Talpa kennende stoppen ze er dan mee. Maar ja, van de andere kant zijn de kijkcijfers van HBB bij een zender zoals Talpa best wel oke tov de restquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens Boulevard gaan e vrijdag een beslissing nemen over het voortbestaan van HBB.
Maar het wordt niet uitgezonden er komt totaal iets anders (T.B.A)quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is verzet naar maandag, niet vervallen. Wel juiste informatie geven he
Nog maar een goeie bakquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Athalon het volgende:
Persoonlijk ga ik voor een Kiwitaartmet een bakje
![]()
[afbeelding]
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Athalon het volgende:
Persoonlijk ga ik voor een Kiwitaartmet een bakje
![]()
[afbeelding]
Ze moeten er wel mee stoppen als t goede doel in eeen verkeerd daglicht word gesteld.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef melke het volgende:
[..]
Talpa kennende stoppen ze er dan mee. Maar ja, van de andere kant zijn de kijkcijfers van HBB bij een zender zoals Talpa best wel oke tov de rest
Verzet naar maandag? Wat is dat nou weer voor een rare move. Alleen omdat Gert er al uit is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is verzet naar maandag, niet vervallen. Wel juiste informatie geven he
Behalve Viola en Henkie Penkiequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef cuall het volgende:
De hotelliers zijn volgens mij gewoon in het diepe gegooid en moesten er maar iets van zien te maken.
Zo'n klus heb je niet zo 1-2-3 voor elkaar en het is dan heel logisch dat het niet gelijk vlekkeloos verloopt. Wanneer het programma nu zou stoppen zal er toch een heleboel negatieve kritiek over hen heen komen en dit vind ik echt héél triest.
Dat is niet wat ze verdienen.![]()
Het goede doel zet zich zelf in een verkeerd daglicht. Dat doet HBB niet. Ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze moeten er wel mee stoppen als t goede doel in eeen verkeerd daglicht word gesteld.
TBA, wil alleen maar zeggen dat het nog niet bekend is.Volgens de weblog Talpafan, wordt de nieuwe serie The 4400 herhaald btw.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het wordt niet uitgezonden er komt totaal iets anders (T.B.A)
Is dat dan gebeurt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze moeten er wel mee stoppen als t goede doel in eeen verkeerd daglicht word gesteld.
Hey lieverdquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verzet naar maandag? Wat is dat nou weer voor een rare move. Alleen omdat Gert er al uit is?
Vreemde zaak ook dat er nog steeds het logo op staat.
Hoi allemaal BEW
Via de streams komt het RK niet in het verkeerde daglicht. Ze zetten zich erg in voor Mapa Mondo... ik weet niet hoe het over komt bij de TV uitzending. Als ze daar alleen laten zien wat er mis gaat en beelden laten zien dat ze zitten te internetten... ja, dan komt het verkeerd over.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is volgens mij helemaal niet het geval. Het goede doel heeft steeds voorop gestaan. het rode kruis had blijkbaar heel andere verwachtingen van het programma en trekken nu aan touwtjes waar ze m.i. vanaf moeten blijven, omdat het niet hun vakgebied isquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die belachelijke bril binnenshuis...maar ze heeft natuurlijk wel het één en ander te verbergenquote:
Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hoogmoed komt ten val. Want dat je Bnn ér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef cuall het volgende:
De hotelliers zijn volgens mij gewoon in het diepe gegooid en moesten er maar iets van zien te maken.
Zo'n klus heb je niet zo 1-2-3 voor elkaar en het is dan heel logisch dat het niet gelijk vlekkeloos verloopt.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hogmoed komt ten val. Want dat je Bnnér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.![]()
Hoi FBquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verzet naar maandag? Wat is dat nou weer voor een rare move. Alleen omdat Gert er al uit is?
Vreemde zaak ook dat er nog steeds het logo op staat.
Hoi allemaal BEW
Dat bedoelde ik niet lieverd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het goede doel zet zich zelf in een verkeerd daglicht. Dat doet HBB niet. Ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien.
Talpa laat vaak de missers zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Via de streams komt het RK niet in het verkeerde daglicht. Ze zetten zich erg in voor Mapa Mondo... ik weet niet hoe het over komt bij de TV uitzending. Als ze daar alleen laten zien wat er mis gaat en beelden laten zien dat ze zitten te internetten... ja, dan komt het verkeerd over.
Ja, maar wat verwachten ze anders, dat dit programma bij de EO/KRO word uitgezonden en dat het een hoog Memories/Familiediner gehalte krijgt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Talpa laat vaak de missers zien.
Henk was er vanmorgen ook niet echt blij mee.
hij gaf een heleboel katten aan de redactie.
Precies. Komt nog bij dat je in een normale werkomgeving in ploegendienst werkt, en ruimte hebt om elkaar te ontlopen. Hier moeten dezelfde mensen continue letterlijk door dezelfde deur kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hoogmoed komt ten val. Want dat je Bnn ér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.![]()
quote:
Ik denk dat de opbrengst tegenvalt, ws dacht het RK dat er een bak met geld binnen ging komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar wat verwachten ze anders, dat dit programma bij de EO/KRO word uitgezonden en dat het een hoog Memories/Familiediner gehalte krijgt?
Ik denk dat ze meer van het project in de uitzending willen zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar wat verwachten ze anders, dat dit programma bij de EO/KRO word uitgezonden en dat het een hoog Memories/Familiediner gehalte krijgt?
Daar is een spreekwoord voor Schoenmaker blijf bij je leestquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om door mijn strot te krijgen, maar zelfs Viola heeft op haar manier toch haar inzet getoont. Viola als persoon vind ik walgelijk hoor, maar ik heb haar telefoongesprekken horen voeren waarin ze toch het nodige voor elkaar kreeg.
Henk zijn internet-inzamelings en envellop actie waren prima, maar ik denk dat de wijze waarop hij de ommezwaai heeft willen bewerkstelligen, meer kwaad dan goed heeft gedaan aan het programma.![]()
Hadden ze dat dan niet kunnen bespreken wat ze laten zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer van het project in de uitzending willen zien.
en niet een Viola holt die belachelijk doet .
Maar juist Talpa vind dat prachtig.
Aha... op die manier. Misschien een noodmove van Talpa. Zo komt de actie in een verkeerd daglicht. En ook misschien omdat Monique ook al had aangegeven dat ze nooit voor een programma als 'sterren in de stress' had getekend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi FB![]()
Vrees voor het ergste. Eerst weet boulevard te melden dat ze vrijdag een besluit nemen, vervolgens wordt de live uitzending hals over kop verschoven naar maandag. Vind het erg vreemd allemaal. Maar zag wel het nieuws ook staan, dat het programma Sterren in de stress definitief vervalt. Dat zou een reden kunnen zijn, al had het dan logischer geweest, dat ze de maandag invulden met een andere programmering. Had ze ook meer tijd gegegeven om met d programmering te schuiven.
Zijn ook alleen die telefoongesprekken geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om door mijn strot te krijgen, maar zelfs Viola heeft op haar manier toch haar inzet getoont. Viola als persoon vind ik walgelijk hoor, maar ik heb haar telefoongesprekken horen voeren waarin ze toch het nodige voor elkaar kreeg.
Henk zijn internet-inzamelings en envellop actie waren prima, maar ik denk dat de wijze waarop hij de ommezwaai heeft willen bewerkstelligen, meer kwaad dan goed heeft gedaan aan het programma.![]()
Dat vind ik de fout van Talpa en mag je de hotelliers niet aanrekenen. Als ze er een ervaren hotelmanager in hadden gezet toen het programma begon, dan had het al een stuk gescheeld. Daarnaast begrijp ik dat er de nodige problemen zijn met logistiek en technische zaken. Ook hier kunnen de hotelliers niks aan doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hoogmoed komt ten val. Want dat je Bnn ér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.![]()
heb je gedronken? Een praatshow?????quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Athalon het volgende:
Viola had veel beter een eigen praatshow kunnen hebben in het Hotel, daar is ze goed in en wordt een succes
Ja, dat is dan natuurlijk niet slim. Als je wilt dat mensen doneren... moet je wel de goede dingen laten zien... en niet op de bb manier alle slechte. Grote blunder van Hummie en Ellendemol dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Talpa laat vaak de missers zien.
Henk was er vanmorgen ook niet echt blij mee.
hij gaf een heleboel katten aan de redactie.
Zondag autowassen,maar wilde Henk niet hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:
donderdagavond: Franse Avond
vrijdagavond: ???
Zaterdagavond: Darts
en waren er verder nog plannen voor de volgende week
Sinds half 1 ongeveer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef lillymoon het volgende:
Hoe lang staan de streams eigenlijk al op het logo?
Dat ben ik niet helemaal met je eens, Viola is een éénling en is gewoon goed als zij de touwtje van haar eigen programma in de handen heeft, zij is geen vrouw die leiding dult boven haar, wat normaal is want zij weet als geen ander hoe het in de TV wereld toe gaat, daar heeft Henk de ballen verstand van en dat gaat botsen met henk maar ook met de anderenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn ook alleen die telefoongesprekken geweest.
Moet je kijken wat Monique en Bonnie allemaaal doen,die draaien echt nergens hun hand voor om.
Viola is te lui om mee te werken en komt overal onderuit.
Was die foto zo slecht danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zondag autowassen,maar wilde Henk niet hebben.
talpa had een foto van Monique daarbij gezet en dat vond hij niet kunnen.
Er zat geen Joost in het hotel die werd altijd erg positief gebracht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat is dan natuurlijk niet slim. Als je wilt dat mensen doneren... moet je wel de goede dingen laten zien... en niet op de bb manier alle slechte. Grote blunder van Hummie en Ellendemol dus.
Volgende week woensdag Hollandse avondquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:
donderdagavond: Franse Avond
vrijdagavond: ???
Zaterdagavond: Darts
en waren er verder nog plannen voor de volgende week
Ja , dat heeft ze in het verleden gedaan en was een groot succes, dus kom even onder het rotsblokje vandaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb je gedronken? Een praatshow?????![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |