Ik rook zelf niet, maar ik vind het niet erg als mensen roken, ook niet als ze bij mij in de buurt zijn. Mensen hebben het over mee roken, maar loop maar is gewoon door de buitenlucht, dat is schoon al die rook van auto's.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh, ben gewoon iemand die niet rookt en niet echt drinkt.
Roken ben ik gewoon zo op tegen omdat ik zie hoeveel mensen daar minder van geworden zijn en hoe enorm moeilijk het is om er mee te stoppen in tegenstelling tot beginnen. Echt, ik mag dan wel een zeiker zijn maar ik ben iemand die ook zich aan dat soort dingen houd.
En niet echt drinken, ach, ik vind het niet vies, maar ik ben gewoon niet iemand die enorm veel naar binnen gooi![]()
Wat bedoel je daar nu weer mee?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Roken ben ik gewoon zo op tegen omdat ik zie hoeveel mensen daar minder van geworden zijn en
Dat dan weer wel natuurlijk.quote:hoe enorm moeilijk het is om er mee te stoppen in tegenstelling tot beginnen.
Ik wel meestal dus, maar dit weekend iets rustiger aan doen... Afgelopen 2 weekenden al kater gehad en dat kan ik niet gebruiken dit weekend. Te druk enzoquote:Echt, ik mag dan wel een zeiker zijn maar ik ben iemand die ook zich aan dat soort dingen houd.
En niet echt drinken, ach, ik vind het niet vies, maar ik ben gewoon niet iemand die enorm veel naar binnen gooi![]()
Mee eens, dat neem je dan voor lief, maar als je dan die kereltjes ziet stoer te roken denk ik, wat heeft dat voor zinquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik rook zelf niet, maar ik vind het niet erg als mensen roken, ook niet als ze bij mij in de buurt zijn. Mensen hebben het over mee roken, maar loop maar is gewoon door de buitenlucht, dat is schoon al die rook van auto's.
Daarom en een avond uit zonder dat er rook hangt kan ik me al niet eens voorstellen. Daarbij rook ik normaal ook niet; zelden, maar das wat anders; uiteraardquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik rook zelf niet, maar ik vind het niet erg als mensen roken, ook niet als ze bij mij in de buurt zijn. Mensen hebben het over mee roken, maar loop maar is gewoon door de buitenlucht, dat is schoon al die rook van auto's.
Precies, als ik uit de kroeg komt stinken mijn kleren ook helemaal naar rook, maar ik raak zelf geen sigaret aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daarom en een avond uit zonder dat er rook hangt kan ik me al niet eens voorstellen. Daarbij rook ik normaal ook niet; zelden, maar das wat anders; uiteraard
Kereltje van 17 die enorm blut is en soms enorm loopt te hoesten en er zo nog eentje opsteekt. Best stoer natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nu weer mee?
[..]
Spaterquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:56 schreef Messenga het volgende:
* Messenga slapen gaat
Spater![]()
Alvast gefeliciteerd Reneeeeeeeeee
Blut raken door te roken is wel heel erg pauperquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kereltje van 17 die enorm blut is en soms enorm loopt te hoesten en er zo nog eentje opsteekt. Best stoer natuurlijk
( Ben een nuchtere groningen, om ff duidelijk te maken)
Ik heb wel even gerookt, nouwja 1 pakje sigaretten gehaald en op gerookt, daarna eigenlijk niet meer gerookt. Was ook in mijn middelbare school periode, en ik wou eigenlijk gewoon kijken hoe dat nu was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mee eens, dat neem je dan voor lief, maar als je dan die kereltjes ziet stoer te roken denk ik, wat heeft dat voor zin![]()
Ik begin er gewoon niet mee, maar ik weet toch wel dat mijn longen niet schoon zijn (ouders)
Oh, het komt dus nog goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Blut raken door te roken is wel heel erg pauper
Ik ken jouw soort, vriend van me komt eigenlijk ook uit Groningen en die was vroeger ook zo. Alleen tegenwoordig gaat ie elk weekend vol los
Jammerlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bijna een dag niet op Fok..
Helaasch weer niet gelukt..
NEE WANT JIJ BENT BIIIIIIIIIJNAAAAA JAARRRIGquote:
ik ken genoeg mensen die zo hun hele leven zijn, degelijke mensen met carriere en zo ergens een vrouwtje opgespoort hebben en vlot getrouwd zijn met kiddosquote:
Eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NEE WANT JIJ BENT BIIIIIIIIIJNAAAAA JAARRRIG![]()
![]()
![]()
Nog een uurtjequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NEE WANT JIJ BENT BIIIIIIIIIJNAAAAA JAARRRIG![]()
![]()
![]()
Mijn broertje rookte ook bijna een half jaar lang bijna al zijn krantengeld opquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Blut raken door te roken is wel heel erg pauper
Meestal komt het wel goed ja, met die mensenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen die zo hun hele leven zijn, degelijke mensen met carriere en zo ergens een vrouwtje opgespoort hebben en vlot getrouwd zijn met kiddosNiets ergs aan.
We zien later wel
Ik ben allergisch voor het woord degelijk *ril*quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen die zo hun hele leven zijn, degelijke mensen met carriere en zo ergens een vrouwtje opgespoort hebben en vlot getrouwd zijn met kiddosNiets ergs aan.
We zien later wel
Woon tussen dat soort mensenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor het woord degelijk *ril*
Dat soort mensen kan ik me vrij erg aan irriteren; vooral omdat ze je vaak proberen te verbeteren met bijna alles wat je doet.![]()
Idd, zie maar hoe je t doet later als je groot bent
Wat erg voor jequote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat erg voor jeMaar ja, dan raak je er wel aan gewend natuurlijk...
Ik ookquote:
Je hebt hier wel van dat soort mensen, maar dan vooral in Katwijk. Hier in Rijnsburg valt het op zich wel mee. Hier in de buurt ken ik al niemand die er zo bijloopt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook
Wij en onze buren aan de rechterkant zijn de enige niet zo 'degelijke' gezinnen in de buurt
Bij ons zijn het vooral wat oudere mensen die erg burgelijk zijn enzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt hier wel van dat soort mensen, maar dan vooral in Katwijk. Hier in Rijnsburg valt het op zich wel mee. Hier in de buurt ken ik al niemand die er zo bijloopt...
Ach ja, misschien wen je er nog wel een keer aan, net als Renee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij ons zijn het vooral wat oudere mensen die erg burgelijk zijn enzo
En ze denken soms dat ze beter zijn dan de rest, ik heb een hekel aan dat soort types
wennen mischien wel maar zelf zo worden absoluut nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, misschien wen je er nog wel een keer aan, net als Renee.
Ow echt? Dat hadden wij vroeger alleen heel soms. Tegenwoordig kan ik eigenlijk wel op elk tijdstip van de dag mn stereo zo hard aanzetten als ik wil (mits er niemand anders thuis is natuurlijk). Want aan de kant waar mn kamer zit, zit bij de buren de kamer van mn buurmeisje en die heeft er ook nog wel eens een handje van om keihard de muziek aan te zetten en bij de andere buren (ja rijtjeshuis) hoor je bijna niks omdat die meestal toch beneden zittenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wennen mischien wel maar zelf zo worden absoluut niet
We krijgen soms wel eens een brief door de deur over dat de vorige dag de muziek wel erg hard stond of dat wel wel erg luidruchtigde trap op liepen (stampen)
![]()
Het zijn gewoon geboren zeikerds![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |