:
War zijn de ze eigenlijk precies aan het doen nu? Op d Talpa site staat dat ze aan het werk zijn
Een Hotel hoort er goed uit te zien. Daarom moet het af en toe goed schoongemaakt worden, nu zijn er echter omvangrijkere werkzaamheden nodig, zodat het Hotel straks weer een aangename plek is om te verblijven.
en kunnen ze nou eindelijk eens ophouden met het hotel noemen. ga het sociale werkplaats noemen ofzo, maar geen hotel....quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:34 schreef Snaptnix het volgende:
War zijn de ze eigenlijk precies aan het doen nu? Op d Talpa site staat dat ze aan het werk zijn
Een Hotel hoort er goed uit te zien. Daarom moet het af en toe goed schoongemaakt worden, nu zijn er echter omvangrijkere werkzaamheden nodig, zodat het Hotel straks weer een aangename plek is om te verblijven.
Dan moeten ze het logo ook snel aanpassenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en kunnen ze nou eindelijk eens ophouden met het hotel noemen. ga het sociale werkplaats noemen ofzo, maar geen hotel....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en kunnen ze nou eindelijk eens ophouden met het hotel noemen. ga het sociale werkplaats noemen ofzo, maar geen hotel....
De ene organisatie is gevoelige voor kritiek dan de andere.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mijn mening is dat het Rode kruis niet na 1 week had moeten gaan mekkeren, een programma wat 8 weken moet lopen, geef het ook een kans van opstarten.
imho is de aanlooptijd ook te kort geweest....quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mijn mening is dat het Rode kruis niet na 1 week had moeten gaan mekkeren, een programma wat 8 weken moet lopen, geef het ook een kans van opstarten.
Hoi Melkequote:
Nieuw logo:quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dan moeten ze het logo ook snel aanpassen![]()
Met zo'n binnenkomer kunnen we je zeker niet missenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit nou weer voor een achterlijke actie![]()
Volgens Henk zou er een 3e rangs zanger komen voor de Franse avond. Moet er nu al weer gerestyled worden![]()
en voor allen die het niet in de gaten hebben, ik ben er weer![]()
Nee, kijk nauwelijks meer. Ik vind er niets meer aan.. Jij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Melke
Ook weer aanwezig, om de ondraaglijk spannende streams te volgen...
Haiiiiiiii cuallquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit nou weer voor een achterlijke actie![]()
Volgens Henk zou er een 3e rangs zanger komen voor de Franse avond. Moet er nu al weer gerestyled worden![]()
en voor allen die het niet in de gaten hebben, ik ben er weer![]()
daar is henkiepankiespankme al een week mee bezig geloof ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Haiiiiiiii cuall![]()
Ze zijn het hotel aan het slopen denk ik![]()
Zet de streams nog wel aan, maar dat is meer uit gewoonte geloof ik. Heb niet de aandrang ,die ik tijdens BB wel had, om toch even te kijken wat ze aan het doen zijn...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, kijk nauwelijks meer. Ik vind er niets meer aan.. Jij?
Dan mag ik jou de hand schudden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef melke het volgende:
[..]
Slapen en eten, dat is iets wat ik de laatste dagen niet echt kan. Minder![]()
ben je ziek dan anders zijn slaappillen altijd een ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef melke het volgende:
[..]
Henkie is erin gestopt voor het figuurlijke sloopwerk. Bouwvakkers (of boze fans) zijn het nu letterlijk aan het slopenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daar is henkiepankiespankme al een week mee bezig geloof ik
zeker weten de redactie had best wel voor iets meer structuur kunnen zorgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
imho is de aanlooptijd ook te kort geweest....
Hoezo? Je bent toch niet ziek he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan mag ik jou de hand schudden.![]()
Nee, niet ziek.quote:
Beetje ziekjes.. Misselijk, geen honger, moe, maar geen slaap. Heb ook een nogal hoge stressfactor in mijn leven nu. Zal er ook wel wat mee te maken hebben denk ik. Hoe is het met jou Manu? Ook niet lekker toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je ziek dan anders zijn slaappillen altijd een idee
Ik ook niet ben gisterenavond maar andere dingen gaan doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, kijk nauwelijks meer. Ik vind er niets meer aan.. Jij?
Hoe kan dat dan? Wel aan je gezondheid denken he!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, niet ziek.
Alhoewel ik me wel ziek begin te voelen na in 4 dagen tijd hooguit een uurtje of 4 geslapen te hebben![]()
Absoluut. Hoe irritant sommige ook waren, ze hebben er wel aan die dagen voor gewerkt om het draaiend te krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
jammer dat de hotelliers er de dupe van worden
Ja ik vind ook dat ze wel héél erg snel met hun oordeel klaar staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
imho is de aanlooptijd ook te kort geweest....
Waar zijn ze dan de dupe van?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
Nee ben ziek, oververmoeid geloof ik, misselijk en kon vanmorgen niks binnen houden, maar wil nu eindelijk eens bijslapen en dan even aan m'n werk vragen of ik zaterdag wat werk kan inhalen ofzo, want die bleken niet echt blij met mij te zijn....quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef melke het volgende:
[..]
Beetje ziekjes.. Misselijk, geen honger, moe, maar geen slaap. Heb ook een nogal hoge stressfactor in mijn leven nu. Zal er ook wel wat mee te maken hebben denk ik. Hoe is het met jou Manu? Ook niet lekker toch?
Een aantal maar zeker niet Viola en Henkdie hebben HBB echt verpest met hun gedrag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Met zo'n binnenkomer kunnen we je zeker niet missen![]()
Hoi![]()
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
Eigenlijk zijn er gewoon 3 fouten gemaakt: de naam, de aanlooptijd en de bemoeienis van derden...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat ze wel héél erg snel met hun oordeel klaar staan![]()
Daarnaast vind ik ze ook wel wat kortzichtig denken hoor. Het concept van BB is welliswaar aangepast, maar in essentie draait het programma on het gebeuren in het huis/hotel.
het is niet zo dat het doel alle middellen heiligt, maar ik vond de inzet van alle hotelliers echt super en gun ze de tijd om zich op dit, voor hun volstrekt onbekende gebied, te ontwikkelen.
Ja daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Haiiiiiiii cuall![]()
Ze zijn het hotel aan het slopen denk ik![]()
Moet je dan nu niet in je bed liggen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee ben ziek, oververmoeid geloof ik, misselijk en kon vanmorgen niks binnen houden, maar wil nu eindelijk eens bijslapen en dan even aan m'n werk vragen of ik zaterdag wat werk kan inhalen ofzo, want die bleken niet echt blij met mij te zijn....
Klinkt niet echt gezondquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, ik probeer zo lang mogelijk wakker te blijven tot vanavond na Celebrity BB, dan slaappil en dan tot 6 uur slapen en dan morgen extra vroeg beginnen en een uur langer werken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:51 schreef melke het volgende:
[..]
Moet je dan nu niet in je bed liggen?
Denk ik wel aan hoor. Komt vanzelf wel weer helemaal goed.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Wel aan je gezondheid denken he!
van een programma wat voortijd wordt gestaakt en / of afgekraakt in de media?quote:
Ik denk dat je die slaappil niet echt nodig gaat hebben na een nacht min of meer wakker zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer zo lang mogelijk wakker te blijven tot vanavond na Celebrity BB, dan slaappil en dan tot 6 uur slapen en dan morgen extra vroeg beginnen en een uur langer werken.
Nou, dan hoop ik voor je dat het snel beter wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef melke het volgende:
[..]
Weet ik, maar niets aan te doen he..
het gaat er met name om dat ik maar 5/6 uur achter elkaar slaap en dat ik gewoon een nacht wil doorhalenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk dat je die slaappil niet echt nodig gaat hebben na een nacht min of meer wakker zijn
Is dat dan het geval bij HBB? Gaan ze ermee stoppen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
van een programma wat voortijd wordt gestaakt en / of afgekraakt in de media?
Heb je daar dan moeite mee?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het gaat er met name om dat ik maar 5/6 uur achter elkaar slaap en dat ik gewoon een nacht wil doorhalen
Volgens Boulevard gaan e vrijdag een beslissing nemen over het voortbestaan van HBB.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef melke het volgende:
[..]
Is dat dan het geval bij HBB? Gaan ze ermee stoppen?
Het is niet 100% zeker maar de live uitzending van vrijdag is komen te vervallen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef melke het volgende:
[..]
Is dat dan het geval bij HBB? Gaan ze ermee stoppen?
Dankje!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik voor je dat het snel beter wordt.
Ik geloof dat ik maar eens wat aan het vitamine-level hier moet doen![]()
[afbeelding]
Is verzet naar maandag, niet vervallen. Wel juiste informatie geven hequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet 100% zeker maar de live uitzending van vrijdag is komen te vervallen.
ja, meestal ging ik de laatste tijd rond 12/1 uur slapen en dan om 6 uur weer op en dan krijg je zo'n ritme en werd ik zelfs in het weekend na 5/6 uur wakkerquote:
Talpa kennende stoppen ze er dan mee. Maar ja, van de andere kant zijn de kijkcijfers van HBB bij een zender zoals Talpa best wel oke tov de restquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens Boulevard gaan e vrijdag een beslissing nemen over het voortbestaan van HBB.
Maar het wordt niet uitgezonden er komt totaal iets anders (T.B.A)quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is verzet naar maandag, niet vervallen. Wel juiste informatie geven he
Nog maar een goeie bakquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Athalon het volgende:
Persoonlijk ga ik voor een Kiwitaartmet een bakje
![]()
[afbeelding]
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Athalon het volgende:
Persoonlijk ga ik voor een Kiwitaartmet een bakje
![]()
[afbeelding]
Ze moeten er wel mee stoppen als t goede doel in eeen verkeerd daglicht word gesteld.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef melke het volgende:
[..]
Talpa kennende stoppen ze er dan mee. Maar ja, van de andere kant zijn de kijkcijfers van HBB bij een zender zoals Talpa best wel oke tov de rest
Verzet naar maandag? Wat is dat nou weer voor een rare move. Alleen omdat Gert er al uit is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is verzet naar maandag, niet vervallen. Wel juiste informatie geven he
Behalve Viola en Henkie Penkiequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef cuall het volgende:
De hotelliers zijn volgens mij gewoon in het diepe gegooid en moesten er maar iets van zien te maken.
Zo'n klus heb je niet zo 1-2-3 voor elkaar en het is dan heel logisch dat het niet gelijk vlekkeloos verloopt. Wanneer het programma nu zou stoppen zal er toch een heleboel negatieve kritiek over hen heen komen en dit vind ik echt héél triest.
Dat is niet wat ze verdienen.![]()
Het goede doel zet zich zelf in een verkeerd daglicht. Dat doet HBB niet. Ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze moeten er wel mee stoppen als t goede doel in eeen verkeerd daglicht word gesteld.
TBA, wil alleen maar zeggen dat het nog niet bekend is.Volgens de weblog Talpafan, wordt de nieuwe serie The 4400 herhaald btw.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het wordt niet uitgezonden er komt totaal iets anders (T.B.A)
Is dat dan gebeurt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze moeten er wel mee stoppen als t goede doel in eeen verkeerd daglicht word gesteld.
Hey lieverdquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verzet naar maandag? Wat is dat nou weer voor een rare move. Alleen omdat Gert er al uit is?
Vreemde zaak ook dat er nog steeds het logo op staat.
Hoi allemaal BEW
Via de streams komt het RK niet in het verkeerde daglicht. Ze zetten zich erg in voor Mapa Mondo... ik weet niet hoe het over komt bij de TV uitzending. Als ze daar alleen laten zien wat er mis gaat en beelden laten zien dat ze zitten te internetten... ja, dan komt het verkeerd over.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is volgens mij helemaal niet het geval. Het goede doel heeft steeds voorop gestaan. het rode kruis had blijkbaar heel andere verwachtingen van het programma en trekken nu aan touwtjes waar ze m.i. vanaf moeten blijven, omdat het niet hun vakgebied isquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die belachelijke bril binnenshuis...maar ze heeft natuurlijk wel het één en ander te verbergenquote:
Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hoogmoed komt ten val. Want dat je Bnn ér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef cuall het volgende:
De hotelliers zijn volgens mij gewoon in het diepe gegooid en moesten er maar iets van zien te maken.
Zo'n klus heb je niet zo 1-2-3 voor elkaar en het is dan heel logisch dat het niet gelijk vlekkeloos verloopt.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hogmoed komt ten val. Want dat je Bnnér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.![]()
Hoi FBquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verzet naar maandag? Wat is dat nou weer voor een rare move. Alleen omdat Gert er al uit is?
Vreemde zaak ook dat er nog steeds het logo op staat.
Hoi allemaal BEW
Dat bedoelde ik niet lieverd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het goede doel zet zich zelf in een verkeerd daglicht. Dat doet HBB niet. Ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien.
Talpa laat vaak de missers zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Via de streams komt het RK niet in het verkeerde daglicht. Ze zetten zich erg in voor Mapa Mondo... ik weet niet hoe het over komt bij de TV uitzending. Als ze daar alleen laten zien wat er mis gaat en beelden laten zien dat ze zitten te internetten... ja, dan komt het verkeerd over.
Ja, maar wat verwachten ze anders, dat dit programma bij de EO/KRO word uitgezonden en dat het een hoog Memories/Familiediner gehalte krijgt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Talpa laat vaak de missers zien.
Henk was er vanmorgen ook niet echt blij mee.
hij gaf een heleboel katten aan de redactie.
Precies. Komt nog bij dat je in een normale werkomgeving in ploegendienst werkt, en ruimte hebt om elkaar te ontlopen. Hier moeten dezelfde mensen continue letterlijk door dezelfde deur kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hoogmoed komt ten val. Want dat je Bnn ér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.![]()
quote:
Ik denk dat de opbrengst tegenvalt, ws dacht het RK dat er een bak met geld binnen ging komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar wat verwachten ze anders, dat dit programma bij de EO/KRO word uitgezonden en dat het een hoog Memories/Familiediner gehalte krijgt?
Ik denk dat ze meer van het project in de uitzending willen zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar wat verwachten ze anders, dat dit programma bij de EO/KRO word uitgezonden en dat het een hoog Memories/Familiediner gehalte krijgt?
Daar is een spreekwoord voor Schoenmaker blijf bij je leestquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om door mijn strot te krijgen, maar zelfs Viola heeft op haar manier toch haar inzet getoont. Viola als persoon vind ik walgelijk hoor, maar ik heb haar telefoongesprekken horen voeren waarin ze toch het nodige voor elkaar kreeg.
Henk zijn internet-inzamelings en envellop actie waren prima, maar ik denk dat de wijze waarop hij de ommezwaai heeft willen bewerkstelligen, meer kwaad dan goed heeft gedaan aan het programma.![]()
Hadden ze dat dan niet kunnen bespreken wat ze laten zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer van het project in de uitzending willen zien.
en niet een Viola holt die belachelijk doet .
Maar juist Talpa vind dat prachtig.
Aha... op die manier. Misschien een noodmove van Talpa. Zo komt de actie in een verkeerd daglicht. En ook misschien omdat Monique ook al had aangegeven dat ze nooit voor een programma als 'sterren in de stress' had getekend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi FB![]()
Vrees voor het ergste. Eerst weet boulevard te melden dat ze vrijdag een besluit nemen, vervolgens wordt de live uitzending hals over kop verschoven naar maandag. Vind het erg vreemd allemaal. Maar zag wel het nieuws ook staan, dat het programma Sterren in de stress definitief vervalt. Dat zou een reden kunnen zijn, al had het dan logischer geweest, dat ze de maandag invulden met een andere programmering. Had ze ook meer tijd gegegeven om met d programmering te schuiven.
Zijn ook alleen die telefoongesprekken geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om door mijn strot te krijgen, maar zelfs Viola heeft op haar manier toch haar inzet getoont. Viola als persoon vind ik walgelijk hoor, maar ik heb haar telefoongesprekken horen voeren waarin ze toch het nodige voor elkaar kreeg.
Henk zijn internet-inzamelings en envellop actie waren prima, maar ik denk dat de wijze waarop hij de ommezwaai heeft willen bewerkstelligen, meer kwaad dan goed heeft gedaan aan het programma.![]()
Dat vind ik de fout van Talpa en mag je de hotelliers niet aanrekenen. Als ze er een ervaren hotelmanager in hadden gezet toen het programma begon, dan had het al een stuk gescheeld. Daarnaast begrijp ik dat er de nodige problemen zijn met logistiek en technische zaken. Ook hier kunnen de hotelliers niks aan doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hoogmoed komt ten val. Want dat je Bnn ér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.![]()
heb je gedronken? Een praatshow?????quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Athalon het volgende:
Viola had veel beter een eigen praatshow kunnen hebben in het Hotel, daar is ze goed in en wordt een succes
Ja, dat is dan natuurlijk niet slim. Als je wilt dat mensen doneren... moet je wel de goede dingen laten zien... en niet op de bb manier alle slechte. Grote blunder van Hummie en Ellendemol dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Talpa laat vaak de missers zien.
Henk was er vanmorgen ook niet echt blij mee.
hij gaf een heleboel katten aan de redactie.
Zondag autowassen,maar wilde Henk niet hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:
donderdagavond: Franse Avond
vrijdagavond: ???
Zaterdagavond: Darts
en waren er verder nog plannen voor de volgende week
Sinds half 1 ongeveer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef lillymoon het volgende:
Hoe lang staan de streams eigenlijk al op het logo?
Dat ben ik niet helemaal met je eens, Viola is een éénling en is gewoon goed als zij de touwtje van haar eigen programma in de handen heeft, zij is geen vrouw die leiding dult boven haar, wat normaal is want zij weet als geen ander hoe het in de TV wereld toe gaat, daar heeft Henk de ballen verstand van en dat gaat botsen met henk maar ook met de anderenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn ook alleen die telefoongesprekken geweest.
Moet je kijken wat Monique en Bonnie allemaaal doen,die draaien echt nergens hun hand voor om.
Viola is te lui om mee te werken en komt overal onderuit.
Was die foto zo slecht danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zondag autowassen,maar wilde Henk niet hebben.
talpa had een foto van Monique daarbij gezet en dat vond hij niet kunnen.
Er zat geen Joost in het hotel die werd altijd erg positief gebracht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat is dan natuurlijk niet slim. Als je wilt dat mensen doneren... moet je wel de goede dingen laten zien... en niet op de bb manier alle slechte. Grote blunder van Hummie en Ellendemol dus.
Volgende week woensdag Hollandse avondquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:
donderdagavond: Franse Avond
vrijdagavond: ???
Zaterdagavond: Darts
en waren er verder nog plannen voor de volgende week
Ja , dat heeft ze in het verleden gedaan en was een groot succes, dus kom even onder het rotsblokje vandaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb je gedronken? Een praatshow?????![]()
![]()
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hadden ze dat dan niet kunnen bespreken wat ze laten zien.
Veel van t project of de bewoners.
Daar kunnen ze toch ook een midden weg in vinden
Is niet de schuld van Talpa alleen... Endemol levert het programma aan. Die bepaalt hoofdzakelijk wat er in de uitzendingen te zien is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Maar Talpa laat teveel zooi zien.
een groot feest, Viola horen praten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ja , dat heeft ze in het verleden gedaan en was een groot succes, dus kom even onder het rotsblokje vandaan.
Jadat kan ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Maar Talpa laat teveel zooi zien.
Ik denk dat het rode kruis dat is tegengevallen en dat loopt Henk dus ook steeds te roepen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat is dan natuurlijk niet slim. Als je wilt dat mensen doneren... moet je wel de goede dingen laten zien... en niet op de bb manier alle slechte. Grote blunder van Hummie en Ellendemol dus.
Ff serieus, ze heeft wel degelijk capaciteit, maar een groot ego en dat loopt spaak met de andere ego'squote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een groot feest, Viola horen praten!
Ik kom wel onder mijn rotsblokje vandaan, prop ik Viola eronder
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Athalon het volgende:
Het is dan een Walvis, maar vergis je even niet in haar capaciteiten, want die heeft ze wel degelijk alleen niet in een programma met zoveel ego's, daar is haar eigen ego te groot voor
Ja hij leek een beetje op Tatjana in Flodder toen ze die auto van de buurman waste.quote:
Talpa kan Endemol wel sturen een telefoontje kan voldoende zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is niet de schuld van Talpa alleen... Endemol levert het programma aan. Die bepaalt hoofdzakelijk wat er in de uitzendingen te zien is.
het spijt me, misschien heeft ze ooit capaciteit gehad, maar nu is ze over haar houdbaarheidsdatum heenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ff serieus, ze heeft wel degelijk capaciteit, maar een groot ego en dat loopt spaak met de andere ego's
Ik vond hem ook nergens op slaan,zo word een actie dus plat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat is te bloot![]()
Alleen in Henk zn ogen of van meerdere
Henk is een homoquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hij leek een beetje op Tatjana in Flodder toen ze die auto van de buurman waste.
Dat vond Henk idioot.
Dat is een ander verhaal, ik ben al jaren over mijn houdsbaarheid heen, amders had ik na 18 jaar allang aan de job gekend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het spijt me, misschien heeft ze ooit capaciteit gehad, maar nu is ze over haar houdbaarheidsdatum heen
Mijn auto mag ze wel wassen danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hij leek een beetje op Tatjana in Flodder toen ze die auto van de buurman waste.
Dat vond Henk idioot.
Mee eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het spijt me, misschien heeft ze ooit capaciteit gehad, maar nu is ze over haar houdbaarheidsdatum heen
Die van mij ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mijn auto mag ze wel wassen dan
* Manu82 is een auto aan het zoeken
Volgens mij pakken ze allemaal inquote:
Kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Manu ik heb steeds gedacht dat jou avatar een foto van jou was nou zegt mijn man net;dat is Joey van Friends. Is dat zo?
Jaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Manu ik heb steeds gedacht dat jou avatar een foto van jou was nou zegt mijn man net;dat is Joey van Friends. Is dat zo?
Altijd je man gelovenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Zelfs als hij zegt dat de rode vlekjes op zijn lippen aardbijenjam isquote:
Ze pakken Bonnie in ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
vreemd ineens wordt er inpakken van Bonnie door de regie weggedraaid
Ze moeten eerst toestemming hebben van het RKquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Heb de foto niet gezien dus kan er niet over ordelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook nergens op slaan,zo word een actie dus plat.
Het wordt allemaal vreemder en vreemder daar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat ze weer allerlei kleren hebben gekregen en Viool heeft eindelijk haar tandenborsteloplaaier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze was dingen in haar koffer aan het pakken.
Ik zal even kijken of hij nog op talpa staat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb de foto niet gezien dus kan er niet over ordelen![]()
Je man heeft gelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het wordt allemaal vreemder en vreemder daar.
Straks veranderen ze de naam van het programma nog in TBS Big Brother![]()
Ben benieuwd iigquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig, bij jou kom ik dan wel op de koffie. Als je Viool tenminste eerst ergens opsluitquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga ik solliciteren, als hulpverlener
![]()
ja, luister, ze krijgen het niet altijd, maar da's weer een ander verhaal . . . en ze hoeven het niet altijd te hebben, en da's ook weer een ander verhaalquote:
Platgespoten en met dwangbuis omquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gezellig, bij jou kom ik dan wel op de koffie. Als je Viool tenminste eerst ergens opsluit![]()
Nee hoor, maar soms is het slimmer om ze te laten denken dat ze gelijk hebbenquote:
inderdaad het wordt steeds vreemderquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
precies, achter het aanrecht hebben vrouwen meestal wel gelijkquote:
Zijn niet aan het pakken hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Wat lees ik nou allemaal, verschuivingen van uitzendingen en misschien ermee stoppen
en mensen die aan het pakken zijn ik heb weer heel wat gemist
ZOiets zat ik wel aan te denken jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Platgespoten en met dwangbuis om![]()
hey Pareltjequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Wat lees ik nou allemaal, verschuivingen van uitzendingen en misschien ermee stoppen
Pareltjeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Het is erg onduidelijk wat er gaande is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Soms, zie boven . .quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, maar soms is het slimmer om ze te laten denken dat ze gelijk hebben![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies, achter het aanrecht hebben vrouwen meestal wel gelijk
Wij begrijpen elkaar wel hèquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZOiets zat ik wel aan te denken ja![]()
Een erg vrouw onvriendelijke opmerking.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies, achter het aanrecht hebben vrouwen meestal wel gelijk
Ik ga wel kwistig met de spuit rond johquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gezellig, bij jou kom ik dan wel op de koffie. Als je Viool tenminste eerst ergens opsluit![]()
Ach moet je eens een kerel achter het aanrecht zetten, nog een grotere ramp dan heel BBHquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een erg vrouw onvriendelijke opmerking.
Voordat Manu nog zo jong is gebruikt hij vrij ouderwetse opmerkingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hai pareltje, ja het is allemaal erg onduidelijk wat er staat te gebeuren. Hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
En nu ben je gekwetstquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mannen ook tegenwoordig dus die vlieger gaat mooi niet opquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vrouwen kunnen heel goed koken hoor
Hi Blue, Beertje en alle anderenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ja, er gebeuren heeeeeeeele vreemde dingen daar
* Foreverblue fluit het deuntje van 'The Twilight Zone'
Om de kooklessenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef melke het volgende:
Waarom kijken jullie trouwens nog allemaal?
Je reageert typisch als een manquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
ja, luister, ze krijgen het niet altijd, maar da's weer een ander verhaal . . . en ze hoeven het niet altijd te hebben, en da's ook weer een ander verhaal![]()
Zolang het maar in de magnetron kanquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mannen ook tegenwoordig dus die vlieger gaat mooi niet op![]()
Dat is het voordeel van wonen in Nederland... je kan kijken wat je wiltquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef melke het volgende:
Ja idd je kan wel zeggen dat het een Hotel vol verrassingen isquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai pareltje, ja het is allemaal erg onduidelijk wat er staat te gebeuren. Hopelijk valt het allemaal mee.
Valt mee niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai pareltje, ja het is allemaal erg onduidelijk wat er staat te gebeuren. Hopelijk valt het allemaal mee.
Dwangbuizen worden niet meer gebruikt hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Platgespoten en met dwangbuis om![]()
Omdat het best wel leuk is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef melke het volgende:
Voor Viool maken we een uitzonderingquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Dwangbuizen worden niet meer gebruikt hoor![]()
Waarom klinkt dat niet als een geruststellingquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Dwangbuizen worden niet meer gebruikt hoor![]()
Sommige mannenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
ja, luister, ze krijgen het niet altijd, maar da's weer een ander verhaal . . . en ze hoeven het niet altijd te hebben, en da's ook weer een ander verhaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |