KIJK UIT! Die site en bios zitten vol met spoilers!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef JaWi het volgende:
Die bio's zijn ook wel okay: http://www.fox.com/prisonbreak/bios/

dat dacht ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn moeder gelijk "Hey da's die kerel uit John Doe!"

Dat moest ik opzoeken op imdbquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn moeder gelijk "Hey da's die kerel uit John Doe!"

joan of arcadia?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat moest ik opzoeken op imdb![]()
Die advocate ken ik ook nog steeds ergens van, maar kan ik nergens vinden waarvanOf ze lijkt verdomd veel op iemand.
Nu ik het voor de tweede keer kijk, vind ik het weer spannend trouwens

Limewire?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef cultheld het volgende:
Ik ga echt geen week wachten. Eens kijken of er afleveringen op limewire staan.

Check je mailquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef cultheld het volgende:
Ik ga echt geen week wachten. Eens kijken of er afleveringen op limewire staan.

hij heeft de hele blauwdruk van die gevangenis over zn lichaam getatoeerd staan. In een soort code.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat de fuck was dat met die tattoo

Same here. best aardig, kan nog wel beter wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:35 schreef Thelonious het volgende:
Was wel aardig, volgende week maar weer kijken.

Sorry, maar dit soort voorkennisquotes zijn voor mij wel op het randje hoor. Wil je aub een klein beetje uitkijken wat je zegt. Ik sta ook niet te trappelen als Wilfred Genee voor PSV-Feyenoord zegt dat het competitieslot spannend gaat worden, maar dat hij nog niks over de uitslag zegt, snap je..quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is hem inderdaad. Ik vind het leuk om te zien hoe bv Michael en Fernando met elkaar omgaan als je weet hoe dat later zit

Wie is Fernando? Ik heb alle afleveringen al gezien maar ik ken die naam niet echt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is hem inderdaad. Ik vind het leuk om te zien hoe bv Michael en Fernando met elkaar omgaan als je weet hoe dat later zit

Het lijkt me logisch dat als je een cel deelt dat je dan een band ontwikkelt. Ik vind het grappig om te zien hoe die ontwikkeld, je gaat nu op bepaalde dingen letten. Daar geef ik toch niets mee weg?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sorry, maar dit soort voorkennisquotes zijn voor mij wel op het randje hoor. Wil je aub een klein beetje uitkijken wat je zegt. Ik sta ook niet te trappelen als Wilfred Genee voor PSV-Feyenoord zegt dat het competitieslot spannend gaat worden, maar dat hij nog niks over de uitslag zegt, snap je..

Fernando Sucre is zijn celgenoot. Zit toch echt al vanaf de eerste aflevering in het verhaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie is Fernando? Ik heb alle afleveringen al gezien maar ik ken die naam niet echt.

Daar zit niks bij hoorquote:

Sucre, dacht ik al. Maar zo bijzonder is het allemaal niet hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Fernando Sucre is zijn celgenoot. Zit toch echt al vanaf de eerste aflevering in het verhaalAl noemen ze em meestal gewoon Sucre.

Ik kende hem van Titusquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik moest juist bij Warden Pope eens goed na denken waar ik hem toch ook al weer van kende

Ja. Werkt je e-mail adres?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand nog een goed programma of een goede site om afleveringen vandaan te halen?

Ja, ik heb inmiddels een link van Schigt ontvangen (hotmail is weer eens te traag), maar meer is altijd welkom, dan ga ik er straks ff mee aan de slagquote:

is PB niet al lang bezig in de states? D8 dat de serie zelf een paar golden globes had gewonnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wens alle downers veel plezier. Maandag gaat de serie verder in Amerika dus hebben jullie genoeg om in te halen dit weekend![]()

Waar gaat het over? Anders leg ik hetzelfde uit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, ik heb inmiddels een link van Schigt ontvangen (hotmail is weer eens te traag), maar meer is altijd welkom, dan ga ik er straks ff mee aan de slag

iets met mini en een torrentquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Anders leg ik hetzelfde uit.

Hij was in november gestopt (tijdelijk) om in maart weer verder te gaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
is PB niet al lang bezig in de states? D8 dat de serie zelf een paar golden globes had gewonnen

Je zou haar, net als ik, kunnen kennen van de film "End of days", waarin ze speelt samen met Arnold S. en Gabriel Byrne.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die advocate ken ik ook nog steeds ergens van, maar kan ik nergens vinden waarvanOf ze lijkt verdomd veel op iemand.

Waar moet het heen dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mail mij die link ook ff. Wat je ook gestuurd hebt. Ik heb de 1e aflevering gemist.

Vielen dankquote:

Het stopt nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:28 schreef raptorix het volgende:
Jammer dat het geen afgesloten deel is en het met open einde stopt.

Of het nou zo is of niet, waarom zeg je het? 90% van de mensen in dit topic willen dat helemaal nog niet weten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:28 schreef raptorix het volgende:
Jammer dat het geen afgesloten deel is en het met open einde stopt.

Het USA topic is er al een hele tijd alleen heeft nog niet iedereen dat door geloof ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
Dit topic moeten we denk ik ook maar opdelen in de NL en US versie. Dit hebben we ook gedaan bij Will & Grace, het ging daar ook over de Nl en Us versie en dat is rommelig... Het is maar een idee...
Wel een leuke serie trouwens...

idd John Doe is tie van... ik kon hem al niet thuis brengen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef Lieke_K het volgende:
Eerste aflevering vond ik erg goed, deze ga ik zeker volgen! De broer is toch de hoofdrolspeler van 'John Doe'? Die serie keek ik ook altijd! Vond alleen het einde daarvan zo irritant, dat vroeg duidelijk om nog een seizoen... (En daar is het nooit van gekomen, geloof ik.)

vandaag beginnen met 8 en tot er met het einde van season 1quote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef Radjesh het volgende:
Tering, vandaag begonnen met episode 1, en nu bij episode 6...
Wat een vette serie!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |