Vanaf donderdag 9 maart om 21.30.quote:De Amerikaanse hitserie Prison Break is vanaf donderdag 9 maart wekelijks te zien rond half tien 's avonds bij RTL 5. De serie volgt Michael Scofield, wiens broer Lincoln de doodstraf opgelegd heeft gekregen. Lincoln werd schuldig bevonden aan moord, maar Michael weet zeker dat hij die niet heeft gepleegd.
Met in zijn achterhoofd de korte tijd die er nog te gaan is tot de doodstraf wordt uitgevoerd, pleegt Micheal een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen. Hier wilt hij zijn broer helpen te ontsnappen. Ook wil hij de onschuld van Lincoln bewijzen.
Nou, dat valt reuze mee vind ik de laatste tijd. Maar door het grote aanbod van zenders kom ik er altijd te laat achter en dan is kopen of downloaden wel zo fijn. Helaas maken die aso's tegenwoordig die dvd's erg erg duur van tv series, je betaald voor 1 seizoen (4 tot 8 dvd's) al minimaal 50 euro en dat vind ik weer te duur...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Merkie het volgende:
Ach, de meeste series komen niet eens in Nederland op de buis.
Nou, je hebt in Amerika zoveel nieuwe series elk seizoen, echt wel een stuk of 20 denk ik. Daarvan schoppen het er maar een paar tot de Nederlandse buis.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Nou, dat valt reuze mee vind ik de laatste tijd. Maar door het grote aanbod van zenders kom ik er altijd te laat achter en dan is kopen of downloaden wel zo fijn. Helaas maken die aso's tegenwoordig die dvd's erg erg duur van tv series, je betaald voor 1 seizoen (4 tot 8 dvd's) al minimaal 50 euro en dat vind ik weer te duur...
Sja.. er zijn hier een stuk minder networks dan in Amerika.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Merkie het volgende:
Ach, de meeste series komen niet eens in Nederland op de buis.
Juist niet! 6 networks met 5 dagen primetime van 20-22 of 20-23 uur en op zondag van 19-22 of 19-23 uur en een paar kabelzenders met wat eigen series, that's it! Met de 10 zenders in Nederland zou alles hier makkelijk uitgezonden kunnen worden...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sja.. er zijn hier een stuk minder networks dan in Amerika.
Dit is het NL topic hequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:15 schreef Lief-visje het volgende:
20 maart begint de 2e serie![]()
IK BEN HEEEEEEEEEEEEEEL BLIJ !!!
[afbeelding]
Wentworth is erg goed bezig in de serie. er zijn dus nog steeds mensen die wel goed kunnen acteren![]()
![]()
ja dat weet ik hoezo ?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Merkie het volgende:
Het is 16 maart ja. Zal wel veranderd zijn.
Nee sufferd, 20 maart komt aflevering 14 van seizoen 1. Maargoed, dit is het verkeerde topic voor mijquote:
ja ik weet dat de laatste aflevering van deel 1 nog moet komen maar daar achter aan komt meteen seizoen 2 maar oke...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee sufferd, 20 maart komt aflevering 14 van seizoen 1. Maargoed, dit is het verkeerde topic voor mij
Dussem,![]()
En gdvrdmme IEDEREEN gaat 16 maart RTL5 kijken!!!!!! JA IEDEREEN!!! LUISTER NAAR wolfrolf!!!!
waarom werd dit dan op de oude site van prison break gezet ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Seizoen 2 is nog niet eens zeker.._O-
de 2e helft van het eerste seizoen word binnenkort uitgezonden ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
waarom werd dit dan op de oude site van prison break gezet ?
het kan ook zijn dat ze het verkeerd op de site hebben gezet maar okequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de 2e helft van het eerste seizoen word binnenkort uitgezonden ja.
Foxquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:06 schreef Sauruzin het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 10 maar dit is echt een super serie. Weer een goed product van ABC.
Gek is dat, tot en met 8 stond er ABC onder, de rest staat indd FOX onder.quote:
Bij mij stond overal Fox onder hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:39 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Gek is dat, tot en met 8 stond er ABC onder, de rest staat indd FOX onder.![]()
Blinde n00bquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:39 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Gek is dat, tot en met 8 stond er ABC onder, de rest staat indd FOX onder.![]()
Ik vind de serie supergoed. heb hem dus al op DVD`s gezien maar ga op Tv zeker weer kijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:34 schreef Nuna het volgende:
Wel 1 minpunt: het komt tegelijk met Ghost Whisperer. Ik neem al veel programma's op, dus als ik dit ook nog op moet nemenMaar hij is dus erg goed?
Ik heb hem al op DVDquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef Lief-visje het volgende:
hopelijk komt deze serie net zoals Lost op dvd uit.
'2e seizoen' begint op 20 maart. Eigenlijk is het geen 2e seizoen maar het vervolg van het 1e seizoen na een lange pauze. Er komen nog 9 afleveringen. Dus een afgerond verhaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
is het zeker dat er geen tweede seizoen komt?
Uh nee, als de kijkcijfers hoog blijven komt er gewoon een tweede seizoen dat in oktober zal starten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef delapoko het volgende:
[..]
'2e seizoen' begint op 20 maart. Eigenlijk is het geen 2e seizoen maar het vervolg van het 1e seizoen na een lange pauze. Er komen nog 9 afleveringen. Dus een afgerond verhaal.
gewone hdtv afleveringen op een dvd'tjequote:
De kwaliteit is anders perfectquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:59 schreef AversusZ het volgende:
[..]
gewone hdtv afleveringen op een dvd'tje![]()
Dat heb ik ook gedaan maar ik bedoel dus een dvd boxquote:
Ga daar maar niet vanuit hoor. Zomerstop zal er vast wel inzitten, nu 13 na de zomer in September de laatste 9. Is bijna met elke Amerikaanse serie zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:22 schreef the_fluffy het volgende:
Ja geweldige serie en over het aantal afleveringen, hij gaat in Amerika binnenkort weer verder en het is een serie waarbij vooraf al vast staat hoeveel afleveringen het gaan worden het is dus een afgerond verhaal. Verder is het misschien juist wel een voordeel dat ze hem hier nu pas gaan uitzenden, in Amerika zat er een behoorlijk pauze tussen en gaan[b] ze nu binnenkort weer verder dus de kans is groot dat hij hier wel ineens compleet zonder pauze achter elkaar uitgezonden zal gaan worden.[/b]
Maar voor iedereen die nog twijfeld het is een geweldige serie en naar mijn idee nergens mee te vergelijken.
Ook niet met OZ? die heb ik zelf niet gezien, maar hoor dat het wat overeenkomsten vertoontquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:22 schreef the_fluffy het volgende:Het is een geweldige serie en naar mijn idee nergens mee te vergelijken.
En daarom is het de beste showrubriek van Nederlandquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:36 schreef Merkie het volgende:
Albert Verlinde is weer lekker op de hoogte zeg. Lost heeft elk seizoen een afgesloten verhaal, net zoals 24. Zegt Albert. Verder heeft seizoen 1 volgens hem maar 13 afleveringen terwijl aflevering 14 juist bijna op TV komt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door SaintOfKillers op 16-03-2006 15:42:19 ]Bram! Boterham!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:23 schreef stroopje het volgende:Lijkt me een spoilertag waard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Jij zit verkeerd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef lj_lightning het volgende:
Doe nou gewoon een spoliertag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij zit verkeerd!
Prison Break (USA) #2: Are we gonna get outta here, fish?
Ik las dat er maar 22 afleveringen waren, seizoen 1 van 13 afleveringen en door het succes nog 9 afleveringen erbij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Er zit toch wel een einde aan die serie? Of is het net als Lost dat zich een paar seizoenen voortsleept?
Dat dacht iedereen, maar toen was er gewoon een break. Het was altijd al 22 afleveringen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik las dat er maar 22 afleveringen waren, seizoen 1 van 13 afleveringen en door het succes nog 9 afleveringen erbij.
Het eerste seizoen gaat a.s. maandag verder in Amerika en er is nog weinig uitgelekt over het eventuele einde of vervolg v/d serie volgend seizoen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Er zit toch wel een einde aan die serie? Of is het net als Lost dat zich een paar seizoenen voortsleept?
Owh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen, maar toen was er gewoon een break. Het was altijd al 22 afleveringen.
Wel gesloten einde though.
En natuurlijk moet je gaan kijken relschoppertje![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:43 schreef JaWi het volgende:
En na 13 minuten reclame.
Tot nu toe prima.
KIJK UIT! Die site en bios zitten vol met spoilers!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef JaWi het volgende:
Die bio's zijn ook wel okay: http://www.fox.com/prisonbreak/bios/
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn moeder gelijk "Hey da's die kerel uit John Doe!"
Dat moest ik opzoeken op imdbquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn moeder gelijk "Hey da's die kerel uit John Doe!"
joan of arcadia?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat moest ik opzoeken op imdb![]()
Die advocate ken ik ook nog steeds ergens van, maar kan ik nergens vinden waarvanOf ze lijkt verdomd veel op iemand.
Nu ik het voor de tweede keer kijk, vind ik het weer spannend trouwens
Limewire?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef cultheld het volgende:
Ik ga echt geen week wachten. Eens kijken of er afleveringen op limewire staan.
Check je mailquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef cultheld het volgende:
Ik ga echt geen week wachten. Eens kijken of er afleveringen op limewire staan.
hij heeft de hele blauwdruk van die gevangenis over zn lichaam getatoeerd staan. In een soort code.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat de fuck was dat met die tattoo
Same here. best aardig, kan nog wel beter wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:35 schreef Thelonious het volgende:
Was wel aardig, volgende week maar weer kijken.
Sorry, maar dit soort voorkennisquotes zijn voor mij wel op het randje hoor. Wil je aub een klein beetje uitkijken wat je zegt. Ik sta ook niet te trappelen als Wilfred Genee voor PSV-Feyenoord zegt dat het competitieslot spannend gaat worden, maar dat hij nog niks over de uitslag zegt, snap je..quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is hem inderdaad. Ik vind het leuk om te zien hoe bv Michael en Fernando met elkaar omgaan als je weet hoe dat later zit
Wie is Fernando? Ik heb alle afleveringen al gezien maar ik ken die naam niet echt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is hem inderdaad. Ik vind het leuk om te zien hoe bv Michael en Fernando met elkaar omgaan als je weet hoe dat later zit
Het lijkt me logisch dat als je een cel deelt dat je dan een band ontwikkelt. Ik vind het grappig om te zien hoe die ontwikkeld, je gaat nu op bepaalde dingen letten. Daar geef ik toch niets mee weg?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sorry, maar dit soort voorkennisquotes zijn voor mij wel op het randje hoor. Wil je aub een klein beetje uitkijken wat je zegt. Ik sta ook niet te trappelen als Wilfred Genee voor PSV-Feyenoord zegt dat het competitieslot spannend gaat worden, maar dat hij nog niks over de uitslag zegt, snap je..
Fernando Sucre is zijn celgenoot. Zit toch echt al vanaf de eerste aflevering in het verhaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie is Fernando? Ik heb alle afleveringen al gezien maar ik ken die naam niet echt.
Daar zit niks bij hoorquote:
Sucre, dacht ik al. Maar zo bijzonder is het allemaal niet hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Fernando Sucre is zijn celgenoot. Zit toch echt al vanaf de eerste aflevering in het verhaalAl noemen ze em meestal gewoon Sucre.
Ik kende hem van Titusquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik moest juist bij Warden Pope eens goed na denken waar ik hem toch ook al weer van kende
Ja. Werkt je e-mail adres?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand nog een goed programma of een goede site om afleveringen vandaan te halen?
Ja, ik heb inmiddels een link van Schigt ontvangen (hotmail is weer eens te traag), maar meer is altijd welkom, dan ga ik er straks ff mee aan de slagquote:
is PB niet al lang bezig in de states? D8 dat de serie zelf een paar golden globes had gewonnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wens alle downers veel plezier. Maandag gaat de serie verder in Amerika dus hebben jullie genoeg om in te halen dit weekend![]()
Waar gaat het over? Anders leg ik hetzelfde uit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, ik heb inmiddels een link van Schigt ontvangen (hotmail is weer eens te traag), maar meer is altijd welkom, dan ga ik er straks ff mee aan de slag
iets met mini en een torrentquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Anders leg ik hetzelfde uit.
Hij was in november gestopt (tijdelijk) om in maart weer verder te gaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
is PB niet al lang bezig in de states? D8 dat de serie zelf een paar golden globes had gewonnen
Je zou haar, net als ik, kunnen kennen van de film "End of days", waarin ze speelt samen met Arnold S. en Gabriel Byrne.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die advocate ken ik ook nog steeds ergens van, maar kan ik nergens vinden waarvanOf ze lijkt verdomd veel op iemand.
Waar moet het heen dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mail mij die link ook ff. Wat je ook gestuurd hebt. Ik heb de 1e aflevering gemist.
Vielen dankquote:
Het stopt nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:28 schreef raptorix het volgende:
Jammer dat het geen afgesloten deel is en het met open einde stopt.
Of het nou zo is of niet, waarom zeg je het? 90% van de mensen in dit topic willen dat helemaal nog niet weten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:28 schreef raptorix het volgende:
Jammer dat het geen afgesloten deel is en het met open einde stopt.
Het USA topic is er al een hele tijd alleen heeft nog niet iedereen dat door geloof ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
Dit topic moeten we denk ik ook maar opdelen in de NL en US versie. Dit hebben we ook gedaan bij Will & Grace, het ging daar ook over de Nl en Us versie en dat is rommelig... Het is maar een idee...
Wel een leuke serie trouwens...
idd John Doe is tie van... ik kon hem al niet thuis brengen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef Lieke_K het volgende:
Eerste aflevering vond ik erg goed, deze ga ik zeker volgen! De broer is toch de hoofdrolspeler van 'John Doe'? Die serie keek ik ook altijd! Vond alleen het einde daarvan zo irritant, dat vroeg duidelijk om nog een seizoen... (En daar is het nooit van gekomen, geloof ik.)
vandaag beginnen met 8 en tot er met het einde van season 1quote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef Radjesh het volgende:
Tering, vandaag begonnen met episode 1, en nu bij episode 6...
Wat een vette serie!
Mwa, Nederlandse ondertiteling heeft voor mij ook meerwaarde, dus ik kijk wel op RTL5.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
Bij de volgende aflevering houdt RTL5 volgens mij nul kijkers over ... iedereen is aan het downloaden geslagen!![]()
ja ik vraag me wel eens af hoeveel invloed al dat downloaden nou heeft voor nederlandse televisie zenders ten opzicht van series. je ziet tegenwoordig toch dat veel fans alles al lang gezien hebben voordat het hier op tv komt. maar hoeveel kijkers ze dat uiteindelijk kost en of dat echt wat uitmaakt ...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
Bij de volgende aflevering houdt RTL5 volgens mij nul kijkers over ... iedereen is aan het downloaden geslagen!![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef Merkie het volgende:
Seizoen 1 is nog láng niet afgelopen, lijkt me stug dat je hem af gezien hebt.
Ga even naar het USA topic...anders moet ik spoilers plaatsen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:08 schreef SunChaser het volgende:
Dus hij is nog niet uit de gevangenis na 13 afleveringen neem ik aan. Wordt toch geen ellenlang verhaal zoals bij Lost he?
Nee, hoeft niet ik ga de serie eerst even zelf bekijken.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga even naar het USA topic...anders moet ik spoilers plaatsen.
Geloof ik graag, maar seizoen 1 heeft 22 afleveringen waarvan aflevering 14 vanavond in Amerika wordt uitgezonden. Dus het lijkt me nog steeds stug dat jij heel seizoen 1 al hebt gezien.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Internet doet wonderen...
Broertje van Radjesh btw.
Dit is echt een vette serie!![]()
Ik denk dat je het nog wel kan volgen hoor. We hebben net de eerste pilot gezien en daar is ook nog maar weinig uitgelicht hoe alles zit. Anders even een samenvatting ergens lezen of het topic eens doorspitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:13 schreef RedFever007 het volgende:
Zag gisteren op TV een preview van de aflevering van donderdag en ik snap niet dat ik deze serie nog niet gezien hebHet lijkt mij namelijk een vette serie (ook na lezen van dit topic) maar om nu nog in te schakelen, is wat te laat neem ik aan om het verhaal nog een beetje te volgen. Of valt het mee?
1e aflevering was alleen beetje voorstellen en inleiding. Voor jezelf jammer dat je gemist hebt, maar als je idd samenvatting leest en beetje gezichten bij personen krijgt mis je niets.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:13 schreef RedFever007 het volgende:
Zag gisteren op TV een preview van de aflevering van donderdag en ik snap niet dat ik deze serie nog niet gezien hebHet lijkt mij namelijk een vette serie (ook na lezen van dit topic) maar om nu nog in te schakelen, is wat te laat neem ik aan om het verhaal nog een beetje te volgen. Of valt het mee?
Of downloadenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nog wel kan volgen hoor. We hebben net de eerste pilot gezien en daar is ook nog maar weinig uitgelicht hoe alles zit. Anders even een samenvatting ergens lezen of het topic eens doorspitten.
Over 3 dagen Jack Johnson..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
1e aflevering was alleen beetje voorstellen en inleiding. Voor jezelf jammer dat je gemist hebt, maar als je idd samenvatting leest en beetje gezichten bij personen krijgt mis je niets.
Denk niet dat dat op het fok forum mag...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef Zapje het volgende:
Bla
dank u voor de tip, meneer mussert.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk niet dat dat op het fok forum mag...
Ja, ik beperk me hier tot de aflveringen op NL, ik ga vanaaf weer 3 kijken en als ik bij ben dan ga ik daar verder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SC, misschien moet je ook richting het USA topic nu je verder gaat dan de NL uitzending?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ik beperk me hier tot de aflveringen op NL, ik ga vanaaf weer 3 kijken en als ik bij ben dan ga ik daar verder.
Waarom HDTV niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb een mooie uitdaging voor iedereen. Probeer eens over deze serie te praten zonder de termen torrent, subtitle, nieuwsgroep, xvid en HDTV te gebruiken [afbeelding].
Klinkt erg eenvoudig, maar dat is het niet. Blijkbaar.
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ehm, zijn er ook nog mensen die gewoon de serie VOLGEN? Zo van: a.s. donderdag aflevering 2, jeej!
of sta ik er alleen voor?![]()
* Laniboekje meldt zich.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ehm, zijn er ook nog mensen die gewoon de serie VOLGEN? Zo van: a.s. donderdag aflevering 2, jeej!
Nee, ik ben er ook nog. Hoewel ik wel neig naar het downloaden, maar heb het nog niet gedaan. Dus morgen weer een afleveringquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:02 schreef Proper_fucked het volgende:
Zolang het op rtl5 wordt uitgezonden volg ik het daar ook gewoon.. Moeten ze niet(net als lost) van die pauzes in gaan lassen.. Anyhow, morgen ja![]()
Six Feet Under, na 12'enquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ookof net als bij 24, steeds verschillende tijden. De laatste afleveringen werden om 11 uur/half 12 uitgezonden
![]()
Meldt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd sterk. CSI: NY zit ervoor en Jensen erna, dus de uitzendtijd zie ik de eerstkomende weken niet veranderen. Tenzij de kijkcijfers dramatisch instorten, 761.000 in de eerste week, dus zeker niet slecht!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:20 schreef Lieke_K het volgende:
Inderdaad, of zoals op Net5 dat ze het gaan vervroegen. Heb je je net in de bank genesteld, komt het niet! Blijkt dat het 3 uur eerder al is uitgezonden... Grmbl!
Nee, klopt! Dus nu hopen dat alle mensen die n.a.v. de eerste aflevering massaal het hele seizoen naar beneje zijn gaan laaie, toch nog de moeite nemen om vanavond ook nog even voor de buis te kruipen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd sterk. CSI: NY zit ervoor en Jensen erna, dus de uitzendtijd zie ik de eerstkomende weken niet veranderen. Tenzij de kijkcijfers dramatisch instorten, 761.000 in de eerste week, dus zeker niet slecht!
Naar beneje zijn gaan laaiequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:37 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nee, klopt! Dus nu hopen dat alle mensen die n.a.v. de eerste aflevering massaal het hele seizoen naar beneje zijn gaan laaie, toch nog de moeite nemen om vanavond ook nog even voor de buis te kruipen...![]()
Ghe, ja sorry, misschien heb ik het dreigement van de heer Moderator over het feit dat het woord downloaden niet meer mocht vallen íetsjes te serieus genomenquote:
Owh hahaha nee oke nu is het me duidelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:30 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ghe, ja sorry, misschien heb ik het dreigement van de heer Moderator over het feit dat het woord downloaden niet meer mocht vallen íetsjes te serieus genomen![]()
dank voor de herinnering.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:14 schreef One_conundrum het volgende:
Vanavond weer!
Jawel, maar ik heb nog niet gekekenquote:
sssssh!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:47 schreef -Wolf- het volgende:
In 1 dag alle 14 afleveringen gekeken...![]()
Breken, die zijn er gewoon af johquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik voelde mijn tenen breken! harrejasses!
Vet goeie serie, maar waar herken ik haar nou van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |