quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou je kunt er vanuit gaan dat je dan iig voldoende lichaamsbeweging krijgt.
Wee gebeente als je de post bij mij verkeerd aflevert.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En t is maar van 11 tot 15
Ik ga je playgirl, freshmen en gaykrant eerst lezen voor k m bezorg natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wee gebeente als je de post bij mij verkeerd aflevert.
Ik kan je één ding verzekeren. Ik heb geen abbo op dat soort blaadjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga je playgirl, freshmen en gaykrant eerst lezen voor k m bezorg natuurlijk.
Vandaar ook de grap.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan je één ding verzekeren. Ik heb geen abbo op dat soort blaadjes.
Wat zijn die gasten bij de EO ook een eikels.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef keizerpinguin het volgende:
ik heb al voor de zoveelste keer een blad besteld via internet en krijg het steeds maar niet binnen!
Ik heb wel een abbo op de FHM, maar of je dat nou aantrekkelijk vindt om te lezen.quote:
Ik ruik het.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef Jerruh het volgende:
whoehoem groeten vanaf het cruiseschip! net wakker
Meestal hebben ze leuke dingen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb wel een abbo op de FHM, maar of je dat nou aantrekkelijk vindt om te lezen.
ja erg zijn ze!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat zijn die gasten bij de EO ook een eikels.
Dat ga ik ook doen, maar dan wel naar huis.quote:
Ja, laat me maar weer alleenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, maar dan wel naar huis.
Ik ben er nog.quote:
Jij moet het weer tot 5 uur uit gaan zingen daar?quote:
Mjahquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij moet het weer tot 5 uur uit gaan zingen daar?
Bijna weekend moet je maar denken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mjah
@CDP: Oh gelukkig... ik werd al bang
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bijna weekend moet je maar denken.
Well, 't kan beter hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
alles wel goed met je jongen?!
wou dat ik het zelfde kon zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Well, 't kan beter hoor
Maar goed, we laten ons niet uit het veld slaan, of meppen, of kicken... enz
How so?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wou dat ik het zelfde kon zeggen
ach laat ik zo zeggen liefde is ontzettend mooi, heel eng maar kan ook heel veel pijn doen....quote:
Gebrek daaraan ook hoor, maar dat terzijdequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach laat ik zo zeggen liefde is ontzettend mooi, heel eng maar kan ook heel veel pijn doen....![]()
gebrek zeker wel, maar dan is het vervelend maar als je het hebt en alweer snel dreigd kwijt te raken doet zo veel pijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gebrek daaraan ook hoor, maar dat terzijde
Is het zo erg dan?
Je lijkt mij welquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gebrek zeker wel, maar dan is het vervelend maar als je het hebt en alweer snel dreigd kwijt te raken doet zo veel pijn
Of te wel, het werkt niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gebrek zeker wel, maar dan is het vervelend maar als je het hebt en alweer snel dreigd kwijt te raken doet zo veel pijn
Je mag bij mij op kantoor een Bic komen ophalen als je daarna dat soort taalgebruik niet meer tentoonstelt aan dit topic.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tyfuspen.
Ik ben al uitgeraasd, hele handen en pcmeubel onder de inktquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je mag bij mij op kantoor een Bic komen ophalen als je daarna dat soort taalgebruik niet meer tentoonstelt aan dit topic.
LuQas nog gezien?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef Jerruh het volgende:
pff, zo weer met de grote reis naar huis
Jullie hebben niet eens vanochtend even gezwaaid?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben nog niet buiten geweest
maar goed, hij is denk ik werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |