En meteen is het niveau met sprongen gestegen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:58 schreef Manias het volgende:
la la la
Ik zat te wachten op een interessante discussie gestart door jouquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En meteen is het niveau met sprongen gestegen.
Dat kan ik wel gaan doen, maar ben bang dat mijn taalgebruik iets te hoog gegrepen is voor sommige personen die deze topicreeks frequenteren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een interessante discussie gestart door jou
Voorschotten heb ik al de halve dag over zitten praten met klanten...quote:
hehehequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En meteen is het niveau met sprongen gestegen.
Lekker?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
De jongen die elke ochtend in dezelfde trein zit, bij een totaal ander bedrijf op hetzelfde bedrijventerrein werkt, met wie ik eens aan de praat geraakt ben, en die nu m'n vaste treingezelschap is, had vanmorgen een dvd'tje voor me meegenomen..
*in speler stop*
vaag :-/quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:36 schreef wonderer het volgende:
Mensen die de overheid de schuld geven omdat ze zijn uitgegleden vandaag. Jezus. Neem wat eigen verantwoordelijkheid, mensen!
Andyvie, vertel eens over je coming-out.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Andyvie het volgende:
goeiedag!
Nog steeds geen mensen kunnen werven hier?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Waxxer het volgende:
De dagen gaan iets te snel voorbij heurj
Bestaat er een inpakhulpalarmlijn?
Daar valt weinig over te vertellen. Vertelt tijdens het paasontbijt geloof ik. Mijn zusje barstte in huilen uit, mijn moeder wist het al en mijn vader schoot gelijk de ontkenningsfase inquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Andyvie, vertel eens over je coming-out.
Het onderwerp 'Alarmlijn' is gisteravond al genoeg behandeld, Waxxerquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Waxxer het volgende:
De dagen gaan iets te snel voorbij heurj
Bestaat er een inpakhulpalarmlijn?
Oh oke.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Daar valt weinig over te vertellen. Vertelt tijdens het paasontbijt geloof ik. Mijn zusje barstte in huilen uit, mijn moeder wist het al en mijn vader schoot gelijk de ontkenningsfase in
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En waarom moest je dat weten?
Misschien wertk broertje aan zn eigen coming out, onze ouders zullen geschokt zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Interessant.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Interessantquote:
Heysquote:
Oh jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het onderwerp 'Alarmlijn' is gisteravond al genoeg behandeld, Waxxer
Vroeg ik me gewoon af.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Moet je een ander zoeken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja
Maar jongens, ik kom er niet mee klaar...
[flauwmodus]Misschien moet je 't dan es met meisjes proberen [/flauwmodus]quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
Maar jongens, ik kom er niet mee klaar...
jawel jawel,quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon af..
Gezonde interesse ofzo.Of mag dat niet?
Je bent namelijk gewend dat mijn posts altijd zoveel te maken hebben met de context of het onderwerp?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
jawel jawel,
maar 't is zo on-contextueel, zeg maar
Als je zelf niks (of dat niet in ieder geval) meemaakt is het leuk om lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Interessant
Lijkt mij toch alleen interessant voor jezelf, niet voor anderen
Maar nu toch niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef BB_Koning het volgende:
Waar is SAJ met zn foto's, jullie zijn saai![]()
Nee, 't is gewoon mijn algemene verwachtingspatroonquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent namelijk gewend dat mijn posts altijd zoveel te maken hebben met de context of het onderwerp?
Ga lezen, komt vanavond weer een nieuw deel bijquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef BB_Koning het volgende:
Waar is SAJ met zn foto's, jullie zijn saai![]()
Natuurlijk lees ik boeken, maar de 'coming out' is toch weinig om over te vertellen. Zelf vind ik de weg ernaartoe wel interessant, in principequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je zelf niks (of dat niet in ieder geval) meemaakt is het leuk om lezen.
Lees je ook geen boeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |