Ja gaat een bijna chronisch probleem worden vrees ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroekie, je bent al wéér vergeten je msn af te sluiten sufmuts
hoe bevalt je huisjequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:58 schreef Waxxer het volgende:
Oke, nu definitief vanávond de laatste keer hier slapen
Naja, hahai!
Ik woon er nog nietquote:
je woont er nog niet nee maar je slaapt er nu toch een dag of 2?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet
Maar het is een raar idee hoorIk wacht, zoals altijd als iets zó meezit, op het moment dat ik weer eens om e.e.a. in de stress/shit kom te zitten...
Dan komt er altijd weer een of andere tegenslag
Neeneenee, ik heb geschilderd afgelopen weekend!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:11 schreef davidov het volgende:
[..]
je woont er nog niet nee maar je slaapt er nu toch een dag of 2?
En het valt vast wel mee, ZO chaotisch ben je toch niet?
Sluit jezelf op in een kamer met wat voedsel en een stapel boeken, en als de dag is gekomen dat je naar je huisje gaat dan breek je de deur open en race je als een gek naar je nieuwe huisje zonder opzij te kijken. Grote kans dat er dan niks tegen kan vallenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneenee, ik heb geschilderd afgelopen weekend!Ik ga dit weekend pas over
dus kun je nagaan, de échte euforiestemming moet nog kómen!!
En nee, niet qua chaos, maar het kan van alles zijn, een ruzie, een onverwachte rekening ofzo, iets met mijn studie enz enz enz waardoor ik in één klap van het ene uiterste in het andere uiterste val, qua bui
Dan krijgt ie de deur van de kamer waarin ie zich heeft opgesloten niet open.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Sluit jezelf op in een kamer met wat voedsel en een stapel boeken, en als de dag is gekomen dat je naar je huisje gaat dan breek je de deur open en race je als een gek naar je nieuwe huisje zonder opzij te kijken. Grote kans dat er dan niks tegen kan vallen
Zeg hoe oud denk je dat waxxer isquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan krijgt ie de deur van de kamer waarin ie zich heeft opgesloten niet open.
Ik MOET zo de straat al opquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Sluit jezelf op in een kamer met wat voedsel en een stapel boeken, en als de dag is gekomen dat je naar je huisje gaat dan breek je de deur open en race je als een gek naar je nieuwe huisje zonder opzij te kijken. Grote kans dat er dan niks tegen kan vallen
Nou, gezien de situaties waar hij zich steeds in bevind, vond ik het wel een aardig idee eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Zeg hoe oud denk je dat waxxer is4?
Kom op, je kan het! I've got faith in you!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik MOET zo de straat al open me tussen mensen begeven
Nogal logisch dat hij angstig is als iedereen hem dit soort dingen aanpraatquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, gezien de situaties waar hij zich steeds in bevind, vond ik het wel een aardig idee eigenlijk
Je moest eens weten waartoe ik in staat ben in een dergelijke situatiequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, gezien de situaties waar hij zich steeds in bevind, vond ik het wel een aardig idee eigenlijk
Ik heb wel een ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je moest eens weten waartoe ik in staat ben in een dergelijke situatie
slechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |