Die van mij ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mijn auto mag ze wel wassen dan
* Manu82 is een auto aan het zoeken
Volgens mij pakken ze allemaal inquote:
Kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Manu ik heb steeds gedacht dat jou avatar een foto van jou was nou zegt mijn man net;dat is Joey van Friends. Is dat zo?
Jaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Manu ik heb steeds gedacht dat jou avatar een foto van jou was nou zegt mijn man net;dat is Joey van Friends. Is dat zo?
Altijd je man gelovenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Zelfs als hij zegt dat de rode vlekjes op zijn lippen aardbijenjam isquote:
Ze pakken Bonnie in ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
vreemd ineens wordt er inpakken van Bonnie door de regie weggedraaid
Ze moeten eerst toestemming hebben van het RKquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
Heb de foto niet gezien dus kan er niet over ordelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook nergens op slaan,zo word een actie dus plat.
Het wordt allemaal vreemder en vreemder daar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat ze weer allerlei kleren hebben gekregen en Viool heeft eindelijk haar tandenborsteloplaaier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze was dingen in haar koffer aan het pakken.
Ik zal even kijken of hij nog op talpa staat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb de foto niet gezien dus kan er niet over ordelen![]()
Je man heeft gelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het wordt allemaal vreemder en vreemder daar.
Straks veranderen ze de naam van het programma nog in TBS Big Brother![]()
Ben benieuwd iigquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig, bij jou kom ik dan wel op de koffie. Als je Viool tenminste eerst ergens opsluitquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga ik solliciteren, als hulpverlener
![]()
ja, luister, ze krijgen het niet altijd, maar da's weer een ander verhaal . . . en ze hoeven het niet altijd te hebben, en da's ook weer een ander verhaalquote:
Platgespoten en met dwangbuis omquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gezellig, bij jou kom ik dan wel op de koffie. Als je Viool tenminste eerst ergens opsluit![]()
Nee hoor, maar soms is het slimmer om ze te laten denken dat ze gelijk hebbenquote:
inderdaad het wordt steeds vreemderquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
precies, achter het aanrecht hebben vrouwen meestal wel gelijkquote:
Zijn niet aan het pakken hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Wat lees ik nou allemaal, verschuivingen van uitzendingen en misschien ermee stoppen
en mensen die aan het pakken zijn ik heb weer heel wat gemist
ZOiets zat ik wel aan te denken jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Platgespoten en met dwangbuis om![]()
hey Pareltjequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Wat lees ik nou allemaal, verschuivingen van uitzendingen en misschien ermee stoppen
Pareltjeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Het is erg onduidelijk wat er gaande is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Soms, zie boven . .quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, maar soms is het slimmer om ze te laten denken dat ze gelijk hebben![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies, achter het aanrecht hebben vrouwen meestal wel gelijk
Wij begrijpen elkaar wel hèquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZOiets zat ik wel aan te denken ja![]()
Een erg vrouw onvriendelijke opmerking.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies, achter het aanrecht hebben vrouwen meestal wel gelijk
Ik ga wel kwistig met de spuit rond johquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gezellig, bij jou kom ik dan wel op de koffie. Als je Viool tenminste eerst ergens opsluit![]()
Ach moet je eens een kerel achter het aanrecht zetten, nog een grotere ramp dan heel BBHquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een erg vrouw onvriendelijke opmerking.
Voordat Manu nog zo jong is gebruikt hij vrij ouderwetse opmerkingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hai pareltje, ja het is allemaal erg onduidelijk wat er staat te gebeuren. Hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
En nu ben je gekwetstquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mannen ook tegenwoordig dus die vlieger gaat mooi niet opquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vrouwen kunnen heel goed koken hoor
Hi Blue, Beertje en alle anderenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ja, er gebeuren heeeeeeeele vreemde dingen daar
* Foreverblue fluit het deuntje van 'The Twilight Zone'
Om de kooklessenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef melke het volgende:
Waarom kijken jullie trouwens nog allemaal?
Je reageert typisch als een manquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
ja, luister, ze krijgen het niet altijd, maar da's weer een ander verhaal . . . en ze hoeven het niet altijd te hebben, en da's ook weer een ander verhaal![]()
Zolang het maar in de magnetron kanquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mannen ook tegenwoordig dus die vlieger gaat mooi niet op![]()
Dat is het voordeel van wonen in Nederland... je kan kijken wat je wiltquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef melke het volgende:
Ja idd je kan wel zeggen dat het een Hotel vol verrassingen isquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai pareltje, ja het is allemaal erg onduidelijk wat er staat te gebeuren. Hopelijk valt het allemaal mee.
Valt mee niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai pareltje, ja het is allemaal erg onduidelijk wat er staat te gebeuren. Hopelijk valt het allemaal mee.
Dwangbuizen worden niet meer gebruikt hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Platgespoten en met dwangbuis om![]()
Omdat het best wel leuk is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef melke het volgende:
Voor Viool maken we een uitzonderingquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Dwangbuizen worden niet meer gebruikt hoor![]()
Waarom klinkt dat niet als een geruststellingquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Dwangbuizen worden niet meer gebruikt hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |