Dat zijn altijd de enigste foto's waarop ik echt lachquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, ze zijn te erg. Een sta ik met mijn ogen dicht en met een bierglimlach op mijn mond
quote:Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
Ja en jij moest daar effe voor zorgenquote:
De andere foto's sta ik met Hertog Jan aan mondquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat werd tijd
[..]
Dat zijn altijd de enigste foto's waarop ik echt lach
quote:
Ook mooi natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef freiss het volgende:
[..]
De andere foto's sta ik met Hertog Jan aan mond![]()
De balluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Doeiquote:
Das bij mij met een Grolsch Beugel aan de mond maar een Hertog Jan gaat er ook in hoorquote:
Grolsch beugelquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das bij mij met een Grolsch Beugel aan de mond maar een Hertog Jan gaat er ook in hoor![]()
Blob?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef snopprinses het volgende:
blub
Daar heb ik ervaring mee jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef freiss het volgende:
[..]
Grolsch beugel. Van Grolsch Kanon wordt je ook bezopen
zoals?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef snopprinses het volgende:
er mag wel eens iets spannends gebeuren
post maar wat, anders is het hier ook zo saaiquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:05 schreef Messenga het volgende:
Wie wil er een melig verhaal lezen?
Zelf films maken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef snopprinses het volgende:
ik heb zin om een film te maken
ik heb alleen geen filmcamera
Spreek me dan ff aan op msnquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
post maar wat, anders is het hier ook zo saai![]()
nja ik maak geen speelfilms ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zelf films maken?
Topic heb ik laatst geopend, was ik zelf ook van plan.
Kan ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja ik maak geen speelfilms ofzo
doe animaties
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef snopprinses het volgende:
bij balansdag denk ik aan alle producten tellen in de winkel
Ja, ga jij maar naar een kamer op zoekquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef MMaRsu het volgende:
Goed topic volgens mij!
Wel tof trouwens, Groningen, zeker doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef MMaRsu het volgende:
Goed topic volgens mij!
Toch wel? Mij te rustig, maar das mijn mening en die boeit niemand meestalquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef MMaRsu het volgende:
Goed topic volgens mij!
*klopje geeft*quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toch wel? Mij te rustig, maar das mijn mening en die boeit niemand meestal
Nee moe: nogal lange dag gehad voor mijn doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
*klopje geeft*
gooi het er maar uit schat..., heeft je zusje () je weer gepest
aaaaaaaaw,quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee moe: nogal lange dag gehad voor mijn doen
Owja jij woonde daar toch ook? Ga maandag naar een kamer kijken bij oosterpoortquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel tof trouwens, Groningen, zeker doenKunnen we cola gaan drinken samen met Jaguarized en misschien D_A, tof.
Oosterpoort, doe maar goed! Leuke buurtquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Owja jij woonde daar toch ook? Ga maandag naar een kamer kijken bij oosterpoort
Das heel wat anders. Ga jij maar eens 8 uur lang bij gesprekken zitten van andere mensen waar je net aan de helft van begrijpt door onder andere vakjargonquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
aaaaaaaaw,
Voor je doen ja.
Ik moet wel eens om 9 uur naar school tot 3 en van 3 tot 8 werken.
Zoiets heb ik ook een keer moeten doen: erg hequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moest net voor mijn moeder een cd van Celine Dion downloaden
Och, als ik daar later in wil werken ga ik het heus wel interessant vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das heel wat anders. Ga jij maar eens 8 uur lang bij gesprekken zitten van andere mensen waar je net aan de helft van begrijpt door onder andere vakjargonDaar wordt je snel moe van kan ik je melden
![]()
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook een keer moeten doen: erg he
ben niet dol op bierquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
Gaan we binnenkort ff bier drinken idd Renesite
Dat moet ik met je eens zijn ja...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben niet dol op bierben niet echt alcohol drinker, zonder praat ik soms al poep
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet ik met je eens zijn ja...
Ik vind jou ook lief, neuken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet ik met je eens zijn ja...
Och, heb ik jouw mening nog niet gevraagd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
He Renesite je hebt een nieuwe avater!
Jointje danquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief, neuken?![]()
Oe,
Ik bedoel
wehehehe
poep
WHAHAHAHAH![]()
![]()
voor ze verjaardag?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
He Renesite je hebt een nieuwe avater!
nog 1 uur en 22 minuten!!!!!!11quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
moet jij nou weer, ik ben zat van dat gefap
Oe!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
nog 1 uur en 22 minuten!!!!!!11:D:D:D;d opneoneoneoneone
Ben jij wel in voor een beetje vermaakquote:
Euhhh, ben gewoon iemand die niet rookt en niet echt drinkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ben jij wel in voor een beetje vermaak
"Well then there is no pleasing you"
Dude, ik kan jou nooit meer serieus nemen na al die sliptopics van jequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk es hier, 2 nieuwe fotos met me vriendin
[afbeelding]
[afbeelding]
Je loopt alleen met dr te pimpen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk es hier, 2 nieuwe fotos met me vriendin
[afbeelding]
[afbeelding]
Bezit ? tis geen auto ofzo hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je loopt alleen met dr te pimpen...
Is ze nu ook je bezit?
Ja, je maakt netzoveel foto's van haar dan van je brommer, en je gooit net als met je brommer en jas haar aldoor op Fokquote:
Ik rook zelf niet, maar ik vind het niet erg als mensen roken, ook niet als ze bij mij in de buurt zijn. Mensen hebben het over mee roken, maar loop maar is gewoon door de buitenlucht, dat is schoon al die rook van auto's.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh, ben gewoon iemand die niet rookt en niet echt drinkt.
Roken ben ik gewoon zo op tegen omdat ik zie hoeveel mensen daar minder van geworden zijn en hoe enorm moeilijk het is om er mee te stoppen in tegenstelling tot beginnen. Echt, ik mag dan wel een zeiker zijn maar ik ben iemand die ook zich aan dat soort dingen houd.
En niet echt drinken, ach, ik vind het niet vies, maar ik ben gewoon niet iemand die enorm veel naar binnen gooi![]()
Wat bedoel je daar nu weer mee?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Roken ben ik gewoon zo op tegen omdat ik zie hoeveel mensen daar minder van geworden zijn en
Dat dan weer wel natuurlijk.quote:hoe enorm moeilijk het is om er mee te stoppen in tegenstelling tot beginnen.
Ik wel meestal dus, maar dit weekend iets rustiger aan doen... Afgelopen 2 weekenden al kater gehad en dat kan ik niet gebruiken dit weekend. Te druk enzoquote:Echt, ik mag dan wel een zeiker zijn maar ik ben iemand die ook zich aan dat soort dingen houd.
En niet echt drinken, ach, ik vind het niet vies, maar ik ben gewoon niet iemand die enorm veel naar binnen gooi![]()
Mee eens, dat neem je dan voor lief, maar als je dan die kereltjes ziet stoer te roken denk ik, wat heeft dat voor zinquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik rook zelf niet, maar ik vind het niet erg als mensen roken, ook niet als ze bij mij in de buurt zijn. Mensen hebben het over mee roken, maar loop maar is gewoon door de buitenlucht, dat is schoon al die rook van auto's.
Daarom en een avond uit zonder dat er rook hangt kan ik me al niet eens voorstellen. Daarbij rook ik normaal ook niet; zelden, maar das wat anders; uiteraardquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik rook zelf niet, maar ik vind het niet erg als mensen roken, ook niet als ze bij mij in de buurt zijn. Mensen hebben het over mee roken, maar loop maar is gewoon door de buitenlucht, dat is schoon al die rook van auto's.
Precies, als ik uit de kroeg komt stinken mijn kleren ook helemaal naar rook, maar ik raak zelf geen sigaret aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daarom en een avond uit zonder dat er rook hangt kan ik me al niet eens voorstellen. Daarbij rook ik normaal ook niet; zelden, maar das wat anders; uiteraard
Kereltje van 17 die enorm blut is en soms enorm loopt te hoesten en er zo nog eentje opsteekt. Best stoer natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nu weer mee?
[..]
Spaterquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:56 schreef Messenga het volgende:
* Messenga slapen gaat
Spater![]()
Alvast gefeliciteerd Reneeeeeeeeee
Blut raken door te roken is wel heel erg pauperquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kereltje van 17 die enorm blut is en soms enorm loopt te hoesten en er zo nog eentje opsteekt. Best stoer natuurlijk
( Ben een nuchtere groningen, om ff duidelijk te maken)
Ik heb wel even gerookt, nouwja 1 pakje sigaretten gehaald en op gerookt, daarna eigenlijk niet meer gerookt. Was ook in mijn middelbare school periode, en ik wou eigenlijk gewoon kijken hoe dat nu was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mee eens, dat neem je dan voor lief, maar als je dan die kereltjes ziet stoer te roken denk ik, wat heeft dat voor zin![]()
Ik begin er gewoon niet mee, maar ik weet toch wel dat mijn longen niet schoon zijn (ouders)
Oh, het komt dus nog goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Blut raken door te roken is wel heel erg pauper
Ik ken jouw soort, vriend van me komt eigenlijk ook uit Groningen en die was vroeger ook zo. Alleen tegenwoordig gaat ie elk weekend vol los
Jammerlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bijna een dag niet op Fok..
Helaasch weer niet gelukt..
NEE WANT JIJ BENT BIIIIIIIIIJNAAAAA JAARRRIGquote:
ik ken genoeg mensen die zo hun hele leven zijn, degelijke mensen met carriere en zo ergens een vrouwtje opgespoort hebben en vlot getrouwd zijn met kiddosquote:
Eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NEE WANT JIJ BENT BIIIIIIIIIJNAAAAA JAARRRIG![]()
![]()
![]()
Nog een uurtjequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NEE WANT JIJ BENT BIIIIIIIIIJNAAAAA JAARRRIG![]()
![]()
![]()
Mijn broertje rookte ook bijna een half jaar lang bijna al zijn krantengeld opquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Blut raken door te roken is wel heel erg pauper
Meestal komt het wel goed ja, met die mensenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen die zo hun hele leven zijn, degelijke mensen met carriere en zo ergens een vrouwtje opgespoort hebben en vlot getrouwd zijn met kiddosNiets ergs aan.
We zien later wel
Ik ben allergisch voor het woord degelijk *ril*quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen die zo hun hele leven zijn, degelijke mensen met carriere en zo ergens een vrouwtje opgespoort hebben en vlot getrouwd zijn met kiddosNiets ergs aan.
We zien later wel
Woon tussen dat soort mensenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor het woord degelijk *ril*
Dat soort mensen kan ik me vrij erg aan irriteren; vooral omdat ze je vaak proberen te verbeteren met bijna alles wat je doet.![]()
Idd, zie maar hoe je t doet later als je groot bent
Wat erg voor jequote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat erg voor jeMaar ja, dan raak je er wel aan gewend natuurlijk...
Ik ookquote:
Je hebt hier wel van dat soort mensen, maar dan vooral in Katwijk. Hier in Rijnsburg valt het op zich wel mee. Hier in de buurt ken ik al niemand die er zo bijloopt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook
Wij en onze buren aan de rechterkant zijn de enige niet zo 'degelijke' gezinnen in de buurt
Bij ons zijn het vooral wat oudere mensen die erg burgelijk zijn enzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt hier wel van dat soort mensen, maar dan vooral in Katwijk. Hier in Rijnsburg valt het op zich wel mee. Hier in de buurt ken ik al niemand die er zo bijloopt...
Ach ja, misschien wen je er nog wel een keer aan, net als Renee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij ons zijn het vooral wat oudere mensen die erg burgelijk zijn enzo
En ze denken soms dat ze beter zijn dan de rest, ik heb een hekel aan dat soort types
wennen mischien wel maar zelf zo worden absoluut nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, misschien wen je er nog wel een keer aan, net als Renee.
Ow echt? Dat hadden wij vroeger alleen heel soms. Tegenwoordig kan ik eigenlijk wel op elk tijdstip van de dag mn stereo zo hard aanzetten als ik wil (mits er niemand anders thuis is natuurlijk). Want aan de kant waar mn kamer zit, zit bij de buren de kamer van mn buurmeisje en die heeft er ook nog wel eens een handje van om keihard de muziek aan te zetten en bij de andere buren (ja rijtjeshuis) hoor je bijna niks omdat die meestal toch beneden zittenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wennen mischien wel maar zelf zo worden absoluut niet
We krijgen soms wel eens een brief door de deur over dat de vorige dag de muziek wel erg hard stond of dat wel wel erg luidruchtigde trap op liepen (stampen)
![]()
Het zijn gewoon geboren zeikerds![]()
Jij ook nog gefeliciteerdquote:
Dankequote:
dankequote:Op donderdag 26 januari 2006 06:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
GEEEEEEEEFEEELLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIII RNEËËËËËËËË""EEË""EËËËËË![]()
![]()
![]()
![]()
Of René... kan ook..![]()
![]()
![]()
Ik neem hem gratis van je overquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Casparovvv het volgende:
hoi
Oeh, ik heb zo ontzettend de neiging de 360 te kopen en mijn oude xbox inc. spellen/dvd kit etc. te verkopen
Voor 130 euro krijg je deze 1 jaar oude xbox inc. 7/8 (nieuwe) spellen, dvd-kit en 2 controllers mee.quote:
Welke?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Voor 130 euro krijg je deze 1 jaar oude xbox inc. 7/8 (nieuwe) spellen, dvd-kit en 2 controllers mee. Je krijgt maar 7 of 8 spellen omdat ik er een paar wil bewaren voor mijn 360
Medal of Honor Frontlinequote:
THPS en Rally sport challenge zijn geen oorlogsspellen.quote:
* guitarist.nl meld zichquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:31 schreef B_BOY het volgende:
tis hier wel rustig hoor. een beetje leven in de brouwerij mag wel (wel op een tempo dat ik dit kan volgen en me letterkunde kan maken)
Dan nog, de rest wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
THPS en Rally sport challenge zijn geen oorlogsspellen.
Full Spectrum warrior is ook meer taktiek dan schieten, wel erg realistisch
Alles onbeschadigd inclusief boekjes. Ook de controllers, dvd kit en console zelf volledig onbeschadigd, met hooguit wat gebruiks sporen. Uiteraard alle voeding, Scart en Videokabels meegeleverd.
supermarkten zijn zowieso in nl fackin cheapquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef guitarist.nl het volgende:
nu ist weer stil,
kheb gisteren grote boodschappen gedaan bij de lidl
kheb nu voor 45¤ mijn kastjes en koelkast propvol zitten
wij zijn digitaal op visite.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:35 schreef Renesite het volgende:
nog bedankt wel edele gewaardeden![]()
![]()
* Renesite is nog ff visite loos![]()
Wil er nog wel een spel naar keuze bij doen, komt er wel 60 euro bovenop de prijsquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wil er nog wel een spel naar keuze bij doen, komt er wel 60 euro bovenop de prijs
ik heb om de hoek een c1000 zitten, maar lidl is veel goedkoper dan c1000..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
supermarkten zijn zowieso in nl fackin cheap
in belgie betaal je voor een zak lays 1,50 en hier in nl gewoon maar 60 cent![]()
for now geld van mummie en puppie, mijn mummie heeft nog inktstiften gekocht omdat die op warenquote:
Inktstiften voor je verjaardag, wat lievvvquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
for now geld van mummie en puppie, mijn mummie heeft nog inktstiften gekocht omdat die op warenen ze heeft er een donaldduck bij gedaan
![]()
Verder nog dvdr 'tjes incl. doosjes (die grote) en verder nog niets, visite moet nog komen.
Voor die dvdtjes enzo weer onder te kalken hoor, die was net opquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Inktstiften voor je verjaardag, wat lievvv
Aaahhquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor die dvdtjes enzo weer onder te kalken hoor, die was net op![]()
wil je breed worden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk maar eens ff bij de sportschool aanmelden
proficiat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Ayaxola het volgende:
Ik mag ook wel bij de TT eigenlijk!
Ben gister militair goedgekeurd![]()
Dat hoeft niet perse, zolang ik maar wat dikkere armen krijgquote:
Gek, ik ga precies hetzelfde doen zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, zolang ik maar wat dikkere armen krijgmaar echt breder hoeft niet perse
Nee kijk, ik wil in principe wat dikker en gespierder wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gek, ik ga precies hetzelfde doen zo
Ook voor mijn armen, die moesten nog wat sterker. Buik borst en benen waren al helemaal goed, en conditie ook
Bij de Logistiek, dus dat is niet zo heel zwaar. Maar ben ook pas 17, dus ook nog erg jong, dus dat komt me niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Casparovvv het volgende:
Welk onderdeel ga je Ayaxola?
Vriend zit bij de luchtmobiele brigade, zijn bikkels
nice nice....quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bij de Logistiek, dus dat is niet zo heel zwaar. Maar ben ook pas 17, dus ook nog erg jong, dus dat komt me niet verkeerd uit.
Ik moest de krachttest ook met 2 van die enorme beren tegelijk doen, die gingen ook allebei Luchtmobiele Brigade doen. En zo'n gast drukte met zijn benen 6000 N![]()
Ja klopt, dat komt er op neer dat je iets van 600 kg ongeveer wegduwdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef Messenga het volgende:
6000N is toch newton?weet alleen de berekening nie meer.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja klopt, dat komt er op neer dat je iets van 600 kg ongeveer wegduwd![]()
Maar van die shakes word je toch dikker ? ik ga massa training doen btw dus dan is het de bedoeling dat je zwaarder wordquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef B_BOY het volgende:
begin niet met shakes....
Begin gewoon te trainen. goed trainingsschema enz. (www.adversus.nl kan je helpen en ik ook wel eventueel)
train vooral niet teveel.
bedenk wat je wilt bereiken en wanneer.
en vraag ook vooral advies aan mensen die meer ervaring hebben bij het trainen en instructeurs.
huh? Je bedoelt wat anders dan ik denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij haalt ook wel over de 200 hoor denk ik![]()
Houden zo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef Krissepiss het volgende:
ja, net geregistreerd
tnxxx dudequote:
Ieder zn ding hequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:07 schreef B_BOY het volgende:
aha, wel leuk. maar zou zelf niet zomaar een tattoo nemen. maarja mot iederen zelf weten he.
veel succes ermee:P
Mijn broer op zn schouder bladenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef OoAstridoO het volgende:
schijnt mee te vallen tatoeagesalthans mn broer heeft er 1 en die zei dat het meeviel en die is best kleinzerig
Je voelt t wel degelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef OoAstridoO het volgende:
piercen voel je echt niks van dat weet ik wel
moestie huilen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:14 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Mijn broer op zn schouder bladen
en ze benen
kijk tlk ze foto boek maar
ze zaten er bij mij in voor ik wist dacht dat de klem er alleen nog maar op zatquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je voelt t wel degelijkMaar het is maar heel ffies
`quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:15 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Nee dat nie , der is wel ergens n stuk band van m
Precies: dicht met die handel!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef B_BOY het volgende:
ja sluiten die zooi snel.
ow men mijn koffie was lekker:P
Mag wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik mag niet (teveel) baggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |