imho is de aanlooptijd ook te kort geweest....quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mijn mening is dat het Rode kruis niet na 1 week had moeten gaan mekkeren, een programma wat 8 weken moet lopen, geef het ook een kans van opstarten.
Hoi Melkequote:
Nieuw logo:quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dan moeten ze het logo ook snel aanpassen![]()
Met zo'n binnenkomer kunnen we je zeker niet missenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit nou weer voor een achterlijke actie![]()
Volgens Henk zou er een 3e rangs zanger komen voor de Franse avond. Moet er nu al weer gerestyled worden![]()
en voor allen die het niet in de gaten hebben, ik ben er weer![]()
Nee, kijk nauwelijks meer. Ik vind er niets meer aan.. Jij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Melke
Ook weer aanwezig, om de ondraaglijk spannende streams te volgen...
Haiiiiiiii cuallquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit nou weer voor een achterlijke actie![]()
Volgens Henk zou er een 3e rangs zanger komen voor de Franse avond. Moet er nu al weer gerestyled worden![]()
en voor allen die het niet in de gaten hebben, ik ben er weer![]()
daar is henkiepankiespankme al een week mee bezig geloof ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Haiiiiiiii cuall![]()
Ze zijn het hotel aan het slopen denk ik![]()
Zet de streams nog wel aan, maar dat is meer uit gewoonte geloof ik. Heb niet de aandrang ,die ik tijdens BB wel had, om toch even te kijken wat ze aan het doen zijn...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, kijk nauwelijks meer. Ik vind er niets meer aan.. Jij?
Dan mag ik jou de hand schudden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef melke het volgende:
[..]
Slapen en eten, dat is iets wat ik de laatste dagen niet echt kan. Minder![]()
ben je ziek dan anders zijn slaappillen altijd een ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef melke het volgende:
[..]
Henkie is erin gestopt voor het figuurlijke sloopwerk. Bouwvakkers (of boze fans) zijn het nu letterlijk aan het slopenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daar is henkiepankiespankme al een week mee bezig geloof ik
zeker weten de redactie had best wel voor iets meer structuur kunnen zorgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
imho is de aanlooptijd ook te kort geweest....
Hoezo? Je bent toch niet ziek he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan mag ik jou de hand schudden.![]()
Nee, niet ziek.quote:
Beetje ziekjes.. Misselijk, geen honger, moe, maar geen slaap. Heb ook een nogal hoge stressfactor in mijn leven nu. Zal er ook wel wat mee te maken hebben denk ik. Hoe is het met jou Manu? Ook niet lekker toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je ziek dan anders zijn slaappillen altijd een idee
Ik ook niet ben gisterenavond maar andere dingen gaan doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, kijk nauwelijks meer. Ik vind er niets meer aan.. Jij?
Hoe kan dat dan? Wel aan je gezondheid denken he!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, niet ziek.
Alhoewel ik me wel ziek begin te voelen na in 4 dagen tijd hooguit een uurtje of 4 geslapen te hebben![]()
Absoluut. Hoe irritant sommige ook waren, ze hebben er wel aan die dagen voor gewerkt om het draaiend te krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
jammer dat de hotelliers er de dupe van worden
Ja ik vind ook dat ze wel héél erg snel met hun oordeel klaar staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
imho is de aanlooptijd ook te kort geweest....
Waar zijn ze dan de dupe van?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
Nee ben ziek, oververmoeid geloof ik, misselijk en kon vanmorgen niks binnen houden, maar wil nu eindelijk eens bijslapen en dan even aan m'n werk vragen of ik zaterdag wat werk kan inhalen ofzo, want die bleken niet echt blij met mij te zijn....quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef melke het volgende:
[..]
Beetje ziekjes.. Misselijk, geen honger, moe, maar geen slaap. Heb ook een nogal hoge stressfactor in mijn leven nu. Zal er ook wel wat mee te maken hebben denk ik. Hoe is het met jou Manu? Ook niet lekker toch?
Een aantal maar zeker niet Viola en Henkdie hebben HBB echt verpest met hun gedrag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Met zo'n binnenkomer kunnen we je zeker niet missen![]()
Hoi![]()
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
Eigenlijk zijn er gewoon 3 fouten gemaakt: de naam, de aanlooptijd en de bemoeienis van derden...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat ze wel héél erg snel met hun oordeel klaar staan![]()
Daarnaast vind ik ze ook wel wat kortzichtig denken hoor. Het concept van BB is welliswaar aangepast, maar in essentie draait het programma on het gebeuren in het huis/hotel.
het is niet zo dat het doel alle middellen heiligt, maar ik vond de inzet van alle hotelliers echt super en gun ze de tijd om zich op dit, voor hun volstrekt onbekende gebied, te ontwikkelen.
Ja daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Haiiiiiiii cuall![]()
Ze zijn het hotel aan het slopen denk ik![]()
Moet je dan nu niet in je bed liggen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee ben ziek, oververmoeid geloof ik, misselijk en kon vanmorgen niks binnen houden, maar wil nu eindelijk eens bijslapen en dan even aan m'n werk vragen of ik zaterdag wat werk kan inhalen ofzo, want die bleken niet echt blij met mij te zijn....
Klinkt niet echt gezondquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, ik probeer zo lang mogelijk wakker te blijven tot vanavond na Celebrity BB, dan slaappil en dan tot 6 uur slapen en dan morgen extra vroeg beginnen en een uur langer werken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:51 schreef melke het volgende:
[..]
Moet je dan nu niet in je bed liggen?
Denk ik wel aan hoor. Komt vanzelf wel weer helemaal goed.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Wel aan je gezondheid denken he!
van een programma wat voortijd wordt gestaakt en / of afgekraakt in de media?quote:
Ik denk dat je die slaappil niet echt nodig gaat hebben na een nacht min of meer wakker zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer zo lang mogelijk wakker te blijven tot vanavond na Celebrity BB, dan slaappil en dan tot 6 uur slapen en dan morgen extra vroeg beginnen en een uur langer werken.
Nou, dan hoop ik voor je dat het snel beter wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef melke het volgende:
[..]
Weet ik, maar niets aan te doen he..
het gaat er met name om dat ik maar 5/6 uur achter elkaar slaap en dat ik gewoon een nacht wil doorhalenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk dat je die slaappil niet echt nodig gaat hebben na een nacht min of meer wakker zijn
Is dat dan het geval bij HBB? Gaan ze ermee stoppen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
van een programma wat voortijd wordt gestaakt en / of afgekraakt in de media?
Heb je daar dan moeite mee?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het gaat er met name om dat ik maar 5/6 uur achter elkaar slaap en dat ik gewoon een nacht wil doorhalen
Volgens Boulevard gaan e vrijdag een beslissing nemen over het voortbestaan van HBB.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef melke het volgende:
[..]
Is dat dan het geval bij HBB? Gaan ze ermee stoppen?
Het is niet 100% zeker maar de live uitzending van vrijdag is komen te vervallen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef melke het volgende:
[..]
Is dat dan het geval bij HBB? Gaan ze ermee stoppen?
Dankje!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik voor je dat het snel beter wordt.
Ik geloof dat ik maar eens wat aan het vitamine-level hier moet doen![]()
[afbeelding]
Is verzet naar maandag, niet vervallen. Wel juiste informatie geven hequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet 100% zeker maar de live uitzending van vrijdag is komen te vervallen.
ja, meestal ging ik de laatste tijd rond 12/1 uur slapen en dan om 6 uur weer op en dan krijg je zo'n ritme en werd ik zelfs in het weekend na 5/6 uur wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |