Tsskquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Geil! Hij zei geil! [afbeelding]
Hetero!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[afbeelding]
Of een geel karretje.
Dat kan natuurlijk ook.
Nou zo'n knalgele kanarie auto vind ik vrij gayquote:
Dan zien ze je wel aankomen op je werk, wilde je zeggen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo'n knalgele kanarie auto vind ik vrij gay
Normaal gesproken wordt de meest geringe aanleiding gebruikt om foto's van schaars geklede blote mannen te posten. En nou gaat het een keertje over boxers, met een open dak nog wel, en wat post Nuvole? Een plaatje van een auto.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo'n knalgele kanarie auto vind ik vrij gay
Ik moet nog stemmenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt de meest geringe aanleiding gebruikt om foto's van schaars geklede blote mannen te posten. En nou gaat het een keertje over boxers, met een open dak nog wel, en wat post Nuvole? Een plaatje van een auto..
Nomineren, dat joch!.
En nog verradelijker.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
Porsche is zó patserig.
Alleen ouwe Porsches zijn okay..
Wel de oven uitzetten vannacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef Weemz het volgende:
Die cake komt morgen pas =)
En nu ga ik slapen... Dag!
Zet er dan ook meteen zo'n dikke uitlaat onder, dan hóren ze je ook aankomen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zien ze je wel aankomen op je werk, wilde je zeggen!![]()
rechtermuis, instellingen, bureaublad en dan linksonder die knopquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Hey, m'n prullebak is verdwenen van de desktop
Ik wilde de topichormoonhuishouding weer even tot rust brengen, maar blijkbaar verstoor ik een intiem samenzijn dat tot een climax(?) had moeten leiden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt de meest geringe aanleiding gebruikt om foto's van schaars geklede blote mannen te posten. En nou gaat het een keertje over boxers, met een open dak nog wel, en wat post Nuvole? Een plaatje van een auto..
Nomineren, dat joch!.
Nou zullen we nooit weten hoe het is afgelopen met de polyester boxer van Vlarp.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik wilde de topichormoonhuishouding weer even tot rust brengen, maar blijkbaar verstoor ik een intiem samenzijn dat tot een climax(?) had moeten leiden.
ga dan stemmenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nomineren, dat joch!.
Vlarp is op z'n privé-boxerfeestje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou zullen we nooit weten hoe het is afgelopen met de polyester boxer van Vlarp..
Misschien moet je het allemaal niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga dan stemmen
je zou er toch niet zijn
daarom wilde je toch volmacht verstrekken
Tante, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zojuist oom geworden van een kerngezond Nichtje, welliswaar 10 dagen later maar ze is er en ze heet Reza
Of hij ligt buiten ze beeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
rechtermuis, instellingen, bureaublad en dan linksonder die knop
Ze hebben het boek gelezen of de film gezienquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zojuist oom geworden van een kerngezond Nichtje, welliswaar 10 dagen later maar ze is er en ze heet Reza
officieel zelfs peetoom, maar suikertante vind ik leukerquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tante, toch?
Maar gefeliciteerd.
Ik kleef nooit bumper. Althans, niet in de autoquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Vanmorgen zat er een Ang3l-look-a-like achter me te bumperkleven, zo bij die rotonde bij het Evoluon..
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wil ik dan weten waar wel?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kleef nooit bumper. Althans, niet in de auto
Je weet het alquote:
Als je niet te hard over het plot nadenktquote:
Sweet Dreams Ang3lquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga Harrie Jekkers kijken in bed
Slaap lekker allemaal.
Was aan het trainen, duurde lang omdat ik met nieuwe dingetjes bezig was, maar ik heb mn schema aangepast, dus vanaf morgen gaat alles weer snellerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef wonderer het volgende:
Hey BB!![]()
Waar heb jij gezeten? Haren wassen?
Wow, laat...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Was aan het trainen, duurde lang omdat ik met nieuwe dingetjes bezig was, maar ik heb mn schema aangepast, dus vanaf morgen gaat alles weer sneller
Nee heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef wonderer het volgende:
Hey BB!![]()
Waar heb jij gezeten? Haren wassen?
Ik train niet op een sportschool en dit is dan ook het enige wat je vannacht nog uit me gaat kunnen trekkenquote:
Nu kan ik je tenminste nog welterusten wensen:quote:
Trekken mag je lekker zelf doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik train niet op een sportschool en dit is dan ook het enige wat je vannacht nog uit me gaat kunnen trekken![]()
![]()
Ik wil ook leuke dromenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu kan ik je tenminste nog welterusten wensen:![]()
Op elke oog 1, dan heb je leuke dromen
![]()
3 kilo aangekomen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vertel, Blub, hoeveel ben je al afgevallen![]()
Pas je wel op m'n lenzen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu kan ik je tenminste nog welterusten wensen:![]()
Op elke oog 1, dan heb je leuke dromen
![]()
Ik draag ook lenzen en ook wel mn bril, BB is niet ijdelquote:
Ik ben vrij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:43 schreef Ang3l het volgende:
Studenten zijn vervelend: "Ik dacht dat je overdag zou komen?" Nee natuurlijk niet, ik heb een baan!
*schrapt date 1 van de lijst*
Ik ben altijd vrij overdag....quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:43 schreef Ang3l het volgende:
Studenten zijn vervelend: "Ik dacht dat je overdag zou komen?" Nee natuurlijk niet, ik heb een baan!
*schrapt date 1 van de lijst*
Woon jij in Eindhoven en heb jij Death to Smoochy op dvd en hou je van harde wilde geile ranzige werksex?quote:
Schattig klein telefoontjequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom vind k motorola's zo kut?
[afbeelding]
Ik haat de menu's namelijk.
1 nee, maar kan wel reizenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woon jij in Eindhoven en heb jij Death to Smoochy op dvd en hou je van harde wilde geile ranzige werksex?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:04 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
in die makkelijke pakkeeeeeeeen, ooooooeeeeeeeehquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:12 schreef wizarddragon het volgende:
Bla Boe Bla Boe Bla Boe boe boe bla bla we maken domovla..
Wacht maar tot we je tegenkomen in Rotterdam, dan kun je het met eigen oortjes horen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:15 schreef BB_Koning het volgende:
Ga niet zeggen dat jullie echt Yost en Merke heten?![]()
ANWB-ding = een week full-time rijden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Yost?
Wat raad jij aan qua rijlessen?
Veel lessen of zo'n ANWB ding?
Vanwege?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ANWB-ding = een week full-time rijden?
dan zou ik toch gewone wekelijkse lessen adviseren.
BIj zo'n versnelde rijopleiding moet je vaak vantevoren betalen, en als het niet bevalt kun je dus niet zomaar stoppen en/of overstappen.quote:
Mmkay.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
BIj zo'n versnelde rijopleiding moet je vaak vantevoren betalen, en als het niet bevalt kun je dus niet zomaar stoppen en/of overstappen.
En er is aangetoond (vraag me effe niet naar de bron) dat geregeld lessen over een langere periode beter is dan alles in een week te proppen. Op één of andere manier hou je alles dan toch beter vast. Ik hoor ook vaak verhalen dat men na een paar dagen helemaal op is aan het einde van de dag... dus ik kan me voorstellen dat je aan het einde van de week te moe bent om alles goe dop te pikken, zeker als je tussendoor ook nog verplichtingen hebt.
We krijgen ook veel kandidaten die voorafgaand aan zo'n versnelde rijopleiding nog effe snel theorie moeten doen. Want daar heb je echt geen tijd meer voor tijdens de opleiding.
Heel goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mmkay.
Ik ben me nog aan t orienteren...
ik heb wel anwb gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
BIj zo'n versnelde rijopleiding moet je vaak vantevoren betalen, en als het niet bevalt kun je dus niet zomaar stoppen en/of overstappen.
En er is aangetoond (vraag me effe niet naar de bron) dat geregeld lessen over een langere periode beter is dan alles in een week te proppen. Op één of andere manier hou je alles dan toch beter vast. Ik hoor ook vaak verhalen dat men na een paar dagen helemaal op is aan het einde van de dag... dus ik kan me voorstellen dat je aan het einde van de week te moe bent om alles goe dop te pikken, zeker als je tussendoor ook nog verplichtingen hebt.
We krijgen ook veel kandidaten die voorafgaand aan zo'n versnelde rijopleiding nog effe snel theorie moeten doen. Want daar heb je echt geen tijd meer voor tijdens de opleiding.
Ik zie mezelf nog niet autorijdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heel goed
Gewoon overal info vragen, en die zorgvuldig vergelijken.
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp voor de slagingspercentages van de rijscholen etcquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet autorijden
Goeie link, maar zie het als onderdeel van je orriėntatie. Laat je niet teveel leiden door die cijfertjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:31 schreef petre86 het volgende:
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp voor de slagingspercentages van de rijscholen etc
Wat is er in Rdam?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wacht maar tot we je tegenkomen in Rotterdam, dan kun je het met eigen oortjes horen..![]()
Waar moet ik volgens jou opletten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Goeie link, maar zie het als onderdeel van je orriėntatie. Laat je niet teveel leiden door die cijfertjes.
prijs in vergelijking met lesduur, geven ze vantevoren een opleidingsplan, geven ze les volgens de RIS-methode, bieden ze een TussenTijdseToets aan, hoever van tevoren kun je een les afzeggen, kun je evt. zomaar overstappen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar moet ik volgens jou opletten?
*noteert*quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
prijs in vergelijking met lesduur, geven ze vantevoren een opleidingsplan, geven ze les volgens de RIS-methode, bieden ze een TussenTijdseToets aan, hoever van tevoren kun je een les afzeggen, kun je evt. zomaar overstappen...
Bel een paar rijscholen met en hoog slagingspercentage uit de lijst die Peet gaf, stel wat vragen en maak daarna een keus. Je moet dan gewoon een paar lessen volgen om te zien of het bevalt. Vraag eventueel bij bekenden die al een rijbewijs hebben wat hun ervaringen waren bij hun rijschool en op wat voor manier de instructeur les gaf.quote:
Ik wil eerst even afwachten hoe mn sollicitaties gaan ..daarna ga ik er achter aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bel een paar rijscholen met en hoog slagingspercentage uit de lijst die Peet gaf, stel wat vragen en maak daarna een keus. Je moet dan gewoon een paar lessen volgen om te zien of het bevalt. Vraag eventueel bij bekenden die al een rijbewijs hebben wat hun ervaringen waren bij hun rijschool en op wat voor manier de instructeur les gaf.
Ja, rijlessen nemen is een dure grapquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil eerst even afwachten hoe mn sollicitaties gaan ..daarna ga ik er achter aan
Mn ma betaaltquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, rijlessen nemen is een dure grap![]()
heel goed, ben benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil eerst even afwachten hoe mn sollicitaties gaan ..daarna ga ik er achter aan
Doei Yust (was het nou Yust? Ik heb geen zin om terug te gaan naar de vorige paginaquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
heel goed, ben benieuwd
en dan ga ik nu slapen... trusten y'all
*uitklok*
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook gigantisch uitklokken en ik wens jullie een prettige nacht toe, ik klauter mijn bed maar weer eens in henog één of twee keer hier
Slaap lekker!
Bij wie ben je nu weer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:02 schreef Jerruh het volgende:
luqas!!!!!!!! ik ben ff je buurman, als je je container uitkijkt, en naar het cruiseschipstaart, daar ergens ben ik.
scharrelen? ik ben bij een vriend op bezoek, nadat ik een baaldag had en er tussenuit wildequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij wie ben je nu weer?
Jij scharrelt ook wat rond he?
He, klopt mn beeld niet van jequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
scharrelen? ik ben bij een vriend op bezoek, nadat ik een baaldag had en er tussenuit wilde.
Goedemorgen Techquote:
Jerre hangt nooit de hoer uit!quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
He, klopt mn beeld niet van je
Nee dan is t begrijpelijk!
doe ik even terugzwaaienquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jerre hangt nooit de hoer uit!![]()
Mogguh & Doei!
en dat heeft ook al succes gehad zoals je kan zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:23 schreef Cairon het volgende:
ik heb me al goed en wel voorbereid om komende week anderen het leven zuur te maken.
If I can't be happy, then nobody can!
Hee bouwvakker !quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:34 schreef Burner82 het volgende:
heb ik vrij, moek nog naar de zaak komenze hebben de berekeningen van het scab binnen, voor de levensloopregeling, of zoiets...
maar zitten ze bij jullie dan niet in vorstverlet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef creno het volgende:
[..]
Hee bouwvakker !
Een toekomstige buurvrouw is er heilig van overtuigd dat de huizen in maart worden opgeleverd![]()
Had je nog navraag gedaan ?
het zou kunnen, als ze niet teveel last hebben van de vorst, en veel van te voren klaar gemaakte onderdelen gebruiken. kweet niet hoe ver ze nu zijn, en met hoeveel huizen ze tegelijk bezig zijn, maar 1 maart begint aardig krap te worden, maar je weet maar nooit. ze zijn goed in alles lang laten lopen, en de laatste 3 weken alles tegelijk doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef creno het volgende:
[..]
Hee bouwvakker !
Een toekomstige buurvrouw is er heilig van overtuigd dat de huizen in maart worden opgeleverd![]()
Had je nog navraag gedaan ?
als er 1 ding is, waar aannemers een hekel aan hebben, dan ist wel de oplevering uitstellen. maar het komt helaas nog redelijk vaak voor. en met alle krappe planningen.... ze zouden het denk ik theoretisch gezien wel moeten kunnen halen, als alles soepel loopt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:44 schreef Cairon het volgende:
met andere woorden, 1 maart dan is je huis zo lek als een mandje
Het is een compleet nieuwe wijk, er zijn een aantal huizen die men zelf bouwt, en dan zijn er een aantal 2onder-een-kapwoningen, starterswoningen/rijtjeshuizen die onder mijn aannemer worden gebouwt. Er werd dus gesproken over een oplevering eind maart, Wat mijn huisje betreft ze hebben tot de eerste verdieping gemetseld, er staat een trap en in het plafond zitten "kastjes" voor de lampen. Onderaan de pagina van deze LINK staan de meest recente foto'squote:Op donderdag 26 januari 2006 09:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het zou kunnen, als ze niet teveel last hebben van de vorst, en veel van te voren klaar gemaakte onderdelen gebruiken. kweet niet hoe ver ze nu zijn, en met hoeveel huizen ze tegelijk bezig zijn, maar 1 maart begint aardig krap te worden, maar je weet maar nooit. ze zijn goed in alles lang laten lopen, en de laatste 3 weken alles tegelijk doen.
volgens mij hoef je alleen maar krom te staan hoor !quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:11 schreef Cairon het volgende:
je sexvriendje... oh...
wil jij ook mijn sex vriendje zijn?
We'll have tea and crumpets, and we'll discuss such intricate things as politics, even though it's simply not done to discuss them during tea and crumpets, but still, it would be a lark to stray from the beaten path.
ach ik ben tenminste verzekerd van sex, of ik krom moet of niet...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:13 schreef Cairon het volgende:
jij zou het moeten weten nietwaar Creentjepeentje
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef creno het volgende:
[..]
ach ik ben tenminste verzekerd van sex, of ik krom moet of niet...
hop hop hop negerlul voorop.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef creno het volgende:
ach ik ben tenminste verzekerd van sex, of ik krom moet of niet...
Uhhuquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kwam op visite geloof ik hé?
ugly old people and their ugly old fun.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
@ Cairon: Yes, absolutely.
Heb ik tenminste meer lol in m'n leven dan jij.
Kom op Cairon... je kunt beter dan dit!quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
ugly old people and their ugly old fun.
I'll think I'll pass.
You're getting sloppy... Waar is de diepe haat, de negatieve zelfprojectie, en algeheel gevoel van onbehagen van je toch gebleven...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef Cairon het volgende:
het is nog vroeg Sunnie, maar hop hop snel nog even trekken aan dat verlepte kleine lelijke wormpje van je, dan iets nuttigs gaan doen opa.
Een te kort aan sex vertroebelt je gezichtsvermogen hé?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:20 schreef Cairon het volgende:
Sun en SAJ
die had ik aan moeten zien komen.
Ik ben zelf toch al een plaatje, dus wat zeur je nou?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef Adelante het volgende:
Wat een gezellig ochtend topic
Ik mis alleen de plaatjes
Met jouw kleurrijke en creatieve verschijning kun je met recht spreken van een kleurplaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben zelf toch al een plaatje, dus wat zeur je nou?
Zolang je maar tussen de lijntjes blijft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met jouw kleurrijke en creatieve verschijning kun je met recht spreken van een kleurplaat![]()
Dat moet geen probleem zijn bij zo'n breedgespierd lichaam, waar de lijntjes evenredig ver uit elkaar liggen. Zelfs met wasco kan ik dat nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zolang je maar tussen de lijntjes blijft.
Die zijn ons beloofd na 11.00 uurquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef Adelante het volgende:
Wat een gezellig ochtend topic
Ik mis alleen de plaatjes
geef je dan niet de voorkeur aan voor het gebruik van vingerverf ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn bij zo'n breedgespierd lichaam, waar de lijntjes evenredig ver uit elkaar liggen. Zelfs met wasco kan ik dat nog
Dat is dood, nu ben ik alleen nog maar een doffe schaduw van mijn vroegere zelf, die louter draait om een in elkaar gestortte as van haat en nijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
You're getting sloppy... Waar is de diepe haat, de negatieve zelfprojectie, en algeheel gevoel van onbehagen van je toch gebleven...
Ja gaat een bijna chronisch probleem worden vrees ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroekie, je bent al wéér vergeten je msn af te sluiten sufmuts
hoe bevalt je huisjequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:58 schreef Waxxer het volgende:
Oke, nu definitief vanįvond de laatste keer hier slapen
Naja, hahai!
Ik woon er nog nietquote:
je woont er nog niet nee maar je slaapt er nu toch een dag of 2?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet
Maar het is een raar idee hoorIk wacht, zoals altijd als iets zó meezit, op het moment dat ik weer eens om e.e.a. in de stress/shit kom te zitten...
Dan komt er altijd weer een of andere tegenslag
Neeneenee, ik heb geschilderd afgelopen weekend!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:11 schreef davidov het volgende:
[..]
je woont er nog niet nee maar je slaapt er nu toch een dag of 2?
En het valt vast wel mee, ZO chaotisch ben je toch niet?
Sluit jezelf op in een kamer met wat voedsel en een stapel boeken, en als de dag is gekomen dat je naar je huisje gaat dan breek je de deur open en race je als een gek naar je nieuwe huisje zonder opzij te kijken. Grote kans dat er dan niks tegen kan vallenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneenee, ik heb geschilderd afgelopen weekend!Ik ga dit weekend pas over
dus kun je nagaan, de échte euforiestemming moet nog kómen!!
En nee, niet qua chaos, maar het kan van alles zijn, een ruzie, een onverwachte rekening ofzo, iets met mijn studie enz enz enz waardoor ik in één klap van het ene uiterste in het andere uiterste val, qua bui
Dan krijgt ie de deur van de kamer waarin ie zich heeft opgesloten niet open.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Sluit jezelf op in een kamer met wat voedsel en een stapel boeken, en als de dag is gekomen dat je naar je huisje gaat dan breek je de deur open en race je als een gek naar je nieuwe huisje zonder opzij te kijken. Grote kans dat er dan niks tegen kan vallen
Zeg hoe oud denk je dat waxxer isquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan krijgt ie de deur van de kamer waarin ie zich heeft opgesloten niet open.
Ik MOET zo de straat al opquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Sluit jezelf op in een kamer met wat voedsel en een stapel boeken, en als de dag is gekomen dat je naar je huisje gaat dan breek je de deur open en race je als een gek naar je nieuwe huisje zonder opzij te kijken. Grote kans dat er dan niks tegen kan vallen
Nou, gezien de situaties waar hij zich steeds in bevind, vond ik het wel een aardig idee eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Zeg hoe oud denk je dat waxxer is4?
Kom op, je kan het! I've got faith in you!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik MOET zo de straat al open me tussen mensen begeven
Nogal logisch dat hij angstig is als iedereen hem dit soort dingen aanpraatquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, gezien de situaties waar hij zich steeds in bevind, vond ik het wel een aardig idee eigenlijk
Je moest eens weten waartoe ik in staat ben in een dergelijke situatiequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, gezien de situaties waar hij zich steeds in bevind, vond ik het wel een aardig idee eigenlijk
Ik heb wel een ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je moest eens weten waartoe ik in staat ben in een dergelijke situatie
slechtquote:
Aaaaww.... de vakantie zal je iig goed doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
slechtik ben steeds alleen maar moeier als ik opsta dan voordat ik naar bed ga
maarja zo maar ff sporten misschien dat dat helpt..
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxxer is best in staat om dingen te doen, hij moet zich er alleen toe zetten
Het is herkenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hoo, hoo, hoo, hoo....
Ssssshhhh.....
In een doos stoppen en bij het aanrecht neerzettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
kuthuisgenoten hebben weer de vaat van 3 dagen laten staan... en borden eten op tafel en nog meer ranzige troep..![]()
Oh ga door!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik heb meestal nog gelijk ook.
Of gewoon uit het raam donderen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In een doos stoppen en bij het aanrecht neerzetten
Ligt eraan wat je er voor moet doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Minimum maandloon voor 15 uur/week ¤ 546,00
Minimum weekloon voor 15 uur/week ¤ 126,00
Minimum uurloon ¤ 8,40
volgens http://www.berekenhet.nl
Da's best ok toch?
TPG Post.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er voor gaat doen.
Niet bijzonder vermoeiend werk, wel zo nu en dan zwaar, maar aan de andere kant heeft het nog enige uitdaging in zicht.quote:
Ik heb t formulier op de site ingevuld.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet bijzonder vermoeiend werk, wel zo nu en dan zwaar, maar aan de andere kant heeft het nog enige uitdaging in zicht.
Wie weet kweek je daardoor wel zoveel spieren dat je makkelijk nog een keer in S&G kan gaan posten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t formulier op de site ingevuld.
We zien wel.
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie weet kweek je daardoor wel zoveel spieren dat je makkelijk nog een keer in S&G kan gaan posten.
Nou je kunt er vanuit gaan dat je dan iig voldoende lichaamsbeweging krijgt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou je kunt er vanuit gaan dat je dan iig voldoende lichaamsbeweging krijgt.
Wee gebeente als je de post bij mij verkeerd aflevert.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En t is maar van 11 tot 15
Ik ga je playgirl, freshmen en gaykrant eerst lezen voor k m bezorg natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wee gebeente als je de post bij mij verkeerd aflevert.
Ik kan je één ding verzekeren. Ik heb geen abbo op dat soort blaadjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga je playgirl, freshmen en gaykrant eerst lezen voor k m bezorg natuurlijk.
Vandaar ook de grap.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan je één ding verzekeren. Ik heb geen abbo op dat soort blaadjes.
Wat zijn die gasten bij de EO ook een eikels.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef keizerpinguin het volgende:
ik heb al voor de zoveelste keer een blad besteld via internet en krijg het steeds maar niet binnen!
Ik heb wel een abbo op de FHM, maar of je dat nou aantrekkelijk vindt om te lezen.quote:
Ik ruik het.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef Jerruh het volgende:
whoehoem groeten vanaf het cruiseschip! net wakker
Meestal hebben ze leuke dingen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb wel een abbo op de FHM, maar of je dat nou aantrekkelijk vindt om te lezen.
ja erg zijn ze!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat zijn die gasten bij de EO ook een eikels.
Dat ga ik ook doen, maar dan wel naar huis.quote:
Ja, laat me maar weer alleenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, maar dan wel naar huis.
Ik ben er nog.quote:
Jij moet het weer tot 5 uur uit gaan zingen daar?quote:
Mjahquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij moet het weer tot 5 uur uit gaan zingen daar?
Bijna weekend moet je maar denken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mjah
@CDP: Oh gelukkig... ik werd al bang
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bijna weekend moet je maar denken.
Well, 't kan beter hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
alles wel goed met je jongen?!
wou dat ik het zelfde kon zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Well, 't kan beter hoor
Maar goed, we laten ons niet uit het veld slaan, of meppen, of kicken... enz
How so?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wou dat ik het zelfde kon zeggen
ach laat ik zo zeggen liefde is ontzettend mooi, heel eng maar kan ook heel veel pijn doen....quote:
Gebrek daaraan ook hoor, maar dat terzijdequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach laat ik zo zeggen liefde is ontzettend mooi, heel eng maar kan ook heel veel pijn doen....![]()
gebrek zeker wel, maar dan is het vervelend maar als je het hebt en alweer snel dreigd kwijt te raken doet zo veel pijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gebrek daaraan ook hoor, maar dat terzijde
Is het zo erg dan?
Je lijkt mij welquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gebrek zeker wel, maar dan is het vervelend maar als je het hebt en alweer snel dreigd kwijt te raken doet zo veel pijn
Of te wel, het werkt niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gebrek zeker wel, maar dan is het vervelend maar als je het hebt en alweer snel dreigd kwijt te raken doet zo veel pijn
Je mag bij mij op kantoor een Bic komen ophalen als je daarna dat soort taalgebruik niet meer tentoonstelt aan dit topic.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tyfuspen.
Ik ben al uitgeraasd, hele handen en pcmeubel onder de inktquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je mag bij mij op kantoor een Bic komen ophalen als je daarna dat soort taalgebruik niet meer tentoonstelt aan dit topic.
LuQas nog gezien?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef Jerruh het volgende:
pff, zo weer met de grote reis naar huis
Jullie hebben niet eens vanochtend even gezwaaid?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben nog niet buiten geweest
maar goed, hij is denk ik werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |