Jij ook nog gefeliciteerdquote:
Dankequote:
dankequote:Op donderdag 26 januari 2006 06:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
GEEEEEEEEFEEELLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIII RNEËËËËËËËË""EEË""EËËËËË![]()
![]()
![]()
![]()
Of René... kan ook..![]()
![]()
![]()
Ik neem hem gratis van je overquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Casparovvv het volgende:
hoi
Oeh, ik heb zo ontzettend de neiging de 360 te kopen en mijn oude xbox inc. spellen/dvd kit etc. te verkopen
Voor 130 euro krijg je deze 1 jaar oude xbox inc. 7/8 (nieuwe) spellen, dvd-kit en 2 controllers mee.quote:
Welke?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Voor 130 euro krijg je deze 1 jaar oude xbox inc. 7/8 (nieuwe) spellen, dvd-kit en 2 controllers mee. Je krijgt maar 7 of 8 spellen omdat ik er een paar wil bewaren voor mijn 360
Medal of Honor Frontlinequote:
THPS en Rally sport challenge zijn geen oorlogsspellen.quote:
* guitarist.nl meld zichquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:31 schreef B_BOY het volgende:
tis hier wel rustig hoor. een beetje leven in de brouwerij mag wel (wel op een tempo dat ik dit kan volgen en me letterkunde kan maken)
Dan nog, de rest wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
THPS en Rally sport challenge zijn geen oorlogsspellen.
Full Spectrum warrior is ook meer taktiek dan schieten, wel erg realistisch
Alles onbeschadigd inclusief boekjes. Ook de controllers, dvd kit en console zelf volledig onbeschadigd, met hooguit wat gebruiks sporen. Uiteraard alle voeding, Scart en Videokabels meegeleverd.
supermarkten zijn zowieso in nl fackin cheapquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef guitarist.nl het volgende:
nu ist weer stil,
kheb gisteren grote boodschappen gedaan bij de lidl
kheb nu voor 45¤ mijn kastjes en koelkast propvol zitten
wij zijn digitaal op visite.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:35 schreef Renesite het volgende:
nog bedankt wel edele gewaardeden![]()
![]()
* Renesite is nog ff visite loos![]()
Wil er nog wel een spel naar keuze bij doen, komt er wel 60 euro bovenop de prijsquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wil er nog wel een spel naar keuze bij doen, komt er wel 60 euro bovenop de prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |