Die TT owee als die misleidend isquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
Lekker die taart zo met je handen pakken
Klasse Henk
![]()
Dat kan best, de heren hadden vannacht de grootste lol en de bakker moest om 6 uur weer in Beverwijk zijn, dus die kon geljk doorquote:Maar toen moesten er nog een heleboel worden afgebakken, ze hebben 2 ovens waar elk 1 taart in kan en het bakken duurde per keer 45 minuten, ze waren echt pas na achten klaar.
Als ik haar niet op de streams hoor... kan ik het moeilijk als TT maken natuurljk Manuquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Manu82 het volgende:
FB ik wil eerst nog deel 5 hebben voordat ze weggaat
bedankt zit net een boterham te eten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: "Bonnie, er zijn geen toiletrollen. En in mijn situatie als er geen toiletrollen zijn, is het ergste wat je kan overkomen. Ik ga naar de badkamer"
Viola gaat echt niet weg hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Manu82 het volgende:
FB ik wil eerst nog deel 5 hebben voordat ze weggaat
Het is gewoon een Prive/Story/Weekend TT... veel suggereren... met een beetje waarheid misschienquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die TT owee als die misleidend is![]()
TT: Feest Viola is er wel maar we horen haar niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ik haar niet op de streams hoor... kan ik het moeilijk als TT maken natuurljk Manu![]()
mooizo de volgende TT word deel 5 dan jubileumafleveringquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola gaat echt niet weg hoor![]()
.....ondanks alles wil ik dat ze blijft, ze brengt toch wel leuke tv/streams![]()
Ik heb even gezocht, hier heeft Frank om 8.32 uur zojuist de laatste 2 taarten uit de oven gehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat kan best, de heren hadden vannacht de grootste lol en de bakker moets om 6 uur weer in Beverwijk zijn, dus die kon geljk doorIk heb het 3 uur hgemaakt vannacht en toen stonden er al een hele zwik taarten in de sauna. IK dacht dat ze 10 extra hebben gemaakt omdat ze nog deeg en appel over hadden naa de 20 taarten, dus het kan best dat ze verder zijn gegaan.
een aantal caps naar toe sturen misschien worden die wel geplaatst.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is gewoon een Prive/Story/Weekend TT... veel suggereren... met een beetje waarheid misschien
Dat zijn dan de laatste taarten geweest van het extra deeg en appels, maar ze hadden er lol in en john was toch wakkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, hier heeft Frank om 8.32 uur zojuist de laatste 2 taarten uit de oven gehaald.
[afbeelding]
De bakker is door BB rond een uur of 3 weggestuurd door BB en zojuist toen de taarten opgehaald werden dachten ze dat er te weinig waren, maar nummer 19 en 20 stonden nog in de bakvorm op het aanrecht nummer 21 (de extra taart) stond in de koelkast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat zijn dan de laatste taarten geweest van het extra deeg en appels, maar ze hadden er lol in en john was toch wakkerverder had de bakker ook geen haast want die zat aan de lurk
![]()
En dat is voldoendde voor 20:000 lange vingersquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef Athalon het volgende:
Ik zet vast het recpet neer![]()
Lange Vingers
Ingrediënten:
100 gram bloem, 100 gram suiker, 3 eieren, suiker.
Bereidingswijze:
Breek de eieren en scheid de witten van de dooiers. Klop met de garde een mengsel van de dooiers met 50 gram suiker totdat het mengsel zeer licht van kleur is geworden. Meng de eiwitten met de overige 50 gram suiker en klop ze zeer stijf. Maak stroken vetvrij papier van 13 cm breed en even lang als de bakplaat van uw oven. Meng de eidooiers voorzichtig met de witten. Zeef de bloem en spatel deze voorzichtig en snel door het mengsel. De bloem hoeft niet volledig homogeen door het mengsel. Doe het mengsel nu in een spuitzak met ronde spuit en spuit reepjes van 10 cm lengte op de vellen vetvrij papier. Bestrooi deze met suiker, of strooi de suiker op een plank en doop de reepjes hierin door het papier omgekeerd op de suiker te houden. Zorg voor een oven van 200 graden en bak hierin de lange vingers 10 a 15 minuten. Ze mogen niet bruin worden.
Dat is het basisrecept mijn beste whitef0xquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En dat is voldoendde voor 20:000 lange vingers![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En dat is voldoendde voor 20:000 lange vingers![]()
Anders gevraagd hoeveel vingers bak je ervan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is het basisrecept mijn beste whitef0x![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Athalon het volgende:
Ach de volgende keer gaan ze 20.000 lange vingers bakken
Ik zou het niet weten, schat een stuk of 30quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Anders gevraagd hoeveel vingers bak je ervan?![]()
ik snap ten eerste niet dat ze er geld gaan impompen en ten tweede snap ik niet dat ze er invloed willen uitoefenen. Ik zie het rode kruis al bellen bij een actie voor afghanistan dat de presentator toch een wat netter pak aan moet trekken, anders raken ze teleurgesteld in Afghanistanquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef bunnyma het volgende:
Zullen ze nu te horen krijgen dat het rode kruis de stekker eruit haalt?
Misschien hebben te veel mensen gisteren n.a.v. boulevard hun lidmaatschap opgezegd, omdat ze er achter kwamen dat r.k. geld pompt in het programma?
Hmmm..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Athalon het volgende:
Recept: lange vingers-rumtaart
<tof recept>
Dit is een heel erg lekker receptquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Athalon het volgende:
Recept: lange vingers-rumtaart
erg lekker
Heb ik net even gauw gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:22 schreef cuall het volgende:
Ik word hier niet echt blij van hoor
![]()
Ik ga maar boodschappen doendoe ik tenminste nog iets zinnigs
![]()
Endemol / Talpa begrijpt nog steeds niet dat zo'n logo in beeld brengen niet goed is voor het programma.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik net even gauw gedaan
Heb dus niks gemist zie ik nu,ja het mooie logo in beeld![]()
nee, logotijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef PH52 het volgende:
Is 't weer komkommertijd ?
Het is allemaal de schuld van het Rode Kruisquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Endemol / Talpa begrijpt nog steeds niet dat zo'n logo in beeld brengen niet goed is voor het programma.
Inderdaad, dan trekken we maar weer eens oude caps uit de bitten bakken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef PH52 het volgende:
Is 't weer komkommertijd ?
Die de Mol heeft meer geld dan dat hij hersens heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Endemol / Talpa begrijpt nog steeds niet dat zo'n logo in beeld brengen niet goed is voor het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |