iets in de lotterij gewonnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die de Mol heeft meer geld dan dat hij hersens heeft.
Snap echt niet hoe hij aan het geld komt
Misschien word Caroline tensen zelf de nieuwe Big bossquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef A-en-M het volgende:
20:30Hotel Big Brother Live
ma 30-01-2006
In een wekelijkse live uitzending moet iedere week, geheel volgens de wetten van Big Brother, een van de hardwerkende BN'ers het huis verlaten. De deelnemers brengen onderling een positieve stem uit op iemand die zij graag in het huis zien blijven. Van de drie deelnemers die de minste stemmen van hun medebewoners krijgen kiest het publiek wie het huis moet verlaten. Presentatie: Caroline Tensen.
Er komt dus vrijdag geen live uitzending.
klopt even op de talpa site gekeken alleen de normale uitzending meer niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef A-en-M het volgende:
ma 30-01-2006
In een wekelijkse live uitzending moet iedere week, geheel volgens de wetten van Big Brother, een van de hardwerkende BN'ers het huis verlaten. De deelnemers brengen onderling een positieve stem uit op iemand die zij graag in het huis zien blijven. Van de drie deelnemers die de minste stemmen van hun medebewoners krijgen kiest het publiek wie het huis moet verlaten. Presentatie: Caroline Tensen.
Nee wees gerust,hij zei zelf dat hij ging.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt even op de talpa site gekeken alleen de normale uitzending meer niet.
Dat betekent dat die![]()
![]()
![]()
henk er tot maandag nog in zit.
Geen idee, ik hoor hem wel steeds zeggen dat hij er vrijdag uitgaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt even op de talpa site gekeken alleen de normale uitzending meer niet.
Dat betekent dat die![]()
![]()
![]()
henk er tot maandag nog in zit.
Wat nou toch weer. Wat is dit voor onzin gedoe van Talpa. Zal je zien dat ik nog tot maandag naar die miskwal op de streams moet kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef A-en-M het volgende:
ma 30-01-2006
Gelukkig Gelukkigquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee wees gerust,hij zei zelf dat hij ging.
Maar hij wist niet precies wanneer misschien vanavond al of morgenvroeg.
Snappiequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat nou toch weer. Wat is dit voor onzin gedoe van Talpa. Zal je zien dat ik nog tot maandag naar die miskwal op de streams moet kijken![]()
Goeie middag btw
Dat mag ik wel hopen iig, anders straks nog een weekend HBB verziekt door die engerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:14 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor hem wel steeds zeggen dat hij er vrijdag uitgaat
Mijn vermoeden is nu helemaal dat dit weekend de strekker euit gaat. Dat daarom de live uitzending naar maandag is verschoven en we live de uittocht uit het huis mogen/kunnen zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef A-en-M het volgende:
Ik hoorde straks een klein stukje telefoongesprek van Frank, degene die hij belde kwam met de opmerking dat het rooie kruis niet zo tevreden was, maar we kregen natuurlijk weer meteen de tuin.
Media, media, we hebben het wel over Talpa, remember day one BB5quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:23 schreef Athalon het volgende:
Wat een trieste bedoening, als dit de toekomst is van de media (live streamen etc etc) dan is er nog een hele lange weg te gaan en verwacht voor 2023 geen verbeteringen
ja, dat las ik een tijdje terug ook al, laat het Rode Kruis even doen waar ze voor aangenomen zijn en zich niet met tv programma's gaan bezig houdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef A-en-M het volgende:
Ik hoorde straks een klein stukje telefoongesprek van Frank, degene die hij belde kwam met de opmerking dat het rooie kruis niet zo tevreden was, maar we kregen natuurlijk weer meteen de tuin.
gemiddagquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat nou toch weer. Wat is dit voor onzin gedoe van Talpa. Zal je zien dat ik nog tot maandag naar die miskwal op de streams moet kijken![]()
Goeie middag btw
Ik noem het achter de Chinese Firewall zittenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Media, media, we hebben het wel over Talpa, remember day one BB5
Microsoft firewall soms zit er een lekje in.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik noem het achter de Chinese Firewall zittende uitzendingen van Talpa.
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Microsoft firewall soms zit er een lekje in.
Ofwel een erg plotselinge verschuiving en zijn nog naar vervangende avondvulling aan het zoeken... Vind het allemaal niet echt positief overkomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef regenworm het volgende:
Op de talpa site bij TV staat bij vrijdag 20:30 T.B.A.![]()
![]()
![]()
Een nieuwe live soapquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Ze kopen wat oude afleveringen van "De Bus" op van SBS6 en er is weer een avond gevuldquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ofwel een erg plotselinge verschuiving en zijn nog naar vervangende avondvulling aan het zoeken... Vind het allemaal niet echt positief overkomen![]()
Jippieee daar ben ik echt blij meequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef Athalon het volgende:
Ach we hebben in ieder geval dit jaar nog de wereldkampioenschappen skippybal springen (live door Talpa)![]()
En dan weer gewoon met zn allen sms'en om Seki erin te houdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ze kopen wat oude afleveringen van "De Bus" op van SBS6 en er is weer een avond gevuld![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En dan weer gewoon met zn allen sms'en om Seki erin te houden
Rode kruis hoorde erg veel negatieve geluiden over HBB dus willen zij door HBB geen slechte naam krijgen en begonnen zich ermee te bemoeien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Jumparound het volgende:
wat een commotie om niks
Imho moet het rode kruis lekker het tv maken overlaten aan talpa, en talpa het hotel laten runnen door de hotelliers...
niet 3 kapiteins op dat schip!
Dat was toch met Seki,was wel lachen die indiaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ze kopen wat oude afleveringen van "De Bus" op van SBS6 en er is weer een avond gevuld![]()
Dat was inderdaad Sekiquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was toch met Seki,was wel lachen die indiaan![]()
Bel jij "Bart, de broer van Sjoerd" eens op voor nadere informatie!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En dan weer gewoon met zn allen sms'en om Seki erin te houden
Niks vreemds aan, betekent gewoon : Talpa Beperkt Aanwezigquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Mijn mening is dat het Rode kruis niet na 1 week had moeten gaan mekkeren, een programma wat 8 weken moet lopen, geef het ook een kans van opstarten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rode kruis hoorde erg veel negatieve geluiden over HBB dus willen zij door HBB geen slechte naam krijgen en begonnen zich ermee te bemoeien.
De Hoteliers moeten het Hotel runnen en Endemol / Talpa moet kun ondersteunen.
Alleen is het nu anders om Endemol/Talpa bepalen het programma en de Hoteliers lopen voor een deel als versiering bij.
Ik zie hetquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:34 schreef Snaptnix het volgende:
War zijn de ze eigenlijk precies aan het doen nu? Op d Talpa site staat dat ze aan het werk zijn
Een Hotel hoort er goed uit te zien. Daarom moet het af en toe goed schoongemaakt worden, nu zijn er echter omvangrijkere werkzaamheden nodig, zodat het Hotel straks weer een aangename plek is om te verblijven.
en kunnen ze nou eindelijk eens ophouden met het hotel noemen. ga het sociale werkplaats noemen ofzo, maar geen hotel....quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:34 schreef Snaptnix het volgende:
War zijn de ze eigenlijk precies aan het doen nu? Op d Talpa site staat dat ze aan het werk zijn
Een Hotel hoort er goed uit te zien. Daarom moet het af en toe goed schoongemaakt worden, nu zijn er echter omvangrijkere werkzaamheden nodig, zodat het Hotel straks weer een aangename plek is om te verblijven.
Dan moeten ze het logo ook snel aanpassenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en kunnen ze nou eindelijk eens ophouden met het hotel noemen. ga het sociale werkplaats noemen ofzo, maar geen hotel....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en kunnen ze nou eindelijk eens ophouden met het hotel noemen. ga het sociale werkplaats noemen ofzo, maar geen hotel....
De ene organisatie is gevoelige voor kritiek dan de andere.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mijn mening is dat het Rode kruis niet na 1 week had moeten gaan mekkeren, een programma wat 8 weken moet lopen, geef het ook een kans van opstarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |