Sweet Dreams Ang3lquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga Harrie Jekkers kijken in bed
Slaap lekker allemaal.
Was aan het trainen, duurde lang omdat ik met nieuwe dingetjes bezig was, maar ik heb mn schema aangepast, dus vanaf morgen gaat alles weer snellerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef wonderer het volgende:
Hey BB!![]()
Waar heb jij gezeten? Haren wassen?
Wow, laat...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Was aan het trainen, duurde lang omdat ik met nieuwe dingetjes bezig was, maar ik heb mn schema aangepast, dus vanaf morgen gaat alles weer sneller
Nee heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef wonderer het volgende:
Hey BB!![]()
Waar heb jij gezeten? Haren wassen?
Ik train niet op een sportschool en dit is dan ook het enige wat je vannacht nog uit me gaat kunnen trekkenquote:
Nu kan ik je tenminste nog welterusten wensen:quote:
Trekken mag je lekker zelf doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik train niet op een sportschool en dit is dan ook het enige wat je vannacht nog uit me gaat kunnen trekken![]()
![]()
Ik wil ook leuke dromenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu kan ik je tenminste nog welterusten wensen:![]()
Op elke oog 1, dan heb je leuke dromen
![]()
3 kilo aangekomen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vertel, Blub, hoeveel ben je al afgevallen![]()
Pas je wel op m'n lenzen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu kan ik je tenminste nog welterusten wensen:![]()
Op elke oog 1, dan heb je leuke dromen
![]()
Ik draag ook lenzen en ook wel mn bril, BB is niet ijdelquote:
Ik ben vrij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:43 schreef Ang3l het volgende:
Studenten zijn vervelend: "Ik dacht dat je overdag zou komen?" Nee natuurlijk niet, ik heb een baan!
*schrapt date 1 van de lijst*
Ik ben altijd vrij overdag....quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:43 schreef Ang3l het volgende:
Studenten zijn vervelend: "Ik dacht dat je overdag zou komen?" Nee natuurlijk niet, ik heb een baan!
*schrapt date 1 van de lijst*
Woon jij in Eindhoven en heb jij Death to Smoochy op dvd en hou je van harde wilde geile ranzige werksex?quote:
Schattig klein telefoontjequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom vind k motorola's zo kut?
[afbeelding]
Ik haat de menu's namelijk.
1 nee, maar kan wel reizenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woon jij in Eindhoven en heb jij Death to Smoochy op dvd en hou je van harde wilde geile ranzige werksex?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:04 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
in die makkelijke pakkeeeeeeeen, ooooooeeeeeeeehquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:12 schreef wizarddragon het volgende:
Bla Boe Bla Boe Bla Boe boe boe bla bla we maken domovla..
Wacht maar tot we je tegenkomen in Rotterdam, dan kun je het met eigen oortjes horen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:15 schreef BB_Koning het volgende:
Ga niet zeggen dat jullie echt Yost en Merke heten?![]()
ANWB-ding = een week full-time rijden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Yost?
Wat raad jij aan qua rijlessen?
Veel lessen of zo'n ANWB ding?
Vanwege?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ANWB-ding = een week full-time rijden?
dan zou ik toch gewone wekelijkse lessen adviseren.
BIj zo'n versnelde rijopleiding moet je vaak vantevoren betalen, en als het niet bevalt kun je dus niet zomaar stoppen en/of overstappen.quote:
Mmkay.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
BIj zo'n versnelde rijopleiding moet je vaak vantevoren betalen, en als het niet bevalt kun je dus niet zomaar stoppen en/of overstappen.
En er is aangetoond (vraag me effe niet naar de bron) dat geregeld lessen over een langere periode beter is dan alles in een week te proppen. Op één of andere manier hou je alles dan toch beter vast. Ik hoor ook vaak verhalen dat men na een paar dagen helemaal op is aan het einde van de dag... dus ik kan me voorstellen dat je aan het einde van de week te moe bent om alles goe dop te pikken, zeker als je tussendoor ook nog verplichtingen hebt.
We krijgen ook veel kandidaten die voorafgaand aan zo'n versnelde rijopleiding nog effe snel theorie moeten doen. Want daar heb je echt geen tijd meer voor tijdens de opleiding.
Heel goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mmkay.
Ik ben me nog aan t orienteren...
ik heb wel anwb gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
BIj zo'n versnelde rijopleiding moet je vaak vantevoren betalen, en als het niet bevalt kun je dus niet zomaar stoppen en/of overstappen.
En er is aangetoond (vraag me effe niet naar de bron) dat geregeld lessen over een langere periode beter is dan alles in een week te proppen. Op één of andere manier hou je alles dan toch beter vast. Ik hoor ook vaak verhalen dat men na een paar dagen helemaal op is aan het einde van de dag... dus ik kan me voorstellen dat je aan het einde van de week te moe bent om alles goe dop te pikken, zeker als je tussendoor ook nog verplichtingen hebt.
We krijgen ook veel kandidaten die voorafgaand aan zo'n versnelde rijopleiding nog effe snel theorie moeten doen. Want daar heb je echt geen tijd meer voor tijdens de opleiding.
Ik zie mezelf nog niet autorijdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heel goed
Gewoon overal info vragen, en die zorgvuldig vergelijken.
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp voor de slagingspercentages van de rijscholen etcquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet autorijden
Goeie link, maar zie het als onderdeel van je orriëntatie. Laat je niet teveel leiden door die cijfertjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:31 schreef petre86 het volgende:
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp voor de slagingspercentages van de rijscholen etc
Wat is er in Rdam?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wacht maar tot we je tegenkomen in Rotterdam, dan kun je het met eigen oortjes horen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |