Waar moet ik volgens jou opletten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Goeie link, maar zie het als onderdeel van je orriëntatie. Laat je niet teveel leiden door die cijfertjes.
prijs in vergelijking met lesduur, geven ze vantevoren een opleidingsplan, geven ze les volgens de RIS-methode, bieden ze een TussenTijdseToets aan, hoever van tevoren kun je een les afzeggen, kun je evt. zomaar overstappen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar moet ik volgens jou opletten?
*noteert*quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
prijs in vergelijking met lesduur, geven ze vantevoren een opleidingsplan, geven ze les volgens de RIS-methode, bieden ze een TussenTijdseToets aan, hoever van tevoren kun je een les afzeggen, kun je evt. zomaar overstappen...
Bel een paar rijscholen met en hoog slagingspercentage uit de lijst die Peet gaf, stel wat vragen en maak daarna een keus. Je moet dan gewoon een paar lessen volgen om te zien of het bevalt. Vraag eventueel bij bekenden die al een rijbewijs hebben wat hun ervaringen waren bij hun rijschool en op wat voor manier de instructeur les gaf.quote:
Ik wil eerst even afwachten hoe mn sollicitaties gaan ..daarna ga ik er achter aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bel een paar rijscholen met en hoog slagingspercentage uit de lijst die Peet gaf, stel wat vragen en maak daarna een keus. Je moet dan gewoon een paar lessen volgen om te zien of het bevalt. Vraag eventueel bij bekenden die al een rijbewijs hebben wat hun ervaringen waren bij hun rijschool en op wat voor manier de instructeur les gaf.
Ja, rijlessen nemen is een dure grapquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil eerst even afwachten hoe mn sollicitaties gaan ..daarna ga ik er achter aan
Mn ma betaaltquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, rijlessen nemen is een dure grap![]()
heel goed, ben benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil eerst even afwachten hoe mn sollicitaties gaan ..daarna ga ik er achter aan
Doei Yust (was het nou Yust? Ik heb geen zin om terug te gaan naar de vorige paginaquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
heel goed, ben benieuwd
en dan ga ik nu slapen... trusten y'all
*uitklok*
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook gigantisch uitklokken en ik wens jullie een prettige nacht toe, ik klauter mijn bed maar weer eens in henog één of twee keer hier
Slaap lekker!
Bij wie ben je nu weer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:02 schreef Jerruh het volgende:
luqas!!!!!!!! ik ben ff je buurman, als je je container uitkijkt, en naar het cruiseschipstaart, daar ergens ben ik.
scharrelen? ik ben bij een vriend op bezoek, nadat ik een baaldag had en er tussenuit wildequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij wie ben je nu weer?
Jij scharrelt ook wat rond he?
He, klopt mn beeld niet van jequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
scharrelen? ik ben bij een vriend op bezoek, nadat ik een baaldag had en er tussenuit wilde.
Goedemorgen Techquote:
Jerre hangt nooit de hoer uit!quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
He, klopt mn beeld niet van je
Nee dan is t begrijpelijk!
doe ik even terugzwaaienquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jerre hangt nooit de hoer uit!![]()
Mogguh & Doei!
en dat heeft ook al succes gehad zoals je kan zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:23 schreef Cairon het volgende:
ik heb me al goed en wel voorbereid om komende week anderen het leven zuur te maken.
If I can't be happy, then nobody can!
Hee bouwvakker !quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:34 schreef Burner82 het volgende:
heb ik vrij, moek nog naar de zaak komenze hebben de berekeningen van het scab binnen, voor de levensloopregeling, of zoiets...
maar zitten ze bij jullie dan niet in vorstverlet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef creno het volgende:
[..]
Hee bouwvakker !
Een toekomstige buurvrouw is er heilig van overtuigd dat de huizen in maart worden opgeleverd![]()
Had je nog navraag gedaan ?
het zou kunnen, als ze niet teveel last hebben van de vorst, en veel van te voren klaar gemaakte onderdelen gebruiken. kweet niet hoe ver ze nu zijn, en met hoeveel huizen ze tegelijk bezig zijn, maar 1 maart begint aardig krap te worden, maar je weet maar nooit. ze zijn goed in alles lang laten lopen, en de laatste 3 weken alles tegelijk doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef creno het volgende:
[..]
Hee bouwvakker !
Een toekomstige buurvrouw is er heilig van overtuigd dat de huizen in maart worden opgeleverd![]()
Had je nog navraag gedaan ?
als er 1 ding is, waar aannemers een hekel aan hebben, dan ist wel de oplevering uitstellen. maar het komt helaas nog redelijk vaak voor. en met alle krappe planningen.... ze zouden het denk ik theoretisch gezien wel moeten kunnen halen, als alles soepel loopt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:44 schreef Cairon het volgende:
met andere woorden, 1 maart dan is je huis zo lek als een mandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |