Mwa, Nederlandse ondertiteling heeft voor mij ook meerwaarde, dus ik kijk wel op RTL5.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
Bij de volgende aflevering houdt RTL5 volgens mij nul kijkers over ... iedereen is aan het downloaden geslagen!![]()
ja ik vraag me wel eens af hoeveel invloed al dat downloaden nou heeft voor nederlandse televisie zenders ten opzicht van series. je ziet tegenwoordig toch dat veel fans alles al lang gezien hebben voordat het hier op tv komt. maar hoeveel kijkers ze dat uiteindelijk kost en of dat echt wat uitmaakt ...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
Bij de volgende aflevering houdt RTL5 volgens mij nul kijkers over ... iedereen is aan het downloaden geslagen!![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef Merkie het volgende:
Seizoen 1 is nog láng niet afgelopen, lijkt me stug dat je hem af gezien hebt.
Ga even naar het USA topic...anders moet ik spoilers plaatsen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:08 schreef SunChaser het volgende:
Dus hij is nog niet uit de gevangenis na 13 afleveringen neem ik aan. Wordt toch geen ellenlang verhaal zoals bij Lost he?
Nee, hoeft niet ik ga de serie eerst even zelf bekijken.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga even naar het USA topic...anders moet ik spoilers plaatsen.
Geloof ik graag, maar seizoen 1 heeft 22 afleveringen waarvan aflevering 14 vanavond in Amerika wordt uitgezonden. Dus het lijkt me nog steeds stug dat jij heel seizoen 1 al hebt gezien.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Internet doet wonderen...
Broertje van Radjesh btw.
Dit is echt een vette serie!![]()
Ik denk dat je het nog wel kan volgen hoor. We hebben net de eerste pilot gezien en daar is ook nog maar weinig uitgelicht hoe alles zit. Anders even een samenvatting ergens lezen of het topic eens doorspitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:13 schreef RedFever007 het volgende:
Zag gisteren op TV een preview van de aflevering van donderdag en ik snap niet dat ik deze serie nog niet gezien hebHet lijkt mij namelijk een vette serie (ook na lezen van dit topic) maar om nu nog in te schakelen, is wat te laat neem ik aan om het verhaal nog een beetje te volgen. Of valt het mee?
1e aflevering was alleen beetje voorstellen en inleiding. Voor jezelf jammer dat je gemist hebt, maar als je idd samenvatting leest en beetje gezichten bij personen krijgt mis je niets.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:13 schreef RedFever007 het volgende:
Zag gisteren op TV een preview van de aflevering van donderdag en ik snap niet dat ik deze serie nog niet gezien hebHet lijkt mij namelijk een vette serie (ook na lezen van dit topic) maar om nu nog in te schakelen, is wat te laat neem ik aan om het verhaal nog een beetje te volgen. Of valt het mee?
Of downloadenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nog wel kan volgen hoor. We hebben net de eerste pilot gezien en daar is ook nog maar weinig uitgelicht hoe alles zit. Anders even een samenvatting ergens lezen of het topic eens doorspitten.
Over 3 dagen Jack Johnson..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
1e aflevering was alleen beetje voorstellen en inleiding. Voor jezelf jammer dat je gemist hebt, maar als je idd samenvatting leest en beetje gezichten bij personen krijgt mis je niets.
Denk niet dat dat op het fok forum mag...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef Zapje het volgende:
Bla
dank u voor de tip, meneer mussert.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk niet dat dat op het fok forum mag...
.
Ja, ik beperk me hier tot de aflveringen op NL, ik ga vanaaf weer 3 kijken en als ik bij ben dan ga ik daar verder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SC, misschien moet je ook richting het USA topic nu je verder gaat dan de NL uitzending?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ik beperk me hier tot de aflveringen op NL, ik ga vanaaf weer 3 kijken en als ik bij ben dan ga ik daar verder.
Waarom HDTV niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb een mooie uitdaging voor iedereen. Probeer eens over deze serie te praten zonder de termen torrent, subtitle, nieuwsgroep, xvid en HDTV te gebruiken [afbeelding].
Klinkt erg eenvoudig, maar dat is het niet. Blijkbaar.
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ehm, zijn er ook nog mensen die gewoon de serie VOLGEN? Zo van: a.s. donderdag aflevering 2, jeej!
of sta ik er alleen voor?![]()
* Laniboekje meldt zich.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ehm, zijn er ook nog mensen die gewoon de serie VOLGEN? Zo van: a.s. donderdag aflevering 2, jeej!
of sta ik er alleen voor?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |