Daar zit niks bij hoorquote:
Sucre, dacht ik al. Maar zo bijzonder is het allemaal niet hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Fernando Sucre is zijn celgenoot. Zit toch echt al vanaf de eerste aflevering in het verhaalAl noemen ze em meestal gewoon Sucre.
Ik kende hem van Titusquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik moest juist bij Warden Pope eens goed na denken waar ik hem toch ook al weer van kende
Ja. Werkt je e-mail adres?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand nog een goed programma of een goede site om afleveringen vandaan te halen?
Ja, ik heb inmiddels een link van Schigt ontvangen (hotmail is weer eens te traag), maar meer is altijd welkom, dan ga ik er straks ff mee aan de slagquote:
is PB niet al lang bezig in de states? D8 dat de serie zelf een paar golden globes had gewonnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wens alle downers veel plezier. Maandag gaat de serie verder in Amerika dus hebben jullie genoeg om in te halen dit weekend![]()
Waar gaat het over? Anders leg ik hetzelfde uit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, ik heb inmiddels een link van Schigt ontvangen (hotmail is weer eens te traag), maar meer is altijd welkom, dan ga ik er straks ff mee aan de slag
iets met mini en een torrentquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Anders leg ik hetzelfde uit.
Hij was in november gestopt (tijdelijk) om in maart weer verder te gaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
is PB niet al lang bezig in de states? D8 dat de serie zelf een paar golden globes had gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |