abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34480119
Persoonlijk ga ik voor een Kiwitaart met een bakje

Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_34480134
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Volgens Boulevard gaan e vrijdag een beslissing nemen over het voortbestaan van HBB.
Talpa kennende stoppen ze er dan mee. Maar ja, van de andere kant zijn de kijkcijfers van HBB bij een zender zoals Talpa best wel oke tov de rest
Onderschriftloos
pi_34480137
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Is verzet naar maandag, niet vervallen. Wel juiste informatie geven he
Maar het wordt niet uitgezonden er komt totaal iets anders (T.B.A)
pi_34480142
De hotelliers zijn volgens mij gewoon in het diepe gegooid en moesten er maar iets van zien te maken.
Zo'n klus heb je niet zo 1-2-3 voor elkaar en het is dan heel logisch dat het niet gelijk vlekkeloos verloopt. Wanneer het programma nu zou stoppen zal er toch een heleboel negatieve kritiek over hen heen komen en dit vind ik echt héél triest.
Dat is niet wat ze verdienen.
pi_34480150
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Athalon het volgende:

[afbeelding]
Nog maar een goeie bak is wel een goed idee inderdaad.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34480152
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Athalon het volgende:

[afbeelding]
Ziet er lekker uit
pi_34480160
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:01 schreef lovebear het volgende:
Goeie Middag Allemaal
Beertje
pi_34480176
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:01 schreef lovebear het volgende:
Goeie Middag Allemaal
Hallo Beertje
pi_34480177
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef melke het volgende:

[..]

Talpa kennende stoppen ze er dan mee. Maar ja, van de andere kant zijn de kijkcijfers van HBB bij een zender zoals Talpa best wel oke tov de rest
Ze moeten er wel mee stoppen als t goede doel in eeen verkeerd daglicht word gesteld.
pi_34480181
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Is verzet naar maandag, niet vervallen. Wel juiste informatie geven he
Verzet naar maandag? Wat is dat nou weer voor een rare move. Alleen omdat Gert er al uit is?

Vreemde zaak ook dat er nog steeds het logo op staat.

Hoi allemaal BEW
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_34480183
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef cuall het volgende:
De hotelliers zijn volgens mij gewoon in het diepe gegooid en moesten er maar iets van zien te maken.
Zo'n klus heb je niet zo 1-2-3 voor elkaar en het is dan heel logisch dat het niet gelijk vlekkeloos verloopt. Wanneer het programma nu zou stoppen zal er toch een heleboel negatieve kritiek over hen heen komen en dit vind ik echt héél triest.
Dat is niet wat ze verdienen.
Behalve Viola en Henkie Penkie
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 14:06:05 #162
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34480216
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:

[..]

Ze moeten er wel mee stoppen als t goede doel in eeen verkeerd daglicht word gesteld.
Het goede doel zet zich zelf in een verkeerd daglicht. Dat doet HBB niet. Ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34480243
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef regenworm het volgende:

[..]

Maar het wordt niet uitgezonden er komt totaal iets anders (T.B.A)
TBA, wil alleen maar zeggen dat het nog niet bekend is.Volgens de weblog Talpafan, wordt de nieuwe serie The 4400 herhaald btw.

Live uitzending is verschoven naar maandag inderdaad
pi_34480245
quote:

[..]

Is dat dan gebeurt?
Onderschriftloos
pi_34480248
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Verzet naar maandag? Wat is dat nou weer voor een rare move. Alleen omdat Gert er al uit is?

Hoi allemaal BEW
Hey lieverd
pi_34480257
quote:

[..]

Via de streams komt het RK niet in het verkeerde daglicht. Ze zetten zich erg in voor Mapa Mondo... ik weet niet hoe het over komt bij de TV uitzending. Als ze daar alleen laten zien wat er mis gaat en beelden laten zien dat ze zitten te internetten... ja, dan komt het verkeerd over.
pi_34480266
quote:

[..]

Dat is volgens mij helemaal niet het geval. Het goede doel heeft steeds voorop gestaan. het rode kruis had blijkbaar heel andere verwachtingen van het programma en trekken nu aan touwtjes waar ze m.i. vanaf moeten blijven, omdat het niet hun vakgebied is
pi_34480269
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef lovebear het volgende:

[..]

Hey lieverd
Ha schatteke
pi_34480272
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Die belachelijke bril binnenshuis...maar ze heeft natuurlijk wel het één en ander te verbergen
pi_34480280
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef cuall het volgende:
Zo'n klus heb je niet zo 1-2-3 voor elkaar en het is dan heel logisch dat het niet gelijk vlekkeloos verloopt.
Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hoogmoed komt ten val. Want dat je Bnn ér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_34480315
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Athalon het volgende:

[..]

Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hogmoed komt ten val. Want dat je Bnnér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.
pi_34480320
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Hoi allemaal BEW
Hoi FB

Vrees voor het ergste. Eerst weet boulevard te melden dat ze vrijdag een besluit nemen, vervolgens wordt de live uitzending hals over kop verschoven naar maandag. Vind het erg vreemd allemaal. Maar zag wel het nieuws ook staan, dat het programma Sterren in de stress definitief vervalt. Dat zou een reden kunnen zijn, al had het dan logischer geweest, dat ze de maandag invulden met een andere programmering. Had ze ook meer tijd gegegeven om met d programmering te schuiven.
pi_34480322
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Het goede doel zet zich zelf in een verkeerd daglicht. Dat doet HBB niet. Ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien.
Dat bedoelde ik niet lieverd.
Melke zegt dat ze niet zomaar van de buis gaan kijkcijfers en zo.
Dus ik bedoel dan t enigste waardoor ze van de buis kunnen is.
Als ze t doel in een kwaad daglicht zetten.

Maar ja neem aan dat je ook voor t goede doel alles aannneemt.
En dat doet Henk niet.
pi_34480377
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Via de streams komt het RK niet in het verkeerde daglicht. Ze zetten zich erg in voor Mapa Mondo... ik weet niet hoe het over komt bij de TV uitzending. Als ze daar alleen laten zien wat er mis gaat en beelden laten zien dat ze zitten te internetten... ja, dan komt het verkeerd over.
Talpa laat vaak de missers zien.
Henk was er vanmorgen ook niet echt blij mee.
hij gaf een heleboel katten aan de redactie.
pi_34480414
Zo'n soort programma moet je doen met bekende koks en hoteliers, dan is het leuk om naar te kijken en je heb een programma van hoge kwaliteit
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 14:12:18 #176
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34480442
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja, maar wat verwachten ze anders, dat dit programma bij de EO/KRO word uitgezonden en dat het een hoog Memories/Familiediner gehalte krijgt?
Room 23
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:13:27 #177
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_34480479
quote:

[..]

Het probleem is dat men al snel denkt o zo'n simpele hoteljob dan doen wij wel even, maar het is een moeilijk vak en je heb er niet voor niets hogere Hotelschool voor nodig met allerlei facetten eromheen, dit is weer eens de bekende kreet Hoogmoed komt ten val. Want dat je Bnn ér ben is helemaal geen garantie dat je het ook in het Hotelvak goed doet. Daar moeten ze nu eens op letten, elk vak heeft zijn eigen specialiteiten en die kun je zomaar niet even invullen door een stel artiesten etc etc er neer te dumpen.
Precies. Komt nog bij dat je in een normale werkomgeving in ploegendienst werkt, en ruimte hebt om elkaar te ontlopen. Hier moeten dezelfde mensen continue letterlijk door dezelfde deur kunnen.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_34480506
Dit soort programma's kun je b.v. maken met schilderijen veilingen en wat echte schilders in het huis, dan zet je niet Viola neer met haar vingerverven
pi_34480512
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Behalve Viola en Henkie Penkie
Ik vind het lastig om door mijn strot te krijgen, maar zelfs Viola heeft op haar manier toch haar inzet getoont. Viola als persoon vind ik walgelijk hoor, maar ik heb haar telefoongesprekken horen voeren waarin ze toch het nodige voor elkaar kreeg.
Henk zijn internet-inzamelings en envellop actie waren prima, maar ik denk dat de wijze waarop hij de ommezwaai heeft willen bewerkstelligen, meer kwaad dan goed heeft gedaan aan het programma.
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:14:30 #180
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_34480514
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ja, maar wat verwachten ze anders, dat dit programma bij de EO/KRO word uitgezonden en dat het een hoog Memories/Familiediner gehalte krijgt?
Ik denk dat de opbrengst tegenvalt, ws dacht het RK dat er een bak met geld binnen ging komen.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_34480565
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer van het project in de uitzending willen zien.
en niet een Viola holt die belachelijk doet .
Maar juist Talpa vind dat prachtig.
pi_34480599
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik vind het lastig om door mijn strot te krijgen, maar zelfs Viola heeft op haar manier toch haar inzet getoont. Viola als persoon vind ik walgelijk hoor, maar ik heb haar telefoongesprekken horen voeren waarin ze toch het nodige voor elkaar kreeg.
Henk zijn internet-inzamelings en envellop actie waren prima, maar ik denk dat de wijze waarop hij de ommezwaai heeft willen bewerkstelligen, meer kwaad dan goed heeft gedaan aan het programma.
Daar is een spreekwoord voor Schoenmaker blijf bij je leest
pi_34480636
donderdagavond: Franse Avond
vrijdagavond: ???
Zaterdagavond: Darts

en waren er verder nog plannen voor de volgende week
pi_34480638
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer van het project in de uitzending willen zien.
en niet een Viola holt die belachelijk doet .
Maar juist Talpa vind dat prachtig.
Hadden ze dat dan niet kunnen bespreken wat ze laten zien.
Veel van t project of de bewoners.
Daar kunnen ze toch ook een midden weg in vinden
pi_34480640
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:09 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hoi FB

Vrees voor het ergste. Eerst weet boulevard te melden dat ze vrijdag een besluit nemen, vervolgens wordt de live uitzending hals over kop verschoven naar maandag. Vind het erg vreemd allemaal. Maar zag wel het nieuws ook staan, dat het programma Sterren in de stress definitief vervalt. Dat zou een reden kunnen zijn, al had het dan logischer geweest, dat ze de maandag invulden met een andere programmering. Had ze ook meer tijd gegegeven om met d programmering te schuiven.
Aha... op die manier. Misschien een noodmove van Talpa. Zo komt de actie in een verkeerd daglicht. En ook misschien omdat Monique ook al had aangegeven dat ze nooit voor een programma als 'sterren in de stress' had getekend.
pi_34480644
Viola had veel beter een eigen praatshow kunnen hebben in het Hotel, daar is ze goed in en wordt een succes
pi_34480662
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef cuall het volgende:

[..]

Zijn ook alleen die telefoongesprekken geweest.
Moet je kijken wat Monique en Bonnie allemaaal doen,die draaien echt nergens hun hand voor om.
Viola is te lui om mee te werken en komt overal onderuit.
pi_34480685
quote:

[..]

Dat vind ik de fout van Talpa en mag je de hotelliers niet aanrekenen. Als ze er een ervaren hotelmanager in hadden gezet toen het programma begon, dan had het al een stuk gescheeld. Daarnaast begrijp ik dat er de nodige problemen zijn met logistiek en technische zaken. Ook hier kunnen de hotelliers niks aan doen.
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 14:18:53 #189
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34480689
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Athalon het volgende:
Viola had veel beter een eigen praatshow kunnen hebben in het Hotel, daar is ze goed in en wordt een succes
heb je gedronken? Een praatshow?????
Room 23
pi_34480693
Hoe lang staan de streams eigenlijk al op het logo?
What is layed down,ordered,factual is never enough to embrace the whole truth; life always spills over de rim of every cup(Boris Pasternak)
pi_34480706
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja, dat is dan natuurlijk niet slim. Als je wilt dat mensen doneren... moet je wel de goede dingen laten zien... en niet op de bb manier alle slechte. Grote blunder van Hummie en Ellendemol dus.
pi_34480713
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:

Zondag autowassen,maar wilde Henk niet hebben.
talpa had een foto van Monique daarbij gezet en dat vond hij niet kunnen.
pi_34480718
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef lillymoon het volgende:
Hoe lang staan de streams eigenlijk al op het logo?
Sinds half 1 ongeveer.
pi_34480740
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zijn ook alleen die telefoongesprekken geweest.
Moet je kijken wat Monique en Bonnie allemaaal doen,die draaien echt nergens hun hand voor om.
Viola is te lui om mee te werken en komt overal onderuit.
Dat ben ik niet helemaal met je eens, Viola is een éénling en is gewoon goed als zij de touwtje van haar eigen programma in de handen heeft, zij is geen vrouw die leiding dult boven haar, wat normaal is want zij weet als geen ander hoe het in de TV wereld toe gaat, daar heeft Henk de ballen verstand van en dat gaat botsen met henk maar ook met de anderen
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:20:30 #195
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_34480741
ala opzet van de 3fm actie....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_34480761
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zondag autowassen,maar wilde Henk niet hebben.
talpa had een foto van Monique daarbij gezet en dat vond hij niet kunnen.
Was die foto zo slecht dan
pi_34480762
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ja, dat is dan natuurlijk niet slim. Als je wilt dat mensen doneren... moet je wel de goede dingen laten zien... en niet op de bb manier alle slechte. Grote blunder van Hummie en Ellendemol dus.
Er zat geen Joost in het hotel die werd altijd erg positief gebracht.
pi_34480763
Thx en hallo allemaal
What is layed down,ordered,factual is never enough to embrace the whole truth; life always spills over de rim of every cup(Boris Pasternak)
pi_34480769
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef regenworm het volgende:

Volgende week woensdag Hollandse avond
pi_34480783
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

heb je gedronken? Een praatshow?????
Ja , dat heeft ze in het verleden gedaan en was een groot succes, dus kom even onder het rotsblokje vandaan.
pi_34480790
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef lillymoon het volgende:
Thx en hallo allemaal
Hoi Lilly
pi_34480798
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef lovebear het volgende:

[..]

Hadden ze dat dan niet kunnen bespreken wat ze laten zien.
Veel van t project of de bewoners.
Daar kunnen ze toch ook een midden weg in vinden
Ja vind ik ook.
Maar Talpa laat teveel zooi zien.
pi_34480799
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef lovebear het volgende:

[..]

Was die foto zo slecht dan
denk iets te bloot
pi_34480832
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef lillymoon het volgende:
Thx en hallo allemaal
Hoi
pi_34480833
Het is dan een Walvis, maar vergis je even niet in haar capaciteiten, want die heeft ze wel degelijk alleen niet in een programma met zoveel ego's, daar is haar eigen ego te groot voor
pi_34480844
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja vind ik ook.
Is niet de schuld van Talpa alleen... Endemol levert het programma aan. Die bepaalt hoofdzakelijk wat er in de uitzendingen te zien is.
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 14:23:25 #207
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34480845
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef Athalon het volgende:

[..]

Ja , dat heeft ze in het verleden gedaan en was een groot succes, dus kom even onder het rotsblokje vandaan.
een groot feest, Viola horen praten!
Ik kom wel onder mijn rotsblokje vandaan, prop ik Viola eronder
Room 23
pi_34480878
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja vind ik ook.
Jadat kan ook niet natuurlijk.
Er zijn mensen die geen streams kunnen zien.
En willen weten via de TV hoe t met t hotel gaat.
En als dat alleen maar de blunders zijn tja.
Dan weet ook verder niemand hoe t echt gaat.
pi_34480880
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik denk dat het rode kruis dat is tegengevallen en dat loopt Henk dus ook steeds te roepen.
pi_34480891
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Manu82 het volgende:

[..]

een groot feest, Viola horen praten!
Ik kom wel onder mijn rotsblokje vandaan, prop ik Viola eronder
Ff serieus, ze heeft wel degelijk capaciteit, maar een groot ego en dat loopt spaak met de andere ego's
pi_34480932
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Athalon het volgende:
Het is dan een Walvis, maar vergis je even niet in haar capaciteiten, want die heeft ze wel degelijk alleen niet in een programma met zoveel ego's, daar is haar eigen ego te groot voor
Dat denk ik ook
pi_34480934
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef regenworm het volgende:

[..]

denk iets te bloot
Wat is te bloot

Alleen in Henk zn ogen of van meerdere
pi_34480942
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef regenworm het volgende:

[..]

denk iets te bloot
Ja hij leek een beetje op Tatjana in Flodder toen ze die auto van de buurman waste.
Dat vond Henk idioot.
pi_34480947
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Is niet de schuld van Talpa alleen... Endemol levert het programma aan. Die bepaalt hoofdzakelijk wat er in de uitzendingen te zien is.
Talpa kan Endemol wel sturen een telefoontje kan voldoende zijn.
pi_34480964
edit: verkeerd gelezen.
pi_34480969
Ik heb viola meegemaakt, maar het was een echte regelnicht en dulde geen gezeur of gezemel.
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 14:26:36 #217
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34480984
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef Athalon het volgende:

[..]

Ff serieus, ze heeft wel degelijk capaciteit, maar een groot ego en dat loopt spaak met de andere ego's
het spijt me, misschien heeft ze ooit capaciteit gehad, maar nu is ze over haar houdbaarheidsdatum heen
Room 23
pi_34480995
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef lovebear het volgende:

[..]

Wat is te bloot

Alleen in Henk zn ogen of van meerdere
Ik vond hem ook nergens op slaan,zo word een actie dus plat.
pi_34481009
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja hij leek een beetje op Tatjana in Flodder toen ze die auto van de buurman waste.
Dat vond Henk idioot.
Henk is een homo
pi_34481023
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

het spijt me, misschien heeft ze ooit capaciteit gehad, maar nu is ze over haar houdbaarheidsdatum heen
Dat is een ander verhaal, ik ben al jaren over mijn houdsbaarheid heen, amders had ik na 18 jaar allang aan de job gekend. daarom zit ik nu op FOK
pi_34481027
daar zijn ze weer
pi_34481043
Bonnie is aan het pakken?
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 14:28:33 #223
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34481046
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat vond Henk idioot.
Mijn auto mag ze wel wassen dan

* Manu82 is een auto aan het zoeken
Room 23
pi_34481068
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:27 schreef cuall het volgende:
daar zijn ze weer
pi_34481073
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')