Het is een compleet nieuwe wijk, er zijn een aantal huizen die men zelf bouwt, en dan zijn er een aantal 2onder-een-kapwoningen, starterswoningen/rijtjeshuizen die onder mijn aannemer worden gebouwt. Er werd dus gesproken over een oplevering eind maart, Wat mijn huisje betreft ze hebben tot de eerste verdieping gemetseld, er staat een trap en in het plafond zitten "kastjes" voor de lampen. Onderaan de pagina van deze LINK staan de meest recente foto'squote:Op donderdag 26 januari 2006 09:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het zou kunnen, als ze niet teveel last hebben van de vorst, en veel van te voren klaar gemaakte onderdelen gebruiken. kweet niet hoe ver ze nu zijn, en met hoeveel huizen ze tegelijk bezig zijn, maar 1 maart begint aardig krap te worden, maar je weet maar nooit. ze zijn goed in alles lang laten lopen, en de laatste 3 weken alles tegelijk doen.
volgens mij hoef je alleen maar krom te staan hoor !quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:11 schreef Cairon het volgende:
je sexvriendje... oh...
wil jij ook mijn sex vriendje zijn?
We'll have tea and crumpets, and we'll discuss such intricate things as politics, even though it's simply not done to discuss them during tea and crumpets, but still, it would be a lark to stray from the beaten path.
ach ik ben tenminste verzekerd van sex, of ik krom moet of niet...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:13 schreef Cairon het volgende:
jij zou het moeten weten nietwaar Creentjepeentje
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef creno het volgende:
[..]
ach ik ben tenminste verzekerd van sex, of ik krom moet of niet...
hop hop hop negerlul voorop.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef creno het volgende:
ach ik ben tenminste verzekerd van sex, of ik krom moet of niet...
Uhhuquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kwam op visite geloof ik hé?
ugly old people and their ugly old fun.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
@ Cairon: Yes, absolutely.
Heb ik tenminste meer lol in m'n leven dan jij.
Kom op Cairon... je kunt beter dan dit!quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
ugly old people and their ugly old fun.
I'll think I'll pass.
You're getting sloppy... Waar is de diepe haat, de negatieve zelfprojectie, en algeheel gevoel van onbehagen van je toch gebleven...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef Cairon het volgende:
het is nog vroeg Sunnie, maar hop hop snel nog even trekken aan dat verlepte kleine lelijke wormpje van je, dan iets nuttigs gaan doen opa.
Een te kort aan sex vertroebelt je gezichtsvermogen hé?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:20 schreef Cairon het volgende:
Sun en SAJ
die had ik aan moeten zien komen.
Ik ben zelf toch al een plaatje, dus wat zeur je nou?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef Adelante het volgende:
Wat een gezellig ochtend topic
Ik mis alleen de plaatjes
Met jouw kleurrijke en creatieve verschijning kun je met recht spreken van een kleurplaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben zelf toch al een plaatje, dus wat zeur je nou?
Zolang je maar tussen de lijntjes blijft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met jouw kleurrijke en creatieve verschijning kun je met recht spreken van een kleurplaat![]()
Dat moet geen probleem zijn bij zo'n breedgespierd lichaam, waar de lijntjes evenredig ver uit elkaar liggen. Zelfs met wasco kan ik dat nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zolang je maar tussen de lijntjes blijft.
Die zijn ons beloofd na 11.00 uurquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef Adelante het volgende:
Wat een gezellig ochtend topic
Ik mis alleen de plaatjes
geef je dan niet de voorkeur aan voor het gebruik van vingerverf ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn bij zo'n breedgespierd lichaam, waar de lijntjes evenredig ver uit elkaar liggen. Zelfs met wasco kan ik dat nog
Dat is dood, nu ben ik alleen nog maar een doffe schaduw van mijn vroegere zelf, die louter draait om een in elkaar gestortte as van haat en nijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
You're getting sloppy... Waar is de diepe haat, de negatieve zelfprojectie, en algeheel gevoel van onbehagen van je toch gebleven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |