Vanaf donderdag 9 maart om 21.30.quote:De Amerikaanse hitserie Prison Break is vanaf donderdag 9 maart wekelijks te zien rond half tien 's avonds bij RTL 5. De serie volgt Michael Scofield, wiens broer Lincoln de doodstraf opgelegd heeft gekregen. Lincoln werd schuldig bevonden aan moord, maar Michael weet zeker dat hij die niet heeft gepleegd.
Met in zijn achterhoofd de korte tijd die er nog te gaan is tot de doodstraf wordt uitgevoerd, pleegt Micheal een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen. Hier wilt hij zijn broer helpen te ontsnappen. Ook wil hij de onschuld van Lincoln bewijzen.
Nou, dat valt reuze mee vind ik de laatste tijd. Maar door het grote aanbod van zenders kom ik er altijd te laat achter en dan is kopen of downloaden wel zo fijn. Helaas maken die aso's tegenwoordig die dvd's erg erg duur van tv series, je betaald voor 1 seizoen (4 tot 8 dvd's) al minimaal 50 euro en dat vind ik weer te duur...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Merkie het volgende:
Ach, de meeste series komen niet eens in Nederland op de buis.
Nou, je hebt in Amerika zoveel nieuwe series elk seizoen, echt wel een stuk of 20 denk ik. Daarvan schoppen het er maar een paar tot de Nederlandse buis.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Nou, dat valt reuze mee vind ik de laatste tijd. Maar door het grote aanbod van zenders kom ik er altijd te laat achter en dan is kopen of downloaden wel zo fijn. Helaas maken die aso's tegenwoordig die dvd's erg erg duur van tv series, je betaald voor 1 seizoen (4 tot 8 dvd's) al minimaal 50 euro en dat vind ik weer te duur...
Sja.. er zijn hier een stuk minder networks dan in Amerika.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Merkie het volgende:
Ach, de meeste series komen niet eens in Nederland op de buis.
Juist niet! 6 networks met 5 dagen primetime van 20-22 of 20-23 uur en op zondag van 19-22 of 19-23 uur en een paar kabelzenders met wat eigen series, that's it! Met de 10 zenders in Nederland zou alles hier makkelijk uitgezonden kunnen worden...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sja.. er zijn hier een stuk minder networks dan in Amerika.
Dit is het NL topic hequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:15 schreef Lief-visje het volgende:
20 maart begint de 2e serie![]()
IK BEN HEEEEEEEEEEEEEEL BLIJ !!!
[afbeelding]
Wentworth is erg goed bezig in de serie. er zijn dus nog steeds mensen die wel goed kunnen acteren![]()
![]()
ja dat weet ik hoezo ?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Merkie het volgende:
Het is 16 maart ja. Zal wel veranderd zijn.
Nee sufferd, 20 maart komt aflevering 14 van seizoen 1. Maargoed, dit is het verkeerde topic voor mijquote:
ja ik weet dat de laatste aflevering van deel 1 nog moet komen maar daar achter aan komt meteen seizoen 2 maar oke...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee sufferd, 20 maart komt aflevering 14 van seizoen 1. Maargoed, dit is het verkeerde topic voor mij
Dussem,![]()
En gdvrdmme IEDEREEN gaat 16 maart RTL5 kijken!!!!!! JA IEDEREEN!!! LUISTER NAAR wolfrolf!!!!
waarom werd dit dan op de oude site van prison break gezet ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Seizoen 2 is nog niet eens zeker.._O-
de 2e helft van het eerste seizoen word binnenkort uitgezonden ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
waarom werd dit dan op de oude site van prison break gezet ?
het kan ook zijn dat ze het verkeerd op de site hebben gezet maar okequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de 2e helft van het eerste seizoen word binnenkort uitgezonden ja.
Foxquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:06 schreef Sauruzin het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 10 maar dit is echt een super serie. Weer een goed product van ABC.
Gek is dat, tot en met 8 stond er ABC onder, de rest staat indd FOX onder.quote:
Bij mij stond overal Fox onder hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:39 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Gek is dat, tot en met 8 stond er ABC onder, de rest staat indd FOX onder.![]()
Blinde n00bquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:39 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Gek is dat, tot en met 8 stond er ABC onder, de rest staat indd FOX onder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |