Nee, ik ben er ook nog. Hoewel ik wel neig naar het downloaden, maar heb het nog niet gedaan. Dus morgen weer een afleveringquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ehm, zijn er ook nog mensen die gewoon de serie VOLGEN? Zo van: a.s. donderdag aflevering 2, jeej!
of sta ik er alleen voor?![]()
Ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:02 schreef Proper_fucked het volgende:
Zolang het op rtl5 wordt uitgezonden volg ik het daar ook gewoon.. Moeten ze niet(net als lost) van die pauzes in gaan lassen.. Anyhow, morgen ja![]()
Six Feet Under, na 12'enquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ookof net als bij 24, steeds verschillende tijden. De laatste afleveringen werden om 11 uur/half 12 uitgezonden
![]()
Meldt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ehm, zijn er ook nog mensen die gewoon de serie VOLGEN? Zo van: a.s. donderdag aflevering 2, jeej!
of sta ik er alleen voor?![]()
Lijkt me eerlijk gezegd sterk. CSI: NY zit ervoor en Jensen erna, dus de uitzendtijd zie ik de eerstkomende weken niet veranderen. Tenzij de kijkcijfers dramatisch instorten, 761.000 in de eerste week, dus zeker niet slecht!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:20 schreef Lieke_K het volgende:
Inderdaad, of zoals op Net5 dat ze het gaan vervroegen. Heb je je net in de bank genesteld, komt het niet! Blijkt dat het 3 uur eerder al is uitgezonden... Grmbl!
Nee, klopt! Dus nu hopen dat alle mensen die n.a.v. de eerste aflevering massaal het hele seizoen naar beneje zijn gaan laaie, toch nog de moeite nemen om vanavond ook nog even voor de buis te kruipen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd sterk. CSI: NY zit ervoor en Jensen erna, dus de uitzendtijd zie ik de eerstkomende weken niet veranderen. Tenzij de kijkcijfers dramatisch instorten, 761.000 in de eerste week, dus zeker niet slecht!
Naar beneje zijn gaan laaiequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:37 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nee, klopt! Dus nu hopen dat alle mensen die n.a.v. de eerste aflevering massaal het hele seizoen naar beneje zijn gaan laaie, toch nog de moeite nemen om vanavond ook nog even voor de buis te kruipen...![]()
Ghe, ja sorry, misschien heb ik het dreigement van de heer Moderator over het feit dat het woord downloaden niet meer mocht vallen íetsjes te serieus genomenquote:
Owh hahaha nee oke nu is het me duidelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:30 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ghe, ja sorry, misschien heb ik het dreigement van de heer Moderator over het feit dat het woord downloaden niet meer mocht vallen íetsjes te serieus genomen![]()
dank voor de herinnering.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:14 schreef One_conundrum het volgende:
Vanavond weer!
Jawel, maar ik heb nog niet gekekenquote:
sssssh!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:47 schreef -Wolf- het volgende:
In 1 dag alle 14 afleveringen gekeken...![]()
Breken, die zijn er gewoon af johquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik voelde mijn tenen breken! harrejasses!
Vet goeie serie, maar waar herken ik haar nou van?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef SCH het volgende:
lekker langdradig
'Gelukkig' knipten ze alleen zn teen erafquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef Repeat het volgende:
ik dacht eerst dat het nou gruwelijker zou zijn toen ze zn schoenen en sokken uitdeden. Moest meteen denken aan Syriana, de nagels er met een nijptang uittrekken
niet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]Prison Break is echt niet langdradig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |