IJsmeisje bedoelt het liefquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef _emanresu_ het volgende:
Eerst die toffe huiswerktopics unsticky'en en dan dit bouttopic sticky maken, dat is toch geen beleid gek.
Gelukkig ben jij geen modquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef _emanresu_ het volgende:
Eerst die toffe huiswerktopics unsticky'en en dan dit bouttopic sticky maken, dat is toch geen beleid gek.
Inderdaad zeg, stel je voor, dan was dit topic al naar ONZ gekickt. Dat zou wat zijn. Anarchie zou spontaan uitbreken, en danny kon het forum wel opdoeken. Nee, het is maar goed dat dit verjaardagstopic én in SES geopend is, én meteen even sticky gemaakt is. Hulde voor het beleid!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen mod.
Opzich heb je gelijk, maar vaak gebeurt dit ook wel in de mod zijn forum hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:26 schreef _emanresu_ het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, stel je voor, dan was dit topic al naar ONZ gekickt. Dat zou wat zijn. Anarchie zou spontaan uitbreken, en danny kon het forum wel opdoeken. Nee, het is maar goed dat dit verjaardagstopic én in SES geopend is, én meteen even sticky gemaakt is. Hulde voor het beleid!
Soms gebeurt het ook wel eens dat moderators spontaan stoppen met modereren, dan vraag ik jij, waarom trekt <de betreffende moderator> zich daar dan weer niets van aan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk, maar vaak gebeurt dit ook wel in de mod zijn forum hoorMoet je soms eventjes op letten... en om hier dan zo een discussie over te gaan houden is ook onzin in mijn ogen.
quote:
Euh, waarom snap ik dit nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:33 schreef _emanresu_ het volgende:
[..]
Soms gebeurt het ook wel eens dat moderators spontaan stoppen met modereren, dan vraag ik jij, waarom trekt <de betreffende moderator> zich daar dan weer niets van aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |