Tsskquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Geil! Hij zei geil! [afbeelding]
Hetero!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[afbeelding]
Of een geel karretje.
Dat kan natuurlijk ook.
Nou zo'n knalgele kanarie auto vind ik vrij gayquote:
Dan zien ze je wel aankomen op je werk, wilde je zeggen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo'n knalgele kanarie auto vind ik vrij gay
Normaal gesproken wordt de meest geringe aanleiding gebruikt om foto's van schaars geklede blote mannen te posten. En nou gaat het een keertje over boxers, met een open dak nog wel, en wat post Nuvole? Een plaatje van een auto.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo'n knalgele kanarie auto vind ik vrij gay
Ik moet nog stemmenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt de meest geringe aanleiding gebruikt om foto's van schaars geklede blote mannen te posten. En nou gaat het een keertje over boxers, met een open dak nog wel, en wat post Nuvole? Een plaatje van een auto..
Nomineren, dat joch!.
En nog verradelijker.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
Porsche is zó patserig.
Alleen ouwe Porsches zijn okay..
Wel de oven uitzetten vannacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef Weemz het volgende:
Die cake komt morgen pas =)
En nu ga ik slapen... Dag!
Zet er dan ook meteen zo'n dikke uitlaat onder, dan hóren ze je ook aankomen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zien ze je wel aankomen op je werk, wilde je zeggen!![]()
rechtermuis, instellingen, bureaublad en dan linksonder die knopquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Hey, m'n prullebak is verdwenen van de desktop
Ik wilde de topichormoonhuishouding weer even tot rust brengen, maar blijkbaar verstoor ik een intiem samenzijn dat tot een climax(?) had moeten leiden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt de meest geringe aanleiding gebruikt om foto's van schaars geklede blote mannen te posten. En nou gaat het een keertje over boxers, met een open dak nog wel, en wat post Nuvole? Een plaatje van een auto..
Nomineren, dat joch!.
Nou zullen we nooit weten hoe het is afgelopen met de polyester boxer van Vlarp.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik wilde de topichormoonhuishouding weer even tot rust brengen, maar blijkbaar verstoor ik een intiem samenzijn dat tot een climax(?) had moeten leiden.
ga dan stemmenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nomineren, dat joch!.
Vlarp is op z'n privé-boxerfeestje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou zullen we nooit weten hoe het is afgelopen met de polyester boxer van Vlarp..
Misschien moet je het allemaal niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga dan stemmen
je zou er toch niet zijn
daarom wilde je toch volmacht verstrekken
Tante, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zojuist oom geworden van een kerngezond Nichtje, welliswaar 10 dagen later maar ze is er en ze heet Reza
Of hij ligt buiten ze beeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
rechtermuis, instellingen, bureaublad en dan linksonder die knop
Ze hebben het boek gelezen of de film gezienquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zojuist oom geworden van een kerngezond Nichtje, welliswaar 10 dagen later maar ze is er en ze heet Reza
officieel zelfs peetoom, maar suikertante vind ik leukerquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tante, toch?
Maar gefeliciteerd.
Ik kleef nooit bumper. Althans, niet in de autoquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Vanmorgen zat er een Ang3l-look-a-like achter me te bumperkleven, zo bij die rotonde bij het Evoluon..
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wil ik dan weten waar wel?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kleef nooit bumper. Althans, niet in de auto
Je weet het alquote:
Als je niet te hard over het plot nadenktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |