Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hadden ze dat dan niet kunnen bespreken wat ze laten zien.
Veel van t project of de bewoners.
Daar kunnen ze toch ook een midden weg in vinden
Is niet de schuld van Talpa alleen... Endemol levert het programma aan. Die bepaalt hoofdzakelijk wat er in de uitzendingen te zien is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Maar Talpa laat teveel zooi zien.
een groot feest, Viola horen praten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ja , dat heeft ze in het verleden gedaan en was een groot succes, dus kom even onder het rotsblokje vandaan.
Jadat kan ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Maar Talpa laat teveel zooi zien.
Ik denk dat het rode kruis dat is tegengevallen en dat loopt Henk dus ook steeds te roepen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat is dan natuurlijk niet slim. Als je wilt dat mensen doneren... moet je wel de goede dingen laten zien... en niet op de bb manier alle slechte. Grote blunder van Hummie en Ellendemol dus.
Ff serieus, ze heeft wel degelijk capaciteit, maar een groot ego en dat loopt spaak met de andere ego'squote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een groot feest, Viola horen praten!
Ik kom wel onder mijn rotsblokje vandaan, prop ik Viola eronder
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Athalon het volgende:
Het is dan een Walvis, maar vergis je even niet in haar capaciteiten, want die heeft ze wel degelijk alleen niet in een programma met zoveel ego's, daar is haar eigen ego te groot voor
Ja hij leek een beetje op Tatjana in Flodder toen ze die auto van de buurman waste.quote:
Talpa kan Endemol wel sturen een telefoontje kan voldoende zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is niet de schuld van Talpa alleen... Endemol levert het programma aan. Die bepaalt hoofdzakelijk wat er in de uitzendingen te zien is.
het spijt me, misschien heeft ze ooit capaciteit gehad, maar nu is ze over haar houdbaarheidsdatum heenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ff serieus, ze heeft wel degelijk capaciteit, maar een groot ego en dat loopt spaak met de andere ego's
Ik vond hem ook nergens op slaan,zo word een actie dus plat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat is te bloot![]()
Alleen in Henk zn ogen of van meerdere
Henk is een homoquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hij leek een beetje op Tatjana in Flodder toen ze die auto van de buurman waste.
Dat vond Henk idioot.
Dat is een ander verhaal, ik ben al jaren over mijn houdsbaarheid heen, amders had ik na 18 jaar allang aan de job gekend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het spijt me, misschien heeft ze ooit capaciteit gehad, maar nu is ze over haar houdbaarheidsdatum heen
Mijn auto mag ze wel wassen danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hij leek een beetje op Tatjana in Flodder toen ze die auto van de buurman waste.
Dat vond Henk idioot.
Mee eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het spijt me, misschien heeft ze ooit capaciteit gehad, maar nu is ze over haar houdbaarheidsdatum heen
Die van mij ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mijn auto mag ze wel wassen dan
* Manu82 is een auto aan het zoeken
Volgens mij pakken ze allemaal inquote:
Kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Manu ik heb steeds gedacht dat jou avatar een foto van jou was nou zegt mijn man net;dat is Joey van Friends. Is dat zo?
Jaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Manu ik heb steeds gedacht dat jou avatar een foto van jou was nou zegt mijn man net;dat is Joey van Friends. Is dat zo?
Altijd je man gelovenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Zelfs als hij zegt dat de rode vlekjes op zijn lippen aardbijenjam isquote:
Ze pakken Bonnie in ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
vreemd ineens wordt er inpakken van Bonnie door de regie weggedraaid
Ze moeten eerst toestemming hebben van het RKquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Heb de foto niet gezien dus kan er niet over ordelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook nergens op slaan,zo word een actie dus plat.
Het wordt allemaal vreemder en vreemder daar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat ze weer allerlei kleren hebben gekregen en Viool heeft eindelijk haar tandenborsteloplaaier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze was dingen in haar koffer aan het pakken.
Ik zal even kijken of hij nog op talpa staat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb de foto niet gezien dus kan er niet over ordelen![]()
Je man heeft gelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |